Dat krijg je ervan als je de grote levensvragen topics meteen dicht gooit puur omdat ik het aan de kaak stelquote:
Nog een SC!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Moeten we nu opnieuw die hele discussie doen?
Surequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de grote levensvragen topics meteen dicht gooit puur omdat ik het aan de kaak stel
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de grote levensvragen topics meteen dicht gooit puur omdat ik het aan de kaak stel
Je kunt niet ontkennen dat er een aantal tedere diepgaande discussies zijn ontstaan, zie verlegenheid bijvoorbeeld, daar zitten pareltjes van compleet zielblootleggende reacties tussen.quote:
Daar heb je dan ook weer zeer zeker gelijk in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Re het volgende:
Er zitten best leuke topics tussen hoor maar niet elk topic van je is een pareltje
Als r&p subforum?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef Sneezeechu het volgende:
Kan er niet gewoon een SC hoekje komen voor alle SC gerelateerde topics?
ik denk dat het gewoon makkelijker is als je de SC gewoon in een centraal hok plaatsquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef twi het volgende:
Haha, wijst deze reeks nu door naar het loslaten van je ex SC gebeuren?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:10 schreef Myraela het volgende:
En ja, het SC-ex topic zit in deze reeks.
Ik laat de echte nerd uitleggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef Myraela het volgende:
Zal wel een foutje zijn hoor. Want heeft totaal geen nut, en het topic dat het eerst dicht is kan zo een nieuw topic aanmaken en die andere niet.![]()
Top! goede opmerking, tip: Zet een TR als het voorkomt. Dan komen we vanzelf even kijkenquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
In de 'Hoe voel je je nu' reeks wordt naar mijn beleving te vaak geslowchat en dat komt omdat mensen soms maar blijven doorvragen als anderen iets posten. Zo blijft er weinig ruimte voor de mensen die even tussendoor hun hart willen luchten; die worden dan niet gelezen en gaan verloren in het ge-SC.
Mijn oplossing: vraag het prive als je meer wil weten over iemands situatie. Als de persoon waarover het gaat uitgebreide reacties wil kan hij/zij een eigen topic openen.
User kingtoppie is zo'n persoon die bij bijna elk persoon gaat vragen wat er aan de hand is en vindt dat dat allemaal maar moet kunnen, zonder over te willen gaan op de hierboven genoemde oplossing.
Erg irritant.
edit: vandaag valt het trouwens wel mee, maar ik wil het wel even aankaarten dat het doorgaans wel vaak gebeurt.
Oei interesse, dat kan natuurlijk niet tussen de zinloze dumps die normaal niemand wat boeit. Snel weer terug naar je eigen ding zeggen en vooral geen interesse in andere mensen. Stel je voor, op een discussieforum...quote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
In de 'Hoe voel je je nu' reeks wordt naar mijn beleving te vaak geslowchat en dat komt omdat mensen soms maar blijven doorvragen als anderen iets posten. Zo blijft er weinig ruimte voor de mensen die even tussendoor hun hart willen luchten; die worden dan niet gelezen en gaan verloren in het ge-SC.
Mijn oplossing: vraag het prive als je meer wil weten over iemands situatie. Als de persoon waarover het gaat uitgebreide reacties wil kan hij/zij een eigen topic openen.
User kingtoppie is zo'n persoon die bij bijna elk persoon gaat vragen wat er aan de hand is en vindt dat dat allemaal maar moet kunnen, zonder over te willen gaan op de hierboven genoemde oplossing.
Erg irritant.
edit: vandaag valt het trouwens wel mee, maar ik wil het wel even aankaarten dat het doorgaans wel vaak gebeurt.
Dan ga je natuurlijk weer het hele nut van het topic voor.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:55 schreef stbabylon het volgende:
Oei interesse, dat kan natuurlijk niet tussen de zinloze dumps die normaal niemand wat boeit. Snel weer terug naar je eigen ding zeggen en vooral geen interesse in andere mensen. Stel je voor, op een discussieforum...
er is verdorie 1 topic in R&P, ik herhaal, 1 topic in R&P wat al 10 jaar zo loopt. Blijf er lekker vanaf stoere ventquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oei interesse, dat kan natuurlijk niet tussen de zinloze dumps die normaal niemand wat boeit. Snel weer terug naar je eigen ding zeggen en vooral geen interesse in andere mensen. Stel je voor, op een discussieforum...
Dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
er is verdorie 1 topic in R&P, ik herhaal, 1 topic in R&P wat al 10 jaar zo loopt. Blijf er lekker vanaf stoere vent
Ik kom er niet aan, nog niet met een 10 voet stok.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
er is verdorie 1 topic in R&P, ik herhaal, 1 topic in R&P wat al 10 jaar zo loopt. Blijf er lekker vanaf stoere vent
mooi, laat het dan ook lekker links liggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom er niet aan, nog niet met een 10 voet stok.
ik laat het ook links liggen, ik zeik op de gebruiker, niet het topic. (nee Godtje, figuurlijk)quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:22 schreef Re het volgende:
[..]
mooi, laat het dan ook lekker links liggen
als door dat domme semi-geflirt andere posts ondergesneeuw worden dan is het topic zinloos geworden. Iemands situatie willen weten kan via DM of PM, want meestal is maar 1 iemand geintereseerd in die info en de rest van het topic niet. En anders maakt degene met het probleem een eigen topic, waar de TS zo centraal kan staan als ie zelf wil.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Maanvis het volgende:
je kunt je maar ergens druk over maken, denk ik nu
Vaak is het hoofddoel van een post dat aandachtgevers verder vragen. Voelen ze zich belangrijk door.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ten eerste is dat niet het doel van dat topic.
en ten tweede gaat het vaak om van die kutpubertjes die alleen aan meisjes vragen wat er aan de hand is en volgens mij een beetje proberen te versieren. En ik hoop dat je met me eens bent dat dat dus werkelijk niets meer met het doel van het topic te maken heeft.
Ik lees vrij regelmatig mee in 'Hoe voel je je nu' en soms vragen mensen inderdaad weleens even door naar aanleiding van een post van een ander, maar dat 'ondergesneeuwde' is mij eerlijk gezegd ook nooit opgevallen. Ook is het me niet opgevallen dat degenen die af en toe een vraag stellen 'kutpubertjes' zouden zijn die op die manier meisjes proberen te versieren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:40 schreef Maanvis het volgende:
Er zijn wat sneeuwvlokjes gevallen maar van 'ondergesneeuwd' is nooit sprake geweest.
Het zal vast wel gebeuren dat er meer achter zit, maar ik zie ook niet zo veel kwaads in interesse tonen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik lees vrij regelmatig mee in 'Hoe voel je je nu' en soms vragen mensen inderdaad weleens even door naar aanleiding van een post van een ander, maar dat 'ondergesneeuwde' is mij eerlijk gezegd ook nooit opgevallen. Ook is het me niet opgevallen dat degenen die af en toe een vraag stellen 'kutpubertjes' zouden zijn die op die manier meisjes proberen te versieren.
Ze worden niet gelezen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Erg irritant.
Men is natuurlijk bang voor de zoveelste SC reeks en daar zijn er ook zoveel van. Maar als je iemand opmerkt is het gewoon menselijk om door te vragen en dus niet meer dan normaal.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze worden niet gelezen?
Dat lijkt me eerlijk gezegd niet erg boeiend als toch niemand op je reageert... Het lijkt meer op een persoonlijk dagboek als je niet eens mag vragen aan iemand wat er precies aan de hand is.
Ik zal toegeven dat ik er een handje van heb om te gaan slowchatten, maar het in de regel afkeuren vind ik net zo erg.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Waarom heeft Neo-Mullen iets tegen kingtoppie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |