aah je bent er zo eenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
LOL. Maandag = papa- aka mannendag.
Vandaag weer gewoon op kantoor hoor
...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
De sims zijn tofAlleen ben ik na een uurtje of 3 kloten wel weer klaar met het spel
Tis meer uit praktische en opvoedkundige overwegingen hoor. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en hem dus zo weinig mogelijk naar het kinderdagverblijf/opvang doen. Werk nu dus nog 4x9...mijn vrouw werkt 3 dagen en hij gaat dus 1 dag naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar opa & oma.quote:
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tis meer uit praktische en opvoedkundige overwegingen hoor. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en hem dus zo weinig mogelijk naar het kinderdagverblijf/opvang doen. Werk nu dus nog 4x9...mijn vrouw werkt 3 dagen en hij gaat dus 1 dag naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar opa & oma.
Slaat ook nergens op, drie of vier dagen kjinderopvang is duurder dan de meeste mensen verdienen door drie of vier dagen te werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.
Ongelofelijk....waarom neem je kinderen danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.
Misschien moet je geen kinderen nemen als je ze dagelijks alleen ziet met het wegbrengen ophalen en eten plus instoppenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, drie of vier dagen kjinderopvang is duurder dan de meeste mensen verdienen door drie of vier dagen te werken.
Ja dat is geen opvoeden meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij heeft 4 killsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond met een groepje op Caspian Border doen? Twee mensen met SOFLAM's en twee met Javelin's? Raggen die hap
Ik woonde eerst tegenover 4 dagverblijven en je zag serieus dikke suv's een kind droppen om 7 uur en die werd dan soms om 8 uur pas weer opgehaald!!! En dan zeggen de "nieuwe" ouders dat het zwaar is omdat je beide werkt, maar misschien moeten ze een keuze maken. En niet een kind nemen omdat het verwacht wordt en er vervolgens minder goed mee omgaan dan ik met mijn katten.quote:
Nja vroeger kon er misschien nog 1tje thuis blijven en elke dag bij het kind zijn, maar dat gaat in deze tijd waarschijnlijk niet meer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik woonde eerst tegenover 4 dagverblijven en je zag serieus dikke suv's een kind droppen om 7 uur en die werd dan soms om 8 uur pas weer opgehaald!!! En dan zeggen de "nieuwe" ouders dat het zwaar is omdat je beide werkt, maar misschien moeten ze een keuze maken. En niet een kind nemen omdat het verwacht wordt en er vervolgens minder goed mee omgaan dan ik met mijn katten.
Ja en misschien moeten die starters dan niet de hoogst mogelijk hypotheek + dikke bak + sociaal leven + hippe kleding willen en dan ook nog een kind erbij....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vroeger kon er misschien nog 1tje thuis blijven en elke dag bij het kind zijn, maar dat gaat in deze tijd waarschijnlijk niet meer.
Maar om een kind te nemen en die dan elke dag in een dagverblijf stoppen heeft naar mijn mening weinig nut en komt het kind ook niet ten goede
true, maar je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen kind hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en misschien moeten die starters dan niet de hoogst mogelijk hypotheek + dikke bak + sociaal leven + hippe kleding willen en dan ook nog een kind erbij....
Lolque?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, maar je hoort er tegenwoordig niet meer bij als je geen kind hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |