Och het heeft ook weer is een keer gewonnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Blij dat die bloemen over een week weer weggaan, krijgt het beeld weer alle aandacht
Als het er zo langs staat komt ie of uit het buitenland, of hij is er al door maar door Zondag en Maandag ligt het stil.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef tliciouz het volgende:
Dit staat sinds zaterdag bij mijn track en trace ''De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar''
Word hij dan vandaag gesorteerd denk je? Duurt me een beetje lang
WE ZIJN DE BESTE!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Och het heeft ook weer is een keer gewonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk jou fbquote:
Nee komt niet uit het buitenland, en kon net ergens op drukken en toen stond er bezorgdatum 15-2. Le fuuu, ik wil mijn xdoos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als het er zo langs staat komt ie of uit het buitenland, of hij is er al door maar door Zondag en Maandag ligt het stil.
Dus als je geluk hebt staat er met een uurtje chauffeur onderweg. En anders morgen.
LOL. Maandag = papa- aka mannendag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jou fb
De hele dag door
"Heb de kleine in bed gelegd/op me buik gelegd/ aan het spelen gezet"
Gevolgd door
"Kijkt serie xxxxxx season x episode xx"
Dus ik neem aan dat je werkloos bent
Lekker de hele dag The Sims doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee komt niet uit het buitenland, en kon net ergens op drukken en toen stond er bezorgdatum 15-2. Le fuuu, ik wil mijn xdoos.
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jou fb
De hele dag door
"Heb de kleine in bed gelegd/op me buik gelegd/ aan het spelen gezet"
Gevolgd door
"Kijkt serie xxxxxx season x episode xx"
Dus ik neem aan dat je werkloos bent
Like a baws.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker de hele dag The Sims doen [ afbeelding ]
De keuken in brand zetten en de deur weghalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Je sims dumpen in het zwembad en dan het trapje weghalen
aah je bent er zo eenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
LOL. Maandag = papa- aka mannendag.
Vandaag weer gewoon op kantoor hoor
...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
De sims zijn tofAlleen ben ik na een uurtje of 3 kloten wel weer klaar met het spel
Tis meer uit praktische en opvoedkundige overwegingen hoor. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en hem dus zo weinig mogelijk naar het kinderdagverblijf/opvang doen. Werk nu dus nog 4x9...mijn vrouw werkt 3 dagen en hij gaat dus 1 dag naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar opa & oma.quote:
En groot gelijk heb je, heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Mensen die hun kind in de ochtend weg brachten en rond een uur of 6 weer ophaalde, eten in bad doen en naar bed. En dat de hele week door.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tis meer uit praktische en opvoedkundige overwegingen hoor. Ik wil zelf mijn kind opvoeden en hem dus zo weinig mogelijk naar het kinderdagverblijf/opvang doen. Werk nu dus nog 4x9...mijn vrouw werkt 3 dagen en hij gaat dus 1 dag naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar opa & oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |