abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117263225
Davy de Beule heb ik ook nooit gesnapt. Ik zie liever Ramzi, Fledderus of Hupperts op die plek spelen. Sowieso hebben Roda-trainers altijd moeite om spelers op de juiste plek te zetten. Wie zet een Fledderus nou op de linksback of Hupperts of rechtshalf. Zet Hupperts naast Nemeth in de spits, want die koekwaus bakt er ook niks van. Granted, er zit een enorm gat tussen middenveld en voorhoede doordat Donald zich terug laat vallen, maar dat komt omdat De Beule zijn middenveld-taken niet verplicht.

Het was gister weer kut met peren, verdediging stond an sich goed en Donald en Hupperts speelde prima, maar daar is ook alles mee gezegd.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_117265172
dit was shockerend slecht ja. Er zit 0 creativiteit in de ploeg, iedereen doet maar een veilige bal geven waar niet uit komt, het spel is voorspelbaar en dus makkelijk af te stoppen en een leider ontbreekt. Het gaat ons nog opbreken dat Sno niet gekomen is, dwz een vervanger van Vormer. Zowel op als naast het veld.

En Nemeth, ai ai ai die gast loopt erbij als een vedette met alle maniertjes van dien maar een bal vanaf 5 meter intekken: ho maar!
pi_117266521
Donald en Danilo waren nog degelijk, die gasten bezitten zoveel power maar dat zie ik ook totaal niet terug. Ze laten zich zo makkelijk de bal afpakken of wegzetten.

Leider ontbreekt, reserve aanvoerder Wielaert is ook niet de persoon die even een team wakker maakt. Hupperts heeft snelheid, maar helaas lukken zijn acties niet altijd. Voorzetten kan die ook, want Nemeth kreeg gisteren paar aardige ballen.
pi_117267201
Guusje werkt hard maar nog teveel mislukt door de voorspelbaarheid, backs zien al aankomen wat hij gaat doen en blokken hem te vaak makkelijk af. Maar idd Nemeth krijgt gewoon een paar keer de bal perfect voor van Guus maar mist hopeloos.

Wielaert heeft het wel in zich om de leider te zijn, was immers aanvoerder bij Twente en NEC maar hij loopt duidelijk op zijn laatste benen en als je het te druk hebt om zelf overeind te blijven (en dit ook niet overtuigend doet) dan kan je moeilijk de leider zijn.

Er is ook niemand die eens ff de beuk erin gooit als het tegenzit, lijken teveel dezelfde fragiele types in het veld te staan. En dat Donald geen schim van vorig seizoen is helpt ook niet bepaald aan het spelbeeld
pi_117269016
Ik vind Donald juist stukken beter dan vorig seizoen, verdedigend opzicht. Zoals ik al aangaf, hij moet nu te vaak naar achter lopen - doordat anderen dat nalaten - waardoor die voren steken laat vallen.

En ja, je ziet de acties van Hupperts van mijlenver aankomen, maar die gast blijft wel lopen. Hij werkt hard, kan aardig sprintje trekken. Het ontbreekt hem ook aan creativiteit en goede voorzetten. Allemaal laag en over de grond.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  zondag 30 september 2012 @ 22:55:33 #156
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_117446964
O nobel Roda,
Als ik u zie
Schreeuw ik om een fusie...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 1 oktober 2012 @ 07:40:07 #157
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_117453915
Gaan we weer beginnen Blonchi? Worden de oude koeien weer uit de sloot gehaald zodra Roda in de buurt komt van plaats 18?

Pfff....

Gisteren de wedstrijd niet gezien maar ik heb niks gemist. Ik had een nederlaag verwacht, aangezien Roda niks presteerde. Conclusie:
- Doelpunt 'één gaat een trage Wielaert in de achtervolging, waarna Kurto red. Hoekschop gaat erin, heerlijk verdedigd weer.
- Rode kaart Kadar, gewoon direct rood, hij pakt hem vast. De kaart die Fledderus had moeten krijgen voor zijn schandalige overtreding, verschrikkelijk.
- Doelpunt Roda was mega geluk. Die bal was er nooit ingegaan als die niet werd aangeraakt.
- 2de goal Groningen, Kurto is (wederom) te laat, moet nooit uitkomen.
- Goal Affane, eindelijk durven ze eens van afstand te schieten, wanneer is dat voor het laatst gebeurd?
- 3de doelpunt begint bij Hempte die als een idioot verdedigend waardoor de voorzet komt. Daarna reageert Monteyne te laat en schiet De Leeuw hem prachtig in. Maar wat staan we weer heerlijk te verdedigen.

Leuk om ook het prikbord van Rodajcfans te lezen, mensen denken echt dat Roda wel even van VVV wint, maar laten die nu net hetzelfde niveau zijn. Wordt weer een spannende periode.....

[ Bericht 79% gewijzigd door Professional op 01-10-2012 08:07:51 ]
pi_119155245
Toch maar even een schopje, 15de plaats, eerlijk gezegd was dit te verwachten maar laten we nog niet te hard van stapel lopen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:40:29 #159
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_119156907
An sich loopt het niet slecht. Het enige wat je echt mist, is een extra spits. Nu hebben we er maar één (Malki) want ik heb Nemeth nog geen pepernoot zien raken. Die jongen doet 60 minuten warmlopen, twee schoten op doel en dan is die weer klaar vor de dag. Verschrikkelijk.
pi_119157171
Roda mist inderdaad stootkracht voorin, een soort afmakertje.
pi_119157247
Die afmaker loopt er al, dat is Malki. Van Nemeth wordt gewoon meer verwacht en hij dient meer te brengen. Daarnaast moet er op het middenveld echt iets bij want ik word helemaal niet blij van De Beule. Voegt naar mijn mening echt helemaal niks toe en gaat duels aan zoals hij eruit ziet: als een wijf.

Komend weekend Heracles uit, daarna Ajax uit. Ben absoluut niet positief gezind, denk dat we nog wel even op de 15de plaats staan.
pi_119162733
ajax thuis ;)

ik ga zondag naar Almelo dus dan gaan ze ook gewoon winnen daar :Y

zullen nu toch wel punten moeten gaan pakken want anders sta je met de winterstop gewoon laatste of voorlaatste.

Programma is niet al te florisant:
- Heracles uit
- Ajax thuis
- Vitesse uit
- Heerenveen uit
- Nac thuis
- VVV uit

Heracles moet je winnen, ajax hopen op minimaal puntje zoals meestal wel het geval is, vitesse verlies je, heerenveen hebben we het ook altijd zwaar en nac en vv zul je dan MOETEN winnen
pi_119268313
Alemannia zo goed als failliet, en nu echt
pi_119280336
Triest. Prachtige mijnwerkersclub. Volgend seizoen Regionalliga.

Alemannia had het oude Tivoli nooit weg moeten doen, daar ga je dan met je ambities.
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:43:02 #165
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_119293556
Meeuwis weg bij VVV. Reden is vergelijkbaar met zijn vetrek bij Roda JC destijds.
Net efkes anges
pi_119297424
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef planethugo het volgende:
ajax thuis ;)

ik ga zondag naar Almelo dus dan gaan ze ook gewoon winnen daar :Y

zullen nu toch wel punten moeten gaan pakken want anders sta je met de winterstop gewoon laatste of voorlaatste.

Programma is niet al te florisant:
- Heracles uit
- Ajax thuis
- Vitesse uit
- Heerenveen uit
- Nac thuis
- VVV uit

Heracles moet je winnen, ajax hopen op minimaal puntje zoals meestal wel het geval is, vitesse verlies je, heerenveen hebben we het ook altijd zwaar en nac en vv zul je dan MOETEN winnen
Ach, op een vreemde manier doet Roda het vaak niet slecht tegen betere teams. Het zou met niet verbazen als we meer punten pakken dan je -op basis van de huidige stand op de ranglijst- mag verwachten. De verdediging lijkt nu redelijk te staan en we hebben spelers die er bij een counter makkelijk eentje in kunnen prikken.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_119297503
Affane op de 10 is trouwens een goede vinding. Hij heeft als enige speler het vermogen om een bal met het goede gevoel op de goede plaats te geven. Die jongen doet meestal wat goeds als hij de bal krijgt.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_119298450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Ach, op een vreemde manier doet Roda het vaak niet slecht tegen betere teams. Het zou met niet verbazen als we meer punten pakken dan je -op basis van de huidige stand op de ranglijst- mag verwachten. De verdediging lijkt nu redelijk te staan en we hebben spelers die er bij een counter makkelijk eentje in kunnen prikken.
Tegen Twente ging het ook goed bijvoorbeeld. Roda kan beter het spel niet maken.
pi_119375050
NAC thuis zal de enige overwinnig worden, let op mijn woorden.
Gisteren de 2de helft volledig gezien maar er zit werkelijk geen enkele passie, strijd of bezieling in dit elftal. Dat Kurto rood krijgt is gewoon terecht, maar het is werkelijk dramatisch hoe sommige spelers spelen.

Samenvatting zag ik de kans van Donald nog. De keeper van Heracles staat in de andere hoek maar nog krijgt die het voor elkaar om recht vooruit te schieten. Ach ja....
pi_119376194
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 09:35 schreef Professional het volgende:
NAC thuis zal de enige overwinnig worden, let op mijn woorden.
Gisteren de 2de helft volledig gezien maar er zit werkelijk geen enkele passie, strijd of bezieling in dit elftal. Dat Kurto rood krijgt is gewoon terecht, maar het is werkelijk dramatisch hoe sommige spelers spelen.

Samenvatting zag ik de kans van Donald nog. De keeper van Heracles staat in de andere hoek maar nog krijgt die het voor elkaar om recht vooruit te schieten. Ach ja....
ja het was weer smullen geblazen in Almelo.... en ze begonnen nog zo aardig. Tot die 1-0 eigenlijk uit de lucht viel was er niets aan de hand, dan maak je gelijk en vervolgens krijg je weer min of meer uit het niets de 2-1 erin. Na die rode kaart stort het pas echt in terwijl er genoeg ploegen met 10 man resultaat behaald hebben lieten ze het net als vorige week veel te gemakkelijk lopen. Niet dat we nog gewonnen hadden maar er dan nog zo gemakkelijk 2 in krijgen en zelf helemaal niets meer laten zien is onacceptabel. Er zit inderdaad naast een gebrek aan mentale weerbaarheid ook een gebrek aan vechtlust in de ploeg

Hopen op een stunt tegen Ajax volgende week, zou niet de eerste keer zijn met een matige ploeg dus wie weet.
pi_119383493
Ik zie dit eerlijk gezegd niet meer goed komen, met wat pech krijgen we in de komende twee wedstrijden tegen Ajax en Bony richting de vijftien tegendoelpunten om de oren. Ik vrees voor een Willem II-scenario; een selectie vol passanten met weliswaar individuele klasse, maar toch rechtstreekse degradatie omdat het hun allemaal geen zak interesseert en ze met hun hoofd al bij hun eigen of een nieuwe club zijn...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_119385369
we hebben toch nog altijd meer kwaliteit dan Zwolle, VVV en Willem II. En ook voor RKC en NAC zouden we niet bang moeten zijn. Kortom 13de plaats moet haalbaar zijn maar het probleem is dat er sinds ADO thuis alleen maar Ajax en NAC langskomen in eigen huis terwijl we 5x uit moeten toch lastige ploegen waardoor er vooral tegen vvv en nac een absurde druk op komt te staan :(
  maandag 26 november 2012 @ 10:10:43 #173
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_119630599
Hadden we die 3 punten hier gehouden als Brood Wielaert niet had ingebracht? Ik denk van wel. Op zijn minst een gelijkspel...
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_119634301
op dat moment leek het me logisch, er restte niets anders dan de voorsprong verdedigen die laatste 10 minuten. Dat het zo faliekant misloopt is niet te voorspellen. :(
pi_119636592
Als als als:

Als Nemeth die bal gewoon erin schiet sta je 2-0 voor en dat is zelfs voor Ajax moeilijk.
Maarja het resultaat is duidelijk. Geen idee of Roda wel had stand gehouden als Malki niet gewisseld werd. Ik vond alledrie de wissels niet duidelijk. Djoum voor De Beule, Djoum is net 6 weken geblesseerd geweest en heeft nog nooit inzet getoond. Ramzi is over datum, die kan het gewoon niet meer aan. Technisch goed maar is helaas te oud. Wielaert moet je bedanken voor bewezen diensten en fijn de mentor van de groep laten zijn. Maar niet meer laten voetballen.

Het is en blijft Ajax, die krijgen altijd een kans die erin gaat, dat maakt het een topclub. Speel je de wedstrijd van gisteren tegen met alle respect NAC dan pak je de overwinning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')