Daarom;quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
40 euro voor 20 grote rode rozen. Dacht dat ze een grapje maakte....
Voor het eerst eens met Michhas.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom;
Valentijn
Bloemen met Valentijn
sssh ik wil het nog niet weten!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Walking dead is niet beter of niet slechter, gaat maar door.
Dat is je grootste vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze die lui op die boerderij waar ze eigenlijk weg moeten niet afmaken en daar gaan wonen of althans voor een lange tijd blijven.
Ook dat ja, maar net of jij je vrouw in het moeras gooit als ze huilt om zo'n situatie. Ik snap je wel want ik irriteer me er ook aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is je grootste vraag?
Ik vraag me af waarom ze niet al die huilende bitches in het moeras gooien.....
Het stomme is dat iedereen er gek van wordt.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar net of jij je vrouw in het moeras gooit als ze huilt om zo'n situatie. Ik snap je wel want ik irriteer me er ook aan.
Waneer komt onze eigen MW2SC satelliet dan?quote:
Welk gedeelte heb jij gebouwd/ontworpen/gefinancieerd met je miljoenen op je zwitserse bankrekening?quote:
De onsteking van de motoren op (tijden van filmpje, niet teller bovenin) 0:17 seconden, 2:20 min en 4:08 minquote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welk gedeelte heb jij gebouwd/ontworpen/gefinancieerd met je miljoenen op je zwitserse bankrekening?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ach. Hoe moeilijk kan dat zijn. Het is nou niet echt hersenchirurgie.
Ik ben het daar helemaal mee eens en doe het ook nooit, daarom was de verrassing net extra grootquote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom;
Valentijn
Bloemen met Valentijn
Maar doe dan geen rozen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben het daar helemaal mee eens en doe het ook nooit, daarom was de verrassing net extra groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |