Hier staat iedereen die meedoet, per categorie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef chufi het volgende:
Hoeveel categorien zijn er eigenlijk (of staat dat in de OP?)
Ja, dus jonger dan 40 bedoelde ik.... maar blijkbaar zegt 'dames' dan weer niets over leeftijd. Ik hoop dat ik het snel snapquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor. 40+ waren die 2 andere toenstraks.
Beverly of zo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Whehe.... hoe heet ze ook alweer, die travo?
ach geeft nixquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sorry, ik schakel net pas in
Ik vind die Jill wel leuk, outfitje compleet out of context, maar ja.....
Nee..... anders.quote:
Gewoon niet teveel over nadenkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dus jonger dan 40 bedoelde ik.... maar blijkbaar zegt 'dames' dan weer niets over leeftijd. Ik hoop dat ik het snel snap
Ja sorrie, nee die was het niet. Ken al die travo's niet uit mijn hoofd.quote:
yoquote:
Yeahquote:
Ja, het enige dat ik me dan afvraag is of Kim inderdaad in de 40 is of dat ik haar nu veel te oud schat... op de site staat strategisch geen leeftijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel over nadenken40+ hadden ook 2 mannen kunnen zijn of een man en een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |