abonnement Unibet Coolblue
pi_107827398







Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip


FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:


Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107827405
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef De_kromme het volgende:
Er moet ook nog gewerkt worden zo op zijn tijd, dat zouden jullie toch moeten weten als havenslaven?

[..]

Er werd al een week van tevoren gesproken over Bakkal als mogelijke opvolger, mocht Fer vertrekken. Dit is toch niet zo verwonderlijk? Dat Feijenoord die informatie niet naar buiten brengt, valt te begrijpen. Maar ga nou niet zeggen dat jullie hier niet al weken van tevoren hebben gediscussieerd over een mogelijke opvolger voor Fer.

Die HMF komt hier aan met 'Ja, die Bakkal kwam ineens out-of-the-blue opduiken'. Niemand had er op gerekend. Gewoon onzin dus, er is duidelijk over gesproken.
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Bron, nogmaals. Of heb je aids in je ogen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die gast kan je gewoon niet serieus nemen :'). Ik heb verdomme zijn verhaal 3 keer weerlegt, hij doet gewoon alsof er nooit iets gezegd is. Lijkt wel een christen die compleet kapotberedeneert wordt en gewoon alleen wil horen wat hij wil horen _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja, als je niet openstaat voor valide argumenten dan heb je vrij weinig te zoeken op een discussieforum....
Laatste posts.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 14:40:51 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:40:36 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107827411
Ja, ga er lekker in de TT mee verder. Dan stopt ie zeker.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_107827423
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:40 schreef NJ het volgende:
Ja, ga er lekker in de TT mee verder. Dan stopt ie zeker.
Grapje op zijn tijd moet kunnen toch? ^O^. Wij wachten op de bron in ieder geval. Ik denk dat iedereen het sarcastische grapje wel snapt, toch. ;(. Of zou hij zich weer persoonlijk aangevallen voelen. :{

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2012 14:41:26 ]
pi_107827440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja en nu is hij alles wat hij toen niet was... Daarom, 'als' 'tante' 'lul hebben' 'oom zijn'. ;).
Maar vorig jaar was hij dat niet. :P Hij heeft denk ik geleerd van z'n tijd bij AZ.
quote:
Tsja, ik weet niet. Het enige wat die man écht gepresteerd heeft is alweer een decennium terug. Na 5 jaar zandbakken denk ik niet dat er ooit nog iets van je 'bekomt'.
5 jaar zandbakken valt wel mee, alleen een jaartje bij dat jeugdelftal van zo'n olie-staatje toch?
Maar ik ben het wel met je eens dat die man gewoon echt een ramp is qua keuze's maken.
Naat b.v. Portugal gaan, tussen al die driftige en bazige Portugese mannetjes daar, dat kan nooit goed gaan bij hem op langere termijn.

Echter, dat wil niet zeggen dat hij nooit meer ergens zou kunnen slagen. Het is een trainer en man met een handleiding, die hij zelf niet goed kent. Van Geel lijkt de enige die die handleiding heeft, dus vandaar dat ik dat duo bij Feyenoord toen helemaal niet zo'n gekke optie vond. Met bijna elke andere TD had ik hem direct afgestreept als mogelijke coach ja.
quote:
Euh, die man zit zo met Guidetti of Bakkal in de haren denk ik hoor :D. Maar buiten dat, het was nooit een succes geworden bij Feijenoord. Kuip had hem nooit geaccepteerd.
Moet je zien hoe snel de Kuip om is, wanneer je met kerst 4e of 5e staat en het team lekker draait. Koeman kwam ook absoluut niet als held binnen hoor. ;)
quote:
Je was er een paar maanden geleden nog stellig van overtuigd dat Koeman moest opzouten na dit jaar anders, ondanks dat we toen zevende stonden ;). (Was na het gelijkspel tegen ojox).

Trainer is een van de belangrijkste factoren in het maken van beslissingen welke spelers er komen, MITS er een uitermate goede wisselwerking tussen TD en trainer is. Precies waarom Co en Geel zo goed rendeerden: zelfde visie ;).
Ik geef toe, dat ik niet verwacht had, dat Koeman een stijgende lijn kon doortrekken. Maar ik vind nog steeds dat je het per jaar moet kijken. Had hem liever geen 3-jarig contract willen zien tekenen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 10-02-2012 14:46:58 ]
-
pi_107827447
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:40 schreef NJ het volgende:
Ja, ga er lekker in de TT mee verder. Dan stopt ie zeker.
Op wie kwam Bakkal? :?
BFF met GGMM
pi_107827500
Maanden? Waar heb je het over jongen? Ik heb het over een week. Het wordt steeds mooier hier.

En waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een bron te zoeken? Er is geen bron dat Feijenoord naar een week van tevoren naar buiten heeft gebracht interesse te hebben in Bakkal, mocht Fer vertrekken. Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.

Het ging hier over het feit dat HMF Bakkal 'absoluut' niet zag aankomen. En dat geratel dat het een meesterzet van Van Geel was is ook belachelijk. Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:42:57 #8
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107827502
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op wie kwam Bakkal? :?
Op De_Kromme en Helpmefok. Het enige verschil was dat De_Kromme het op tijd aan zag komen en Helpmefok niet. Ten minste, ik geloof dat het daar om gaat.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_107827528
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef De_kromme het volgende:
Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.
Weer zo'n geweldig argument _O_

Stop er maar gewoon mee. :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik geloof er niet in, jij wel. En dat is prima.
Idd. ;) Maar ik bedoelde ermee dat ik die wedstrijd tegen VVV vantevoren al niets vond zeggen over de rest van de 2e seizoenshelft. M'n mening dat je in de top 5 moet eindigen, was dus toen niet anders.
-
pi_107827565
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef De_kromme het volgende:
Maanden? Waar heb je het over jongen? Ik heb het over een week. Het wordt steeds mooier hier.
Tot zover niets.
quote:
En waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een bron te zoeken?
:D DAAR IS IE CALAND _O- _O-
quote:
Er is geen bron dat Feijenoord naar buiten heeft gebracht een week van tevoren naar buiten interesse te hebben in Bakkal, mocht Fer vertrekken.
Sterker nog, ER IS GEEN BRON IN DE VOETBALWERELD die het daarover had.

quote:
Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.
Aldus De_Kromme, manager van Beyoncé, vinder van Messi, CL-winnaarmaker van ADO, messias.
quote:
Het ging hier over het feit dat HMF Bakkal 'absoluut' niet zag aankomen. En dat geratel dat het een meesterzet van Van Geel was is ook belachelijk. Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
Bron? :).
pi_107827569
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Op De_Kromme en Helpmefok. Het enige verschil was dat De_Kromme het op tijd aan zag komen en Helpmefok niet. Ten minste, ik geloof dat het daar om gaat.
NJ, jij snapt het. O+ Waarom ben je geen FA meer? De enige redelijke FA die er rondliep in die ouwe goede tijd. ;(

HMF had het absoluut niet zien aankomen, daar reageer ik op. Gaat iedereen hier ineens janken over bronnen, wordt steeds mooier. _O- _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:45:01 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107827572
Als het nou nog een beargumenteerde discussie was, oke... maar op deze manier is het gewoon vervelend getroll & topicvervuiling.
pi_107827626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef Dekatria het volgende:
Als je nou nog een beargumenteerde discussie was, oke... maar op deze manier is het gewoon vervelend getroll.
Dat dus. Het valt voor hem alleen niet te beargumenteren, want er is geen bron in de wereld die zijn verhaal ondersteunt. Ik heb mijn verhaal wel met een bron ondersteund, die verwijst naar Maandag 29 Augustus in de avond (60 uur voor verstrijken deadline dus in het 'slechtste' geval). Pas op díé dag kwam de hele Bakkal-discussie naar voren, en zelfs tóén zij Van Geel dat er 'vooralsnog niets speelde'.

Maargoed, De_Kromme vindt het heerlijk om hier te trollen en zijn 'feiten' niet te onderbouwen. Moet ie vooral blijven doen...
pi_107827652
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Op De_Kromme en Helpmefok. Het enige verschil was dat De_Kromme het op tijd aan zag komen en Helpmefok niet. Ten minste, ik geloof dat het daar om gaat.
Aah ok, dan snap ik het ^O^
BFF met GGMM
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:48:35 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107827716
Feyenoord wil Bakkal huren

Dit is het oudste bericht wat ik erover kan vinden. Het was dus vlak voor de deadline. van Geel is dus een baas. En de_Kromme ook, want die zag het nog eerder!

_O_ De_Kromme _O_ van Geel _O_

Zullen we het nu weer over wat anders hebben...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107827725
HMF, je hebt issues man. Het gaat erover dat jij Bakkal niet zag aankomen, dat kan, als blind paard zijnde. Iedereen in de voetbalwereld sprak echter over de mogelijk dat Bakkal verhuurd kon worden aan Feijenoord, aangezien hij geen basisplaats had bij PSV en de tribune warm mocht houden. Ik heb inderdaad geen bron, zoals ik al eerder zei, dat Feijenoord concrete interesse toonde in Bakkal, boeiend?

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_107827742
quote:
Van Geel: "Als dit Feyenoord bij de top zes eindigt, is het prima"

De supporters van Feyenoord dromen stiekem van het kampioenschap, maar technisch directeur Martin van Geel tempert deze verwachtingen. De directie van de ploeg uit Rotterdam gaat de doelstelling niet bijstellen, waardoor een plek in de top zes genoeg is.

De ex-voetballer wil dat Feyenoord niet te euforisch wordt, want er komen nog belangrijke weken aan. "Het worden interessante weken. Wij doen niet mee aan opportunisme. Als dit Feyenoord bij de top-6 eindigt, is het prima. Daar had iedereen voor dit seizoen voor getekend.", aldus de technisch directeur.

Van Geel heeft al veel bereikt bij Feyenoord, mede dankzij hem is er veel veranderd. Hij heeft voor komend seizoen meerdere spelers binnengehaald zonder dat er een transfersom tegenover stond. Een andere reden waarom hij belangrijk is voor de Stadionclub is dat veel spelers hun contract hebben verlengd.

Toch jammer dit gebrek aan ambitie -O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107827751
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar vorig jaar was hij dat niet. :P Hij heeft denk ik geleerd van z'n tijd bij AZ.

Dat weet ik wel zeker. Was natuurlijk ook zijn allerlaatste kans.

quote:
5 jaar zandbakken valt wel mee, alleen een jaartje bij dat jeugdelftal van zo'n olie-staatje toch?
Metallurg Donetsk
Al-Sadd
Red Bull Salzburg
Olympisch elftal Qatar

Laten we zeggen dat Donetsk nog enige kwaliteit heeft, dan is hij al sinds 2007 tot 2011 bezig geweest bij nietszeggende zooi (Salzburg is nou natuurlijk ook niet echt je-van-het, al maakte hij ze wel kampioen geloof ik?).

quote:
Maar ik ben het wel met je eens dat die man gewoon echt een ramp is qua keuze's maken.
Naat b.v. Portugal gaan, tussen al die driftige en bazige Portugese mannetjes daar, dat kan nooit goed gaan bij hem op langere termijn.
Nee niet echt nee. :').
quote:
Echter, dat wil niet zeggen dat hij nooit meer ergens zou kunnen slagen. Het is een trainer en man met een handleiding, die hij zelf niet goed kent. Van Geel lijkt de enige die die handleiding heeft, dus vandaar dat ik dat duo bij Feyenoord toen helemaal niet zo'n gekke optie vond. Met bijna elke andere TD had ik hem direct afgestreept als mogelijke coach ja.
Je ziet het spelletje best goed. Alleen heb ik liever Koeman met deze resultaten aanhouden dan Adriaanse erin gooien (als Rotterdammer én om de huidige KGB te beschermen).
quote:
Moet je zien hoe snel de Kuip om is, wanneer je met kerst 4e of 5e staat en het team lekker draait. Koeman kwam ook absoluut niet als held binnen hoor. ;)
En terecht, die man heeft me een potje gemaakt van zijn carriére de laatste jaren :D
quote:
Ik geef toe, dat ik niet verwacht had, dat Koeman een stijgende lijn kon doortrekken. Maar ik vind nog steeds dat je het per jaar moet kijken. Had hem liever geen 3-jarig contract willen zien tekenen.
Dat had niemand verwacht :').

Hij heeft overigens maar een jaarcontract getekend Ritmootje! O+
pi_107827766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Toch jammer deze gebrek aan ambitie -O-
Ik stel een TT change voor: "Plek zes is prima".
pi_107827778
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef De_kromme het volgende:
Maanden? Waar heb je het over jongen? Ik heb het over een week. Het wordt steeds mooier hier.

En waarom zou ik mijn tijd verspillen aan een bron te zoeken? Er is geen bron dat Feijenoord naar een week van tevoren naar buiten heeft gebracht interesse te hebben in Bakkal, mocht Fer vertrekken. Elk blind paard zag echt wel aankomen dat Bakkal een mogelijke opvolger zou zijn, nogmaals.. Wat een ophef om niks.

Het ging hier over het feit dat HMF Bakkal 'absoluut' niet zag aankomen. En dat geratel dat het een meesterzet van Van Geel was is ook belachelijk. Als je de topics terugleest toendertijd, zal je vinden dat er daadwerkelijk over de komst van Bakkal gesproken werd (ja, zelfs een week voordat Fer vertrok).
Is gewoon niet waar. Ik heb het even voor je teruggezocht :')
De eerste berichten rond het aantrekken van Bakkal op dit forum:
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Freudie het volgende:
Opvolger van fer: bakal, aldus snorrie
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:41 schreef Merkie het volgende:
Bakkal als opvolger van Fer als Fer weggaat... Vind ik best een goed idee eigenlijk!


[ Bericht 3% gewijzigd door Happel op 10-02-2012 15:05:39 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107827810
Volgens mij meldde de snor het als eerst ja op de 29e, dat kwam toen echt als een complete verrassing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107827812
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef De_kromme het volgende:
HMF, je hebt issues man. Het gaat erover dat jij Bakkal niet zag aankomen, dat kan, als blind paard zijnde.
:')!!!!! Ik ga er niet eens op in want al 2 mensen hebben aangegeven dat deze discussie dus pas ging lopen op de 29e, en geen dag ervoor.

quote:
Iedereen in de voetbalwereld sprak echter over de mogelijk dat Bakkal verhuurd kon worden aan Feijenoord, aangezien hij geen basisplaats had bij PSV en de tribune warm mocht houden. Ik heb inderdaad geen bron, zoals ik al eerder zei, dat Feijenoord concrete interesse toonde in Bakkal, boeiend?
Onze bronnen gaan niet over CONCRETE INTERESSE, onze bronnen gaan over wanneer men de optie ging bespreken.
quote:
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Desondanks valt het voor jou blijkbaar niet mee :').
pi_107827813
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Toch jammer dit gebrek aan ambitie -O-
Ik heb ook een hekel aan de woorden "is het prima' of "dan is het best" i.c.m. topsport.
-
pi_107827820
Ik ga haast denken dat ik op het viva forum ben beland :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')