Zelfs in slechte vorm hoor je met deze selectie 14e ofzo te staan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:41 schreef vluggejapie99 het volgende:
Willem II wint, gedeelde laatste plaats.
bron: nos.nlquote:Roda leent uit-shirtRoda JC speelt in Arnhem in een geleend shirt tegen Vitesse.
De Belgische scheidsrechter Lardot heeft het zwarte uit-tenue van de Kerkraade ploeg afgekeurd omdat het teveel lijkt op het shirt van de thuisploeg.
De Kerkradenaren hebben shirts van de Arnhemse Boys kunnen lenen en strijden in een rood-wit gestreept shirt tegen Vitesse.
Dat had ik ook al opgemaakt uit de opstellingen en de resultaten. Echter, Donald stond niet als geblesseerd/geschorst voor afgelopen weekend aangegeven (maar dat was hij dus wel?) en Affane stond dat ook niet voor de wedstrijd tegen Ajax van vorig weekend.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Kn0x het volgende:
Omdat Brood niet weet hoe hij zijn poppetjes moet neerzetten
Brood heeft gewoon favorietjes op bepaalde plekken. Zo zet hij Hupperts steevast op de RM terwijl ik hem veel liever op de AMC of zelfs spits zie. Affane heeft hij ook wel eens in de spits gezet terwijl ik die juist weer liever op de ML zet aangezien we geen echte linksbuiten hebben.quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat had ik ook al opgemaakt uit de opstellingen en de resultaten. Echter, Donald stond niet als geblesseerd/geschorst voor afgelopen weekend aangegeven (maar dat was hij dus wel?) en Affane stond dat ook niet voor de wedstrijd tegen Ajax van vorig weekend.
Concreet is eigenlijk de vraag: is Affane na vorig weekend uit de basis verdwenen en mocht hij nu dan enkel spelen omdat Donald niet mee deed of? Vind het een goed spelertje namelijk en heb hem voor de managers, alleen toen bleek hij tegen Ajax ineens uit de basis verdwenen
onzin, het wordt voor het seizoen goedgekeurd. Dan is het dus klaar. Dat de keuze ietwat ongelukkig is ben ik met je eens maar het is ook niet het eerste jaar dat we een dergelijk uitshirt hebben en voorheen heb ik daar nooit iemand over gehoord.quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Shirtjes is toch ook deels eigen schuld.
Je hebt een geel/zwart tenue. Het uittenue gebruik je dus in de meeste gevallen als je tegenstander dus ook een van deze kleuren draagt.
Om onderscheidend te zijn, moet je dus in je uittenue GEEN Geel of Zwart hebben.
Je kunt dus rood, paars,groen, wit, blauw of desnoods roze pakken als het maar GEEN geel of zwart is.
en wat doet roda met het uittenue...... juist
Aan de ene kant deel ik je kritiek, aan de andere kant heeft Brood niet veel opties met 13-15 fitte eredivisiespelers. Dan beperkt de keuze zich tussen Kadar of Hempte op linksback, verder valt er weinig te variëren in je opstelling.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Kn0x het volgende:
Omdat Brood niet weet hoe hij zijn poppetjes moet neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |