Nee:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Gitank2 het volgende:
Is het shot van Frits in de leader nu eigenlijk altijd hetzelfde geweest (met groene jas) terwijl de rest (van de deelnemers die nog in het spel zijn) verandert ?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef DaMart het volgende:
Hey, een nieuwe intro!
Maar niet voor alle overgebleven kandidaten volgens mij.
Zelfs dan zou er nog footage zijn vanuit spanje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Zou William eruit gaan? Zijn filmpje in de intro komt nog uit IJsland.
lijkt me sterk, hij heeft tenslotte hier nu ook twee afleveringen meegedaan dus ze hadden prima daar materiaal van kunnen gebruikenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Zou William eruit gaan? Zijn filmpje in de intro komt nog uit IJsland.
Ze verspreekt zichzelf?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef franklop het volgende:
Zei ze nou wie haar moeder is.. bedoelde ze zichzelf?
Dat jaquote:
Ja, en dan kan het dus een hint zijn dat zijn filmpje nog uit IJsland komt, dat verwijst naar zijn exit...quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef Daantke het volgende:
[..]
lijkt me sterk, hij heeft tenslotte hier nu ook twee afleveringen meegedaan dus ze hadden prima daar materiaal van kunnen gebruiken
En William alsof hij de enige is die alles wel begrijpt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Redefine het volgende:
Tim doet altijd alsof hij het niet begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |