quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:27 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Ik heb een keer kort iets met een Joris gehad en die had tepels van wel 2 cm. Dus die naam is hier toch met iets anders verbonden
Briek is in het Fries scheef, fout, niet goed.. dus ik zou mijn zoon niet zo noemen. Nele vind ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:49 schreef Rory78 het volgende:
Wat vinden jullie van Nele voor een meisje of Briek voor een jongen?
Ja, hier zou Marthe ook afvallen omdat mijn schoonzus M artine heet. Ik vind die naam al mooi sinds ik 'm in een sprookje hoorde (dat zal ruim 20 jaar geleden zijn geweest).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:00 schreef Reilain het volgende:
Marthe(Oona's 2de naam en een vernoeming naar mijn oom (martin) )
Wilde eigenlijk ook graag Marthe als eerste naam.. Maar vonden dat een beetje te 'zwaar' ivm die vernoeming..
Merle is ook heel hoog ge-eindigd...
Ymme heet ook zo toch? (omgekeerde username?) en ik heb ook een collega die zo heet.. vind het ook een leuke naamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik had vroeger een Emmy in de klas, dat vond ik ook zo'n schattige naamHet was ook een heel lief meisje
Oeh! Dan weet ik wie jouw fysio is misschien!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:14 schreef KatyM het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem dan Sébastian noemen, naar m'n spannende fysio.
Oh echt? Hoe? Niks zeggen tegen hem hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:21 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oeh! Dan weet ik wie jouw fysio is misschien!
Beter dan Nele wat mij betreft! Ieder z'n ding he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vreselijk. We leven niet in 1730.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:27 schreef KatyM het volgende:
[..]
Beter dan Nele wat mij betreft! Ieder z'n ding he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |