SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
Jammer dat Maarten er niet meer is.quote:
quote:
d'r was trouwens weer een kruis te zien.. maar heeft dat met hadewych te maken eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Twinky het volgende:
Art: "de mol heeft zich niet alleen hoeven voelen."
niet Hadewych dus.
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Wrijfhout het volgende:
Zie moeten gewoon die 3 rechter of 3 linker verplaatsen...
dit. Wat een domme actie van hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef n0ir het volgende:
William is zo niet de mol, maakt als enige een goeie opmerking
Of juist wel want ze heeft een baby in haar buikquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Twinky het volgende:
Art: "de mol heeft zich niet alleen hoeven voelen."
niet Hadewych dus.
Jammer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Gewoon alle stukken hout in zee gooien.
Een patroon met een fout erinquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
Hadewych noemt alle namen behalve die van Liesbeth, ze heeft niks gedaan. Een patroon getekend
PJH uber alleschquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor liever Karel zeggen: "Tijd... voor de test."
Hadevis? Visbeth?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Dit was zo'n stomme opdracht dat ik vind dat er in die 'vis' een hint moet zitten.
Er zwemt een vis in de buik van Hadewijch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Dit was zo'n stomme opdracht dat ik vind dat er in die 'vis' een hint moet zitten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt te verdacht gemaakt, geen mol voor mij.
Liesbeth gedraagt zich alsof ze een iq van een vis heeft, dus zou best kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Deze aflevering valt het me ook heel erg op. Zulke verdacht-makende montages komen meestal niet voor bij de mol.. shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt te verdacht gemaakt, geen mol voor mij.
Misschien de preview voor volgende week?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nog iets schokkends gebeuren deze aflevering?
Duurt nog wel 6 minuten toch? hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nog iets schokkends gebeuren deze aflevering?
Sorryquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:20 schreef themole het volgende:
Hup Hadewych eruit.
Heb ik de prono goed.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef S0nic het volgende:
Zou wel leuk zijn als Liesbeth weg moet
quote:
Iedereenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef muzas het volgende:
Hij vertelde in deze aflevering op liesbeth te zitten....
LIESBETH IS NIET DE MOLquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef Mani89 het volgende:
LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL LIESBETH IS DE MOL
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Deze post word niet gelezen.
Ik heb een grote penis.
Te traag met antwoordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Frits zat op Liesbeth volgens mij.... dus dan zal het Tim wel zijn
Uhhhhquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Ik heb een grote penis.
Van deze leugen wordt ie nog kleiner.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Ik heb een grote penis.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Frits eruit is, was de leukste kandidaat
Hij is toch ook de enige van wie ze lieten horen welke mol hij had? (ik heb niet heel goed opgelet) Maar dat kan idd ook een dwaalspoor zijn zodat wij nu denken 'oh dan kan Liesbeth het niet zijn... 'quote:
Als je liegt wordt ie alleen maar groter en harder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van deze leugen wordt ie nog kleiner.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef muzas het volgende:
Muzas heeft een kleine penis.
Nee bijna iedereen noemde liesbethquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is toch ook de enige van wie ze lieten horen welke mol hij had? (ik heb niet heel goed opgelet) Maar dat kan idd ook een dwaalspoor zijn zodat wij nu denken 'oh dan kan Liesbeth het niet zijn... '
Hij zat op een vrouw/meerdere vrouwen. De rest zat volgens mij ook allemaal op Liesbeth, dus daar valt niets over te zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Frits zat op Liesbeth volgens mij.... dus dan zal het Tim wel zijn
Dan zou ie nog slechter dan Kim zijn.quote:
Net zo'n juf, dat toontjequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef Friesz het volgende:
Liesbeth moest eruit. Ik haat dat wijspraterige moraalridder gedrag van haar.Als ze maar niet de mol is.
Dat vind ik eigenlijk wel verdacht ja. Dat 'ie toch een typetje speelt.quote:
Dat is de reden waarom ik op Tim ben gaan zitten, Liesbeth is too obvious.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het Liesbeth is... er is nog geen seizoen geweest waarbij iedereen al De Mol halverwege in het vizier had... ik denk dat het Tim is
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Liesbeth is zoooo overduidelijk de mol alles aan haar houding en hoe zij praat is nep alles is slecht geacteerd.
Dat zou een van de slechtere mollen zijn, zelf zat ze op anne marie en die is waarschijnlijk niet de mol.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef n0ir het volgende:
Of het is Tim, óf alle kandidaten zitten na 5 afleveringen al op Liesbeth.
Beiden mogelijk wat mij betreft
Ik.quote:
Om dezelfde reden had ik de mol vorig jaar zo'n 6 aflevering voor het einde al door .. geloof mij nou maar.quote:
Ik ben dan wel niet van de vrouwen maar ze is echtquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik zou er best mee gaan lunchen.
quote:Dit gaat niet de goede kant op... Pas twee afleveringen in Spanje en nu al meer dan ¤ 8000,- in de pot!
En dat terwijl we in vier afleveringen IJsland bijna ¤ 11.000,- hadden verdiend en hier in Andalusië met lege handen aankwamen... Geen nood, met een beetje geluk en wijsheid van mijn kant zal er de volgende opdrachten niks worden verdiend. Hoop ik.
Arme Frits, hij is naar huis terwijl hij het volgens mij heel erg naar z’n zin had met ons. Ik had het ook wel fijn met hem, maar als mol weet je dat je slachtoffers maakt op weg naar de finale en helaas was dat deze keer Frits. Maar ach, hij deed niet echt z’n best om de aandacht van mij af te leiden, dus eigenlijk is het ook wel prima zo. Ik blijf achter met vier mollen...
Vooruit, Liesbeth mag ook wel op me zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jammer dat Frits eruit is.
Ik zit nu op Liesbeth.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik zou er best mee gaan lunchen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dan wel niet van de vrouwen maar ze is echt
Hoe dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik(doe mij Patrick uit serie 8 maar
)
Ben ik de enige die haar leuk vindt? Ik vind haar leuk. Karikatuurkop buiten beschouwing gelaten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Anne-Marie
Met haar lelijke zonnebril![]()
![]()
.
Zo heeft God ons gemaaktquote:
Ik vind 'r ook leuk hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik de enige die haar leuk vindt? Ik vind haar leuk. Karikatuurkop buiten beschouwing gelaten.
Wel grote tetten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Anne-Marie
Met haar lelijke zonnebril![]()
![]()
.
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik de enige die haar leuk vindt?
Ik vind haar geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik de enige die haar leuk vindt? Ik vind haar leuk. Karikatuurkop buiten beschouwing gelaten.
Dit, verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
Jongens, wat betekenen die kruisen nou allemaal
Je moet het niet niet als een kruis, maar als een letter. De letter T. Van Tim dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
De t is ook een beetje een kruis... Timquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
Alleen als mijn 15-theorie er weer instaat, ik geniet van me eigen naam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef Borizzz het volgende:
Lezen jullie morgen om 20:30 ook weer de nieuwe Mol-special op de frontpage?
En iedereen trapt erin, mooi hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar kom op,. hoe enorm opzichtig was Liesbeth op het strand
ook te duidelijk, moet wel iets diepers achter zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet het niet niet als een kruis, maar als een letter. De letter T. Van Tim dus.
ik vind d'r enigquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet het niet niet als een kruis, maar als een letter. De letter T. Van Tim dus.
Misschien betekent het helemaal niets. Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
ook te duidelijk, moet wel iets diepers achter zitten
Hariël?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Het begint met een H en eindigt met een wasmiddel
En Annemarie schoot de winnende pijl.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef Starlie het volgende:
Omdat de afgelopen paar keren de mannen "de Mol" waren ga ik er nu eigenlijk al gelijk vanuit dat het nu een vrouw moet zijn, komt ook mede doordat ik William een vreselijk kereltje vind die ik het niet gun om de eer van Mol te hebben... En die Tim ken ik niet... Ik gok nog steeds op Liesbeth als Mol maar dan is ze wel een slechte Mol want ze doet zoo verdacht! Hadewych is een heerlijk mens, waren er daar maar meer van! Annemarie heeft ook iets verdachts maar ze leek echt oprecht blij en verrast toen ze net een groen scherme kreeg!
- en + maakt -quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
+ en -
De mins in de tweets, In de Min, en de kruizen zijn plus. Wat nu?!?
Tim zit toch in een trio wat maar uit twee personen bestaat... 3-1=2quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
+ en -
Als er iemand dood gaat, komt er een kruis op het graf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef franklop het volgende:
Hadewych slaat steeds kruizen, de min zit in haar achternaam.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
+ en -
Nou jongens we weten het stop er maar mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er iemand dood gaat, komt er een kruis op het graf.
Daarom zei Hadewych ook : "Die Motherfucker!!!"
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Meer mensen die zich irriteren aan Liesbeth en Tim? Hadden van mij zo de serie uitgemogen! Ik baalde zó dat Frits een rood scherm kreeg en niet Liesbeth
Liesbeth kan geen rood scherm krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Meer mensen die zich irriteren aan Liesbeth en Tim? Hadden van mij zo de serie uitgemogen! Ik baalde zó dat Frits een rood scherm kreeg en niet Liesbeth
Liesbeth: Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Dat is waar, alleen als het 2 dezelfde zijn maakt het +, dat heb ik vandaag op school geleerd!quote:
Wat overdreven, zo verkeerd spelen die het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Liesbeth is lauw, en geilquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik stoor me eigenlijk aan niemand tijdens Wie is de Mol. Alleen aan mezelf omdat ik overal iets achter zoek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
HIj wordt wel steeds fanatieker in plaats van vervelender.quote:
De enigste waar ik een hekel aan heb is Annemarie, godverdomme zeg. De rest is allemaal wel chilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |