Het is zo nu en dan zo slecht dat het leuk isquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]Het lijkt lekker weg. Boeien dat het niveau niet al te best is, het is gewoon leuk.
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
wedden dat ze een mariah carey nr gaat zingen
bijna omaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:02 schreef Pheno het volgende:
Dewi, 28, al bijna oma en nog steeds geen carričre
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als dochter mama achterna gaat duurt het maar een jaar of zes nog, toch?
Dewi is meer RTL?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef Maartel het volgende:
Aww, arme Dewi, heel SBS gaat voor die gezellige Daan natuurlijk
quote:
Daarom zei ik dat ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als dochter mama achterna gaat duurt het maar een jaar of zes nog, toch?
Ik ook, ik pis ook al bijna heel mijn leven in de wcpot.quote:
Nee, gewoon een onaantrekkelijke, omhooggevallen travestiet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Is dat nu Kelly die twee keer zo zwaar is geworden?
Nee, dat is Mayday hebben we zojuist vastgesteld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Is dat nu Kelly die twee keer zo zwaar is geworden?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval geen Red Room, dat scheelt.
Niet live en geen SMS stemmen. Alleen de jury van 101.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef Maartel het volgende:
Maar euh.. is t nu live en tellen online stemmen mee?
En het verschil met Kelly is?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een onaantrekkelijke, omhooggevallen travestiet.
Daar krijg je geld voor?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, ik pis ook al bijna heel mijn leven in de wcpot.
nee en neequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef Maartel het volgende:
Maar euh.. is t nu live en tellen online stemmen mee?
Die is omgebouwd en geen travoquote:
Dus de een met en de ander zonder[..]quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef StephanL het volgende:
er in Gouden Kopoi [quote]Op donderdag 9 februari 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is omgebouwd en geen travo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |