Maar schoot ze die pijl ook echt? Ze claimde het rake schot wel meteen, maar voor hetzelfde geld was het een andere pijl die in de hooibaal vloogquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Anne Marie schoot de pijl op dat hooi, en zorgde als het ware voor een letterlijk rookgordijn. Het kan dus op de titel slaan, maar waarom zou een mol dit willen?
Wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits er uit. Ik verdenk momenteel vrijwel alle vrouwen, maar Anne-Marie en Hadewych nog wel het meeste. Hadewych had even een vreemd moment toen ze het met Liesbeth over de testvraag had. Als Frits - zoals hij zelf zei - zo zeker was dat Liesbeth de Mol was (met Anne-Marie als goede tweede), dan lijkt me Liesbeth af te vallen. Liesbeth is echt een wannabe Mol, met haar ja geknik en geklungel.
Ergens hoop ik dat je gelijk hebt, maar ik heb voor het begin van het seizoen al gezegd dat Liesbeth de eerste afvaller zou zijn of anders de mol (ze is een typsiche vroege afvallerstype).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits er uit. Ik verdenk momenteel vrijwel alle vrouwen, maar Anne-Marie en Hadewych nog wel het meeste. Hadewych had even een vreemd moment toen ze het met Liesbeth over de testvraag had. Als Frits - zoals hij zelf zei - zo zeker was dat Liesbeth de Mol was (met Anne-Marie als goede tweede), dan lijkt me Liesbeth af te vallen. Liesbeth is echt een wannabe Mol, met haar ja geknik en geklungel.
viel me ook opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Op een gegeven moment zag je trouwens een shot waarin de 4 schutters stonden te richten. Iedereen richtte omhoog, behalve Tim, hij richtte omlaag. Verdacht?
Jep, en dat de rest gewoon afvaller is. (De verliezer in de finale is eigenlijk ook een soort afvaller).quote:
Zo meteen op radio 2quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef --3S-- het volgende:
Op welke radio komt dat gesprek met Frits?
die "dunne den" is een afvaller, geen molquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:19 schreef Iwanius het volgende:
Als ik ook ff een mening mag geven: Denk dat die "dunne den" die ik weleens op NED 1 heb gezien in de vooravond?( 1 Vandaag oid?) de mol is.
Waarom? Gewoon gevoelsmatig iets.
Op dit moment zouden alleen William en Hadewych echt als verrassing komen qua mol en ik denk ook dat ze beide dan een hele goede mol zouden zijn (de mogelijkheden buiten de camera om zijn er genoeg). Helaas vrees ik dat ze geen van beide de finale gaan halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als William de mol zou zijn. Zoeken of er vrijstellingen in het hooi zitten, niets hoeven te doen bij die stemopdracht. (Lekker onder de grond zitten)!
Misschien spreiden ze. Of zoals Frits zei niet goed gestudeerd en daardoor maken ze fouten in de test. Maar het kan ook opzettelijk door de regie zo gemonteerd zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Op dit moment zouden alleen William en Hadewych echt als verrassing komen qua mol en ik denk ook dat ze beide dan een hele goede mol zouden zijn (de mogelijkheden buiten de camera om zijn er genoeg). Helaas vrees ik dat ze geen van beide de finale gaan halen.
Opvallend tijdens de test: William hoor je tijdens zijn testbiecht praten over Tim, maar hij kiest voor Hadewych bij een testvraag (had de mol de porto in opdracht 2 in de controleroom, kan ook nog eventueel op Frits slaan). Nu weet ik dat er misschien geknipt en geplakt is in die schermen, maar dit is al de tweede kandidaat die voor een Hadewych antwoord lijkt te gaan (Liesbeth, want Trudy is de moeder van Hade) terwijl de biecht over een andere kandidaat gaat.
Lekker gretig op de Pot-beheer die Hadewych, raar ook, met de wetenschap dat zowat alle penningmeesters er uit liggen tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef jcdragon het volgende:
Wie wordt de nieuwe penningmeester ? 1 minuut aflevering 7
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_1minuut_afl7/#.TzqKh7EaPVC
Terugblik aflevering 6
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_terugblik_afl6/
En er zal duidelijker gemold worden!quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk dit zijn de opdrachten waar ik het over had, fysiek en mentaal zware opdrachten, zodat men echt moet zweten en niet op een afstandje kan blijven toekijken!
Ach, die laatste opmerking is bij die laatste opdracht zo gek nog niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En er zal duidelijker gemold worden!![]()
"Het is zwaar, ik ben moe, ik durf niet..."
Lekker naar WIDM kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
dilemma vanavond widm kijken of toch Ajax / manchester united
Nee, vraag dat maar aan Mol George uit seizoen 3quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, die laatste opmerking is bij die laatste opdracht zo gek nog niet.
Nee! Ik heb puntjes nodig in de prono!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef svann het volgende:
William is safe vandaag; mijn afvaller valt nooit af.
Morgenavond weer een special inclusief theorieënquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Is de special trouwens al langs gekomen?
En die van vorige week? of heb ik die gemist?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Morgenavond weer een special inclusief theorieën
Ik was vorige week ziek dus heb er niet aan meegewerkt. Beau en mijn collega's wel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
En die van vorige week? of heb ik die gemist?
Ah vandaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik was vorige week ziek dus heb er niet aan meegewerkt. Beau en mijn collega's wel!
Inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Beginnen ze nu door te krijgen dat ze voor zichzelf moeten kiezen? Beetje laat, niet?
Precies, heel goed dat ze de joker pakte.quote:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Jorwol het volgende:
Hahaha zou wel een klassieke molactie zijn
en die broekquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
Wat voor schoentjes heeft Anne-Marie aan
iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Redefine het volgende:
Handig dat Liesbeth en Am die dingen als een windvanger voor zich dragen.
George die die berg op moest fietsen en het ook oh zo zwaar hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, lekker doen alsof het zwaar is. Easy molactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |