Hoe gaat het mien jongquote:Op maandag 13 februari 2012 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is je boy Pieter,
Blote piemels, blote tieten.
Ik klaag ook niet, alles rustig. Ik heb zin om Battlefield en Soul Calibur te halen, maar je boy is bankroetquote:
Wanneer is het weer payday dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet, alles rustig. Ik heb zin om Battlefield en Soul Calibur te halen, maar je boy is bankroet
Over een week of tweequote:
BF3 is top prioriteit nr1. Stop dan ook direct even half jaar met studie want die shit is te verslavend.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over een week of tweekrijg deze maand trouwens bijna geen salaris omdat ik een maand op vakantie was
Maar gelukkig ben ik eens even gaan kijken wat is nog tegoed had van mensen, en dat is bijna 400 euro
Jij en ik broski, Soul Caliburquote:Op maandag 13 februari 2012 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over een week of tweekrijg deze maand trouwens bijna geen salaris omdat ik een maand op vakantie was
Maar gelukkig ben ik eens even gaan kijken wat is nog tegoed had van mensen, en dat is bijna 400 euro
Alles ging fantasticoquote:Op maandag 13 februari 2012 09:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop dat die raket van je faalt op het deel dat jij gemaakt hebt
Soms he, heel soms, dan zie ik filmpjes op Youtube van BF3, en dan zie ik al die bommen,granaten,AT4s, Javelins, mortieren... En dan pink ik even een traantje weg, omdat ik me dan realiseer dat er mensen in deze wereld zijn die snappen waar een spel om draait: alles opblazen wat je tegenkomtquote:Op maandag 13 februari 2012 12:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
BF3 is top prioriteit nr1. Stop dan ook direct even half jaar met studie want die shit is te verslavend.
gefeliquote:Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alles ging fantastico
Over 5 min laatste fase en dan champagne lurken
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gefeli
Maar toch bullshit de rest van nederland drink toch ook geen champange als ze hun werk goed gedaan hebben, anders zou ik non stop zat zijn.
Nigga bozz, kom champagne zuipen in Utrecht danquote:Op maandag 13 februari 2012 12:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gefeli
Maar toch bullshit de rest van nederland drink toch ook geen champange als ze hun werk goed gedaan hebben, anders zou ik non stop zat zijn.
zie je pieter al op het werk.quote:
roomblank jochie van me, ik moet gewoon werkenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga bozz, kom champagne zuipen in Utrecht dan
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zie je pieter al op het werk.
"Zo! Dat oudje heb ik mooi binnegelaten.
Tijd voor champange"
Nee die werkt gewoon verder
Neger,pak de trein naar Tilburgquote:Op maandag 13 februari 2012 12:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga bozz, kom champagne zuipen in Utrecht dan
Zou wel geniaal zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 12:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zie je pieter al op het werk.
"Zo! Dat oudje heb ik mooi binnegelaten.
Tijd voor champange"
Nee die werkt gewoon verder
Dit!quote:Op maandag 13 februari 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
GamesCarnaval heeft opperste prio natuurlijk!
maar gelukkig valt er wel warm water uit de luchtquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar gelukkig valt er wel warm water uit de lucht
Oprotten met die sneeuw troep.
Ik wil motor rijden
ik zit op werk dus kan niet zienquote:
Ben ik al wat?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef Pixell het volgende:
Ben je al sjikkuh ross?
Nog gefeliciteerd met het geslaagde project
Bakkies pleuahquote:Op maandag 13 februari 2012 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Niet meer en nee daar heb ik wel meer voor nodig
Bijvoorbeeld jaquote:
Je maakt een grapje, toch? Rozen?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
40 euro voor 20 grote rode rozen. Dacht dat ze een grapje maakte....
fuck yeah! Is altijd zo met valentijnquote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Daarom;quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Voor het eerst eens met Michhas.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom;
Valentijn
Bloemen met Valentijn
sssh ik wil het nog niet weten!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Walking dead is niet beter of niet slechter, gaat maar door.
Dat is je grootste vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:02 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze die lui op die boerderij waar ze eigenlijk weg moeten niet afmaken en daar gaan wonen of althans voor een lange tijd blijven.
Ook dat ja, maar net of jij je vrouw in het moeras gooit als ze huilt om zo'n situatie. Ik snap je wel want ik irriteer me er ook aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is je grootste vraag?
Ik vraag me af waarom ze niet al die huilende bitches in het moeras gooien.....
Het stomme is dat iedereen er gek van wordt.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar net of jij je vrouw in het moeras gooit als ze huilt om zo'n situatie. Ik snap je wel want ik irriteer me er ook aan.
Waneer komt onze eigen MW2SC satelliet dan?quote:
Welk gedeelte heb jij gebouwd/ontworpen/gefinancieerd met je miljoenen op je zwitserse bankrekening?quote:
De onsteking van de motoren op (tijden van filmpje, niet teller bovenin) 0:17 seconden, 2:20 min en 4:08 minquote:Op maandag 13 februari 2012 16:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welk gedeelte heb jij gebouwd/ontworpen/gefinancieerd met je miljoenen op je zwitserse bankrekening?
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Ach. Hoe moeilijk kan dat zijn. Het is nou niet echt hersenchirurgie.
Ik ben het daar helemaal mee eens en doe het ook nooit, daarom was de verrassing net extra grootquote:Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom;
Valentijn
Bloemen met Valentijn
Maar doe dan geen rozen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben het daar helemaal mee eens en doe het ook nooit, daarom was de verrassing net extra groot
Waarom niet, kennelijk was ze er blij mee. Daar gaat het om.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Waarom niet, kennelijk was ze er blij mee. Daar gaat het om.
Wtf Breaking Bad is echt wel episch, TWD ligt een beetje aan die ep van gister of ik daar nog mee door ga..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Michhas het volgende:
Ja ik vond het ook niet zo boeiend dit keer. Als de volgende aflevering weer zo wack is ga ik die shit niet meer kijken.
Had ik trouwens ook bij Breaking Bad, halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal zo fucking depressief was, en dat jankwijf er de hele tijd bij
Het is inderdaad een vette serie, maar ik kon er gewoon niet meer naar kijken, hoe graag ik ook wildequote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wtf Breaking Bad is echt wel episch, TWD ligt een beetje aan die ep van gister of ik daar nog mee door ga..
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wtf Breaking Bad is echt wel episch
Seizoen 2 was ook wel het minste volgens mij, 3 en 4 zijn echt wel weer sterk.. probeer het nog een keertjequote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vette serie, maar ik kon er gewoon niet meer naar kijken, hoe graag ik ook wildeIk werd er zelf bijna depressief van
Seizoen 2 vond ik overigens beduidend minder goed dan seizoen 1.
Goede tipquote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Seizoen 2 was ook wel het minste volgens mij, 3 en 4 zijn echt wel weer sterk.. probeer het nog een keertje
Die ketting van tiffany's wil ik wel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij is dit het idee
Ja die is mooi? dat kan je aan het prijsje zien he?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die ketting van tiffany's wil ik wel.
Breaking bad heb ik het eerste seizoen niet eens gered. Wat duurde dat allemaal abnormaal langggggggg.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Michhas het volgende:
Ja ik vond het ook niet zo boeiend dit keer. Als de volgende aflevering weer zo wack is ga ik die shit niet meer kijken.
Had ik trouwens ook bij Breaking Bad, halverwege seizoen 2 mee gestopt omdat het allemaal zo fucking depressief was, en dat jankwijf er de hele tijd bij
Ja ik was het helemaal zat, je schiet en gaat dood en terwijl je dood bent krijg je alsnog de kill....quote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef KoningStoma het volgende:
Teun, we zaten in een east US server. Vandaar
Echt.. Wie kiest die kutservers steeds.
Neger, waarom niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef Michhas het volgende:
Nou fellas, de verhuizing gaat niet door
diegene van wie jij een invite krijgtquote:Op maandag 13 februari 2012 20:59 schreef KoningStoma het volgende:
Teun, we zaten in een east US server. Vandaar
Echt.. Wie kiest die kutservers steeds.
Nou, het zou deels souterrain zijn (2 kamers begande grond, 2 kamers souterrain en badkamer souterrain). En het was er zaterdag nog vrij vochtig. We durven het niet echt aan met het vocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |