Ik denk eigenlijk van niet, anders had ze denk ik in de 40+ meegedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het enige dat ik me dan afvraag is of Kim inderdaad in de 40 is of dat ik haar nu veel te oud schat... op de site staat strategisch geen leeftijd
Heb haar in DGK gezien, en ja je ziet haar ook vaker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken "haar" wel. Je ziet haar wel vaker.
Het siert je dat je het niet weetquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef mootie het volgende:
Shit hoe heet ze nou...
Miss blabla...
Nou mijn zus is kapster en ik kwam haar ophalen voor de lunch en toen op de vloer lag hetquote:
Ja, Mayday....quote:
gevaarlijk, zo'n lunchquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou mijn zus is kapster en ik kwam haar ophalen voor de lunch en toen op de vloer lag het
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef D. het volgende:
Zegt me niets, MayDay
*trots is op zichzelf
Kijk zondagavond maar een keertje mee naar SBS, dat gaat pas snelquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
Jullie praten te snel, hoe kan dat er keken toch amper mensen naar deze show? gr gr ria en de kids
Man, ik neuk nog tussen het toastjes eten door.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
Jullie praten te snel, hoe kan dat er keken toch amper mensen naar deze show? gr gr ria en de kids
Klopt en van heel Amsterdam waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die Mayday is volgens mij ook vriendjes met Gordon en half BN-Nederland
Ben je hier nou nog?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Paul het volgende:
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt en van heel Amsterdam waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |