Ik had de lapo volgens mijquote:
Als je door een slotje heen post heb je meestal wel als mod de LaPo, ja.quote:
Zie mijn editquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je door een slotje heen post heb je meestal wel als mod de LaPo, ja.
Ja Staal... goed nieuws !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij heb ik ook al vanaf het begin, hij is alleen ook een keertje wat mooier gemaakt, dat is alles.
Ha ! tof.... nou Mary kan kiezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Er zitten hier zat aardige mensen, zoals net, ik post dat gifje van FANN en binnen een paar minuten hadden ze het al kleiner gemaakt![]()
quote:En zeker mooi nieuws
waar heb je iets verkeerds gezegd dan?quote:Ik heb het idee dat ik iets verkeerds heb gezegd tegen iemandmaar ik zou niet weten wat. Hopelijk krijg ik de kans om het te vragen.
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ha ! tof.... nou Mary kan kiezen
[..]
[..]
waar heb je iets verkeerds gezegd dan?
Ah... ja dat scheelt een stuk !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Dit was mijn oude avatar, stond nog in mijn profiel ergens
[ afbeelding ]
Die ik nu gebruik is stukken mooier. Ook door Zargon gedaan inderdaad.
Volgens mij denk jij eerst tig keer na voordat je iets zegt toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.
Dat valt wel mee, maar ik ben niet iemand die snel scheldt of zo of iemand beledigt. Te softquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij eerst tig keer na voordat je iets zegt toch?
zou ik nog iets van kunnen leren
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik ben niet iemand die snel scheldt of zo of iemand beledigt. Te soft
Parbleu! Foei!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappen
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... niet echt heel erg schelden, maar lamlul of kutkneus wil er nog wel eens uitflappen
Weet niet hoe goed je contact is met die persoon en of zich dat alleen afspeelt op internet? Het feit dat je de moeite neemt om het recht te zetten. Je kunt de meest ongelukkige misverstanden hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee... daar probeer ik achter te komen. Ik ben niet iemand die rare dingen zegt volgens mij of mensen tegen de schenen trapt. Ik kan diegene nu niet bereiken helaas.
tot later !quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat wel eens een vloekje uit mijn mond rollen, dat is Amsterdams heMaar ik zou het niet weten nu. Maar goed, ik ga nu lekker The Mentalist kijken, tot later misschien
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
Ik heb mij usericon destijds (bijna 12 jaargeleden) zelf in elkaar geknutseld en ook nooit meer veranderd.
Heb tijdelijk wel eens een paar anderen gehad, zoals op Koninginnedag als iedereen weer eens oranje werd geverfd, dan had ik deze:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Staal het volgende:
Dat is eigenlijk het leukst ook. Het lijkt me ook vreemd als jij ineens met een andere avatar zou posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |