Ach, op een vreemde manier doet Roda het vaak niet slecht tegen betere teams. Het zou met niet verbazen als we meer punten pakken dan je -op basis van de huidige stand op de ranglijst- mag verwachten. De verdediging lijkt nu redelijk te staan en we hebben spelers die er bij een counter makkelijk eentje in kunnen prikken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef planethugo het volgende:
ajax thuis
ik ga zondag naar Almelo dus dan gaan ze ook gewoon winnen daar
zullen nu toch wel punten moeten gaan pakken want anders sta je met de winterstop gewoon laatste of voorlaatste.
Programma is niet al te florisant:
- Heracles uit
- Ajax thuis
- Vitesse uit
- Heerenveen uit
- Nac thuis
- VVV uit
Heracles moet je winnen, ajax hopen op minimaal puntje zoals meestal wel het geval is, vitesse verlies je, heerenveen hebben we het ook altijd zwaar en nac en vv zul je dan MOETEN winnen
Tegen Twente ging het ook goed bijvoorbeeld. Roda kan beter het spel niet maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ach, op een vreemde manier doet Roda het vaak niet slecht tegen betere teams. Het zou met niet verbazen als we meer punten pakken dan je -op basis van de huidige stand op de ranglijst- mag verwachten. De verdediging lijkt nu redelijk te staan en we hebben spelers die er bij een counter makkelijk eentje in kunnen prikken.
ja het was weer smullen geblazen in Almelo.... en ze begonnen nog zo aardig. Tot die 1-0 eigenlijk uit de lucht viel was er niets aan de hand, dan maak je gelijk en vervolgens krijg je weer min of meer uit het niets de 2-1 erin. Na die rode kaart stort het pas echt in terwijl er genoeg ploegen met 10 man resultaat behaald hebben lieten ze het net als vorige week veel te gemakkelijk lopen. Niet dat we nog gewonnen hadden maar er dan nog zo gemakkelijk 2 in krijgen en zelf helemaal niets meer laten zien is onacceptabel. Er zit inderdaad naast een gebrek aan mentale weerbaarheid ook een gebrek aan vechtlust in de ploegquote:Op maandag 19 november 2012 09:35 schreef Professional het volgende:
NAC thuis zal de enige overwinnig worden, let op mijn woorden.
Gisteren de 2de helft volledig gezien maar er zit werkelijk geen enkele passie, strijd of bezieling in dit elftal. Dat Kurto rood krijgt is gewoon terecht, maar het is werkelijk dramatisch hoe sommige spelers spelen.
Samenvatting zag ik de kans van Donald nog. De keeper van Heracles staat in de andere hoek maar nog krijgt die het voor elkaar om recht vooruit te schieten. Ach ja....
Zelfs in slechte vorm hoor je met deze selectie 14e ofzo te staan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Willem II wint, gedeelde laatste plaats.
bron: nos.nlquote:Roda leent uit-shirtRoda JC speelt in Arnhem in een geleend shirt tegen Vitesse.
De Belgische scheidsrechter Lardot heeft het zwarte uit-tenue van de Kerkraade ploeg afgekeurd omdat het teveel lijkt op het shirt van de thuisploeg.
De Kerkradenaren hebben shirts van de Arnhemse Boys kunnen lenen en strijden in een rood-wit gestreept shirt tegen Vitesse.
Dat had ik ook al opgemaakt uit de opstellingen en de resultaten. Echter, Donald stond niet als geblesseerd/geschorst voor afgelopen weekend aangegeven (maar dat was hij dus wel?) en Affane stond dat ook niet voor de wedstrijd tegen Ajax van vorig weekend.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Kn0x het volgende:
Omdat Brood niet weet hoe hij zijn poppetjes moet neerzetten
Brood heeft gewoon favorietjes op bepaalde plekken. Zo zet hij Hupperts steevast op de RM terwijl ik hem veel liever op de AMC of zelfs spits zie. Affane heeft hij ook wel eens in de spits gezet terwijl ik die juist weer liever op de ML zet aangezien we geen echte linksbuiten hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat had ik ook al opgemaakt uit de opstellingen en de resultaten. Echter, Donald stond niet als geblesseerd/geschorst voor afgelopen weekend aangegeven (maar dat was hij dus wel?) en Affane stond dat ook niet voor de wedstrijd tegen Ajax van vorig weekend.
Concreet is eigenlijk de vraag: is Affane na vorig weekend uit de basis verdwenen en mocht hij nu dan enkel spelen omdat Donald niet mee deed of? Vind het een goed spelertje namelijk en heb hem voor de managers, alleen toen bleek hij tegen Ajax ineens uit de basis verdwenen
onzin, het wordt voor het seizoen goedgekeurd. Dan is het dus klaar. Dat de keuze ietwat ongelukkig is ben ik met je eens maar het is ook niet het eerste jaar dat we een dergelijk uitshirt hebben en voorheen heb ik daar nooit iemand over gehoord.quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Shirtjes is toch ook deels eigen schuld.
Je hebt een geel/zwart tenue. Het uittenue gebruik je dus in de meeste gevallen als je tegenstander dus ook een van deze kleuren draagt.
Om onderscheidend te zijn, moet je dus in je uittenue GEEN Geel of Zwart hebben.
Je kunt dus rood, paars,groen, wit, blauw of desnoods roze pakken als het maar GEEN geel of zwart is.
en wat doet roda met het uittenue...... juist
Aan de ene kant deel ik je kritiek, aan de andere kant heeft Brood niet veel opties met 13-15 fitte eredivisiespelers. Dan beperkt de keuze zich tussen Kadar of Hempte op linksback, verder valt er weinig te variëren in je opstelling.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Kn0x het volgende:
Omdat Brood niet weet hoe hij zijn poppetjes moet neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |