quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zeg ik het nogmaals
vind ik leuk
Hehequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Joe joe joe![]()
Hoe oud is deze? Zijn dit de kinderen?
haar arm is verlamd?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef D. het volgende:
Vraag me af of de arm ook was opgevallen als je het niet had geweten
15quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Joe joe joe![]()
Hoe oud is deze? Zijn dit de kinderen?
Nope. Ik zal wel gillen als het zover isquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Is Alides Hidding al geweest? Ik zit nog Ajax te kijken.
ja hoe gillenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik zal wel gillen als het zover is
Dankjequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik zal wel gillen als het zover is
ook ff weg van de mannen (zie voetbal) ?quote:
Nee hoor ik kijk nog Ajax, maar wil in ieder geval Alides zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ook ff weg van de mannen (zie voetbal) ?
Wat is er zo bijzonder aan hem/haar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik kijk nog Ajax, maar wil in ieder geval Alides zien.
Jee, wel weer duidelijk wat gewicht met leeftijd doet...quote:
Het valt ons ook zwaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee, wel weer duidelijk wat gewicht met leeftijd doet...
Ze kwam net alleen met dr hoofd in beeld om te vertellen dat ze 15 was. Ik viel als een pogostick van de bank...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee, wel weer duidelijk wat gewicht met leeftijd doet...
Niets bijzonders, maar ik ben benieuwd hoe hij nu zingt, ik ken hem van Time Bandits.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem/haar?
failquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Jeroen stemt op Jackie, Melissa zal wel doorgaan
Owwwwwww, tuurlijk, dacht al, die naam klinkt me vaag bekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik ben benieuwd hoe hij nu zingt, ik ken hem van Time Bandits.
heet ze zo?quote:
Ja daar hoop ik dus ook opquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwwwww, tuurlijk, dacht al, die naam klinkt me vaag bekend
Time Bandits
Hopelijk zingt ie I'm specialized in you
dont mock with mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
kijk je niet naar voetbal?quote:
wel beterr dan de vorigequote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
Hadden die vorige twee ook die 3 backings?
En zo nee, waarom mag dat?
Da's alleen nu ff, dadelijk gaat het beter wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Day het volgende:
Ik dacht: probeer het toch nog een keer, maar mijn god, wat een hoog karaoke-gehalte.
Ik hou je eraan!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen nu ff, dadelijk gaat het beter worden
Naam komt me wel bekend voor inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Famme Vocale? Die heeft toch ook meegedaan aan HGT?
Ik kan zo snel niks vinden. Het zal dus wel alleen bij het NSF geweest zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor inderdaad.
Er komt ook ene spelshow... waarschijnlijk is John fan van hem ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Albertoen hij gaat weer rennen.
Nog een programma met JvdB
Dat was deze toch? Wedden dat jatprogramma? Of NOG eentje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt ook ene spelshow... waarschijnlijk is John fan van hem ofzo
"Wat schat je"quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was deze toch? Wedden dat jatprogramma? Of NOG eentje?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Wat schat je"
http://www.nu.nl/media/27(...)jeroen-van-boom.html
Was een paar jaar geleden bij RTL4quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]Klinkt ook soort van bekend, dat concept.
Eigenlijk van nog langer geleden. Ik kom er even niet op. Onderdeel van een ander programma.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was een paar jaar geleden bij RTL4
Er zijn ook maar een stuk of 5 achternamen daar, dat zegt genoegquote:
Deze is familie van Nick én Simon!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |