Een patroon met een fout erinquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
Hadewych noemt alle namen behalve die van Liesbeth, ze heeft niks gedaan. Een patroon getekend
PJH uber alleschquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor liever Karel zeggen: "Tijd... voor de test."
Hadevis? Visbeth?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Dit was zo'n stomme opdracht dat ik vind dat er in die 'vis' een hint moet zitten.
Er zwemt een vis in de buik van Hadewijch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Dit was zo'n stomme opdracht dat ik vind dat er in die 'vis' een hint moet zitten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt te verdacht gemaakt, geen mol voor mij.
Liesbeth gedraagt zich alsof ze een iq van een vis heeft, dus zou best kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Deze aflevering valt het me ook heel erg op. Zulke verdacht-makende montages komen meestal niet voor bij de mol.. shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt te verdacht gemaakt, geen mol voor mij.
Misschien de preview voor volgende week?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nog iets schokkends gebeuren deze aflevering?
Duurt nog wel 6 minuten toch? hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nog iets schokkends gebeuren deze aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |