toch wel 3 weken volgehoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Hij zou een Guidetti of Clasie UI nemen als Feyenoord zou winnen bij de Klassieker, en ik zou een Jan Vertonghen UI nemen als Ajax zou winnen.
Sinds de 4-2 vernedering heb ik hem niet meer gespot
Ik krijg die lul in VBL of ONZ maar niet te pakkenquote:
Ja, zat een timer op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Smeg, Hier kwam een slotje op, toch?
Hebben jullie ook het idee als je het woord GTST hoort,
'Timer'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, zat een timer op.
Kijk nu nog maar eens.
Dat viel mij ook al op. We letten er op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef BBQSausage het volgende:
Kan er niet wat gedaan worden aan de users die constant kuttopics omhoogkicken, met nietszeggende opmerkingen? Dat die topics open blijven, oké, die zakken normaal gesproken wel weer weg. Dat gaat nu alleen niet echt, als er constant van die kutusers die topics lopen te kicken.
Ik noem een PizzaGeit, een Barbapapamama, een Computerfluisteraar..
Barba viel me ook al op. Op de rest ga ik even letten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef BBQSausage het volgende:
Kan er niet wat gedaan worden aan de users die constant kuttopics omhoogkicken, met nietszeggende opmerkingen? Dat die topics open blijven, oké, die zakken normaal gesproken wel weer weg. Dat gaat nu alleen niet echt, als er constant van die kutusers die topics lopen te kicken.
Ik noem een PizzaGeit, een Barbapapamama, een Computerfluisteraar..
spam. slotje!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[UDOWU] #1182: restaurant-vouchers in rotterdam
Ik heb reclame gemaakt voor jullie, ik wil graag 2 cent per view. DM/PM voor mijn rekeningnummer.
Ik kan het niet terugvinden tussen die bagger van je.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[UDOWU] #1182: restaurant-vouchers in rotterdam
Ik heb reclame gemaakt voor jullie, ik wil graag 2 cent per view. DM/PM voor mijn rekeningnummer.
In de TT.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden tussen die bagger van je.
Check.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wanneer had u vette pech? Leuk topic van TS dat door een aantal gebruikers vreselijk wordt verpest. Graag actie.
Dubbelcheckquote:
Die discussie hoort hier. Maar ik vind dat ik het al wel duidelijk heb gezegd in de sluitpost:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef ulq het volgende:
De rede dat dit topic Discriminatie gevonden op FOK! gesloten werd is mij een beetje onduidelijk. Er ontstond net een leuke discussie over wat er wel er wat er niet kon op forumFOK!. Over de arbitraire scheiding tussen wel en geen ban, hartstikke leuk voor bijvoorbeeld aankomende rechten-studenten.
Dus kan iemand het mij uitleggen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het blijft ONZ, maar mensen die je niet kent voor iets uitmaken waar je geen enkel bewijs voor hebt staan we niet toe. Daar ligt de grens.
is dit niet genoeg aanleiding : met welke FOK!ker wil jij graag seks hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Die discussie hoort hier. Maar ik vind dat ik het al wel duidelijk heb gezegd in de sluitpost:
[..]
Er is geen probleem.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef ulq het volgende:
[..]
is dit niet genoeg aanleiding : met welke FOK!ker wil jij graag seks hebben?
om dit te schrijven : Smegmanus adoranale topic
??
dat eerste vond ik iig wel erger en dan ga jij dat tweede opeens aanstootgevend en ban-waardig noemen..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:00 schreef smegmanus het volgende:
Hhahahahahahaha het zit je ook niet mee hé?
Sorry. Goede stoel wel..?quote:
Viennaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sorry. Goede stoel wel..?
Hoe heet 'ie?
Boh, zulks een goede naam voor een stoel.quote:
Het is/was gewoon geen goed topic..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef TheOnion het volgende:
Ik heb een topic heropened en aangepast als het mag, omdat een of een andere mongool mijn topic verziekt had
Alsof die andere topics in ONZ van hoge kwaliteit zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is/was gewoon geen goed topic..
Waarom zou je nogmaals zo'n topic starten?
Dat boeit niet, dit topic hoort niet in ONZ.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:01 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Alsof die andere topics in ONZ van hoge kwaliteit zijn
Kuttopics.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:53 schreef Beach het volgende:
IVM het overlijden van friso heeft de NS een aangepaste dienstregeling
kunnen zulke topics niet gewoon snel dicht
Omdat ik je intens haat, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
mogen we friso garpen maken?
En waarom precies mocht ik de lapo niet hebben
Voel de liefdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Omdat ik je intens haat, dat weet je toch.
Waarom mag hij nog ongestoord in ONZ topics aanmaken en vootybaggerenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
eerste10uurvrij is weer lekker op dreef
Nieuw Subforum: Goudvis
Nieuw SubForum: Paarden neuken daarna afslachten forum.
Nieuw SubForum: Fopje
Nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Arcee, wanneer jij mij ingehaald? Kan jij dat terugzien?
Kan dit topic dicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow fuck ja ik kijk verkeerd.quote:Op maandag 27 februari 2012 07:56 schreef zarGon het volgende:
Sooph is jarig!.
Smeg, het is maandag. Let it be.
Je moet een nieuw deel aanmaken, hij zit vol.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Smeg, kun je dat Radiotopic weer openen? Ik snap niet echt waarom die opeens dicht is..
Nee, nog lang niet.. Tevens zegt het systeem dat er nog een open topic is..quote:Op maandag 27 februari 2012 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet een nieuw deel aanmaken, hij zit vol.
Gr assistent modje Paul
Ik zie nu ook dat hij al bij pagina 3 op slot is gegaan, raarquote:Op maandag 27 februari 2012 08:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet.. Tevens zegt het systeem dat er nog een open topic is..
Ja, anders zeg ik het niet he..quote:Op maandag 27 februari 2012 08:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat hij al bij pagina 3 op slot is gegaan, raar
Als dat zo is, meteen weer ont-modden, beetje haten op 't radiotopic..quote:Op maandag 27 februari 2012 08:52 schreef naatje_1 het volgende:
Erg vreemd inderdaad. SwJ zijn eerste daad?
quote:Op maandag 27 februari 2012 08:52 schreef naatje_1 het volgende:
Erg vreemd inderdaad. SwJ zijn eerste daad?
Niemand snapt het..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is de reden van het sluiten van het radio topic? Ik heb het topic doorgelezen, maar zie geen rellen of iets dergelijks
foutje denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is de reden van het sluiten van het radio topic? Ik heb het topic doorgelezen, maar zie geen rellen of iets dergelijks
Ow en dan moet het zo lang duren voordat het weer open gaatquote:
Geen idee topic ook al gerapporteerd zodat ie misschien open zou gaanquote:Op maandag 27 februari 2012 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en dan moet het zo lang duren voordat het weer open gaat
Of zijn de modjes niet wakker ofzo?
Daar is het een fucking SC voor Stok, dat snap je zelf ook wel debiel kindquote:Op maandag 27 februari 2012 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
Gezien de belachelijke hoeveelheid offtopic slowchat niet vreemd dat radiotopic dicht is.
Tja, voor jou misschien verrassend. Voor de meeste verstandige mensen natuurlijk niet. Het gaat al weken niet of nauwelijks over radio.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is het een fucking SC voor Stok, dat snap je zelf ook wel debiel kind
Sorry? Het gaat er constant over, alleen niet als er niemand echt aan het draaien is.. Echt, zielig doen voor niks, blijf er dan weg..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja, voor jou misschien verrassend. Voor de meeste verstandige mensen natuurlijk niet. Het gaat al weken niet of nauwelijks over radio.
Nu hopen dat het een "bewussie" is
Lees de laatste 5 pagina's eens na zou ik zeggenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry? Het gaat er constant over, alleen niet als er niemand echt aan het draaien is.. Echt, zielig doen voor niks, blijf er dan weg..
Ja goh, 's nachts draait er geen dj dan kun je gewoon vrijuit discussies aangaan, dat is toen ook gezegd en toegestaan.. Ga lekker op je werk de grote stoere bink uithangen..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lees de laatste 5 pagina's eens na zou ik zeggen
Niet meteen zo boos man.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja goh, 's nachts draait er geen dj dan kun je gewoon vrijuit discussies aangaan, dat is toen ook gezegd en toegestaan.. Ga lekker op je werk de grote stoere bink uithangen..
Ze zijn bezig met de reïntergratie van SwJ.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Stok het is een goedgekeurde SC hoor
Nou ja het zal wel een foutje zijn, maar waarom het zolang duurt dan...
Hoop het ook jaquote:Op maandag 27 februari 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
Stok het is een goedgekeurde SC hoor
Nou ja het zal wel een foutje zijn, maar waarom het zolang duurt dan...
Mensen die alleen posten in sc'squote:Op maandag 27 februari 2012 08:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat zo is, meteen weer ont-modden, beetje haten op 't radiotopic..
Exact. Stel autisten zijn meteen compleet van slag.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mensen die alleen posten in sc'sEr is meer op FOK! hoor.
Dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact. Stel autisten zijn meteen compleet van slag.
Wat een trieste troll ben jij zeg.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.
Het is dicht, en blijft dicht.
De volgende SC die aan de beurt is, is UDOWU (). En dit keer definitief.
Gast.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.
Koning.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.
Hij was een betere mod dan jij bent hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een trieste troll ben jij zeg.
En weer open: [Radio 49] #2336 Monsterlulquote:Op maandag 27 februari 2012 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij was een betere mod dan jij bent hoor.
ontopic Remlof dm gestuurd of die weer open mag.
Dus die SuperlintwormJim loog?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:15 schreef remlof het volgende:
[..]
En weer open: [Radio 49] #2336 Monsterlul
Volgens mij was het een foutje.
UDOWU is een heel ander geval.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus die SuperlintwormJim loog?ook over UDOWU?
Dat komt omdat je een topic kickt van 6 maanden oud. Zo leuk is dat topic, incluis jouw toevoeging, nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zie ik nooit zo een balkanker in Bob de Bouwer?
Dicht? Is toch gewoon een grappige toevoeging? Open ik eens niet een nieuw topic, krijg je dit.
Heb jij een pot augurken leeggedronken?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een topic kickt van 6 maanden oud. Zo leuk is dat topic, incluis jouw toevoeging, nou ook weer niet.
serieus, dit niet grappig vinden. dit was geweldig om te lachen. ik lachte me dubbelquote:Op maandag 27 februari 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een topic kickt van 6 maanden oud. Zo leuk is dat topic, incluis jouw toevoeging, nou ook weer niet.
Ja. En een cactus verorberd als avondmaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb jij een pot augurken leeggedronken?
Hahaha, we bedoelen een balk-anker als in bouwmateriaal, maar het lijkt precies op balkanker! IKSIEDEE!quote:Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus, dit niet grappig vinden. dit was geweldig om te lachen. ik lachte me dubbel
Dit is erg ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De topics die jij maakt zijn niet veel beter, wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |