Revolvertang heet zo'n ding.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n gaatjesprikker voor riemen enzo, iemand een idee waar ik dat kan kopen? Doe-het-zelf zaak?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Revolvertang heet zo'n ding.Dank, kan ik met de naam ook beter zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hobbywinkel, bouwmarkt, ruitersportzaak, Boerenbont of Welkoop hebben ze vast wel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Succes!quote:
Ik duim voor je! Zet hem opquote:
Fixed!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme, ben ik net te laat met Gaatjesprikker gezocht![]()
quote:
Ja!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie zet revolvertang op wensenlijstje... altijd handig zo'n ding
Mister_d roept altijd: 'ik moet nog even naar de schoenmaker om een gaatje bij te laten maken'.... en koopt vervolgens na lang wachten toch maar een nieuwe riemquote:
Ik weet niet hoe duur zo'n tang is, maar met name als je een favoriete (mooie) riem hebt is het zonde als je hem niet meer kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister_d roept altijd: 'ik moet nog even naar de schoenmaker om een gaatje bij te laten maken'.... en koopt vervolgens na lang wachten toch maar een nieuwe riem
Het had geholpen als ik eerder had geweten hoe zo'n ding heetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur zo'n tang is, maar met name als je een favoriete (mooie) riem hebt is het zonde als je hem niet meer kunt gebruiken.
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het had geholpen als ik eerder had geweten hoe zo'n ding heet![]()
Hier hebben ze er tig: http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1280
Riemen of droplullenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
Eventuele gaatjesprikker meldt zich, in wat voor gaatjes mag ik prikken?
Ook leuk met Valentijn zo'n kaart: "wil jij mijn gaatje prikken?"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie zet revolvertang op wensenlijstje... altijd handig zo'n ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |