Heb m zelf gevonden, mocht het iemand boeien!quote:Repost:
Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.
Groeten Brian!
Zal er op letten. Zit het ook in de film zelf? Dan kun eventueel op IMDB kijkenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef cookie18 het volgende:
Net de commercial van de film Click die komt vrijdag op sbs!
maar het liedje wat er onder zat komt me zo bekend voor,iemand enig idee?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik alleen nog vaag weet hoe de videoclip is. Dat is namelijk een vrij dikke zwarte vrouw die boven op een rots staat (alá lion king) te zingen. Het is een beetje een afrikaans nummer, ergens uit de 90's voor zover ik me kan herinneren. Kan ook begin 2000-2002 geweest zijn though
Nog even terugkomend op m'n eigen verzoek: zojuist werd hij gedraaid tijdens het Popduel op 3FM, ik bedoelde Gotye - Learnalilgivinanlovin!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welk nummer gebruikt Comedy Central bij de leader voor That 70's Show The Graham Norton Show? Het is een vrij nieuw nummer, heeft iets weg van de intro van Calvin Harris - Feel So Close.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef SaxoPower het volgende:
Hallo,
Ik zoek een hardstyle nummer.
de tekst is een beetje op een geile manier gezongen (gesproken)
vrouwen stem (klinkt beetje alla TnT)
ze zingt
Lick my neck lick my... ect ect (even later) ow baby you make my crazzyyyy!
*Boem boem boem boem...*
Wie kent dit nummer?
ff vragen in de comments. Is een account van Mandemakers dus waarschijnlijk geilt de paarse broek op reactiesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef secondant het volgende:
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?
Ik versta ook helemaal niet wat ze nou precies zingtquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef secondant het volgende:
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?
waarschijnlijk een grote gok, maar misschien het album Tommy van The Who ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[ afbeelding ]
Iets anders, maar zag dit plaatje en het deed me denken aan een album hoes. Weet iemand toevallig welke? 't Gaat om die blauwe buizen, niet zozeer om de persoon er in. Kan me herinneren dat ik zoiets al eens eerder heb gezien. Iemand die 't herkent?
Paffendorf - where are you bedoelde ik :-)quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef KJTDominicus het volgende:
ik ben op zoek naar een feest/carnaval/dance nummer.....haha!
er zit iets in van Stop! Do it with me (en dan) Oe Oe Oe Oe hoor je vele mensen doen!!
heel bekend maar kom er niet op! ook mijn soundhound niet als ik het voor doe haha
Nee, dat was hem niet. Die staat hier in de platenkastquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:10 schreef based het volgende:
[..]
waarschijnlijk een grote gok, maar misschien het album Tommy van The Who ?
MGMT - Kidsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef darkie_blue het volgende:
iemand enig idee welk liedje wordt gebruikt op 24 min 10 sec?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240537
Het liedje begint op 24 min 10 sec.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:02 schreef NJlo het volgende:
Ik zoek een heel leuk liedje..
En het is een beetje moeilijk uit te leggen. Het is de laatste tijd vrij veel op 3fm, maar ik vind 'm niet in de mega top 50. Er zit een housebeat in, maar vrij laid back (niet Guetta-style in your face). Er wordt gezongen door een vrouw met ook een tamelijk relaxte stem - dus geen totale lading ad libs - en op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat het van Magnetic Man is, maar dat kan niet echt. Ik kan op zich een stukje uitschrijven van wat ik in m'n hoofd hoor als het nodig is, maar wie weet doet dit al een belletje rinkelen
Neen helaas.. Veel minder in your face, minder 90s, stem is ook hoger, zachter (gezongen dan, niet zozeer in de mix) en 'blanker' - whatever that may mean.quote:
Kun je niet even wat neuriën/fluiten ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef NJlo het volgende:
[..]
Neen helaas.. Veel minder in your face, minder 90s, stem is ook hoger, zachter (gezongen dan, niet zozeer in de mix) en 'blanker' - whatever that may mean.
Dit liedje gooit me bijna direct terug in een xtc trip in '94 ook al was ik toen 3
http://dl.dropbox.com/u/37352349/My%20Song.mp3quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kun je niet even wat neuriën/fluiten ?
Heb je dit zelf opgenomen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef NJlo het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/37352349/My%20Song.mp3
Check die awesome doo-doo-doo en studio skillzzzz
Ja ik wil 'm wel uitbrengen denk ik, moet ik wel weten wie het geschreven heeft ivm buma-rechten enzo..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb je dit zelf opgenomen?
Klinkt nog goed ook
Lijkt op :quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef NJlo het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/37352349/My%20Song.mp3
Check die awesome doo-doo-doo en studio skillzzzz
Die moet het wel zijn.quote:
JAAAAAAA! Tenks man! Verklaart ook meteen waarom ik aan Magnetic Man dachtquote:
Haha dankjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die moet het wel zijn.
Trouwens, +1 voor je neuriekwaliteiten
Graag gedaan, en idd je neurië kwaliteiten zorgden ervoor dat het een makkie was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef NJlo het volgende:
[..]
JAAAAAAA! Tenks man! Verklaart ook meteen waarom ik aan Magnetic Man dacht
[..]
Haha dankjeZijn al die studie-uren toch nog ergens goed voor
Jawel, het gaat om 'Today, I saw a rainbow' etc.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef Zeepvloertje het volgende:
Zo werkt het niet. Misschien zo: http://www.you tube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tCjEJaK1_NY#t=924s
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef Doutzen het volgende:
Momenteel wel veel op de radio, een vrouw die zingt '....let's get physical' of 'so typical' in een danceachtig nummer.
Die bedoelde ik! Bedankt!quote:
Niemand die hem weet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:14 schreef De-Hamster het volgende:
De reclame van OMO, de melodie etc. doet me echt denken aan een ander liedje. De tekst is:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Om lekker druk bezig te zijn
Vuil wordt je toch wel, wat je ook doet
Maar met omo komt alles weer goed
Vuil worden is heel gewoon
Dus van mij geen gezeur
Want bij wit én bij kleur
Omo wast door en door schoon
Niet duur!
Ik dacht eerst dat het gebaseerd was op de leader van de voetbalserie All Stars maar dat bleek niet zo te zijn.
Heeft iemand enig idee waarom dit voor mij bekend voorkomt?
Maria Mena - Habitsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:57 schreef vp-3 het volgende:
Iets minder dan een uur geleden kwam er een liedje van Maria Mena op radio 2.
Ik kan dit lied nergens terug vinden. Heeft er iemand die dit toevallig ook heeft gehoord en weet wat de titel is?
Ik heb geen idee hij zat in de promoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:23 schreef BriaNL het volgende:
[..]
Zal er op letten. Zit het ook in de film zelf? Dan kun eventueel op IMDB kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |