SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Que?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was gister een mooie bende
in de vestequote:
Gaat Steve er nu ook uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Nou dat was gister een mooie bende
Nouja, scheelt dat PSV vorige week zo lekker bezig was. Anders had ik me er misschien wel wat van aangetrokken.quote:
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.quote:
Kan ik me iets bij voorstellen als het zo'n seizoen is. Maarja je staat achter je club of niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ahhh, ok, voetbal boeit me atm totaal niet. Laat Ajax eerst maar eens fatsoenlijk gaan spelen... Ga ook niet kijken vanavond.
Sta zeker achter mijn club maar irriteer me atm veel te veel om ervoor te gaan zitten....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen als het zo'n seizoen is. Maarja je staat achter je club of niet.
En zei irriteren zich teveel om te gaan spelen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sta zeker achter mijn club maar irriteer me atm veel te veel om ervoor te gaan zitten....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En zei irriteren zich teveel om te gaan spelen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
spullen klaar zetten voor het feestje van me ma
hahah heb je het gezien ofzo???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar!!! want ik wil ook langskomen dan!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:13 schreef Pixell het volgende:
Vanavond sta ik achter de bar bij een senioren hockeyfeest, alle hockeymoeders op een hoop..
Ik verklaar de jacht geopend!
Ja dag en met jou concurreren zeker!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
waar!!! want ik wil ook langskomen dan!!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja dag en met jou concurreren zeker!
Hengelo is de place to be vanaaf
Daar kun je trots op zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste wat ik drink vandaag is een chocomel met likeur begin op kabouter te lijken
Boekanier vrind. Bakkies pleuah, Driekoningen, alles. Ik denk wel aan je, en je krijgt een kus van Marloes!quote:
Yes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boekanier vrind. Bakkies pleuah, Driekoningen, alles. Ik denk wel aan je, en je krijgt een kus van Marloes!
Snap hem nu welquote:
quote:Whitney Houston gestopt met altijd houden van u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |