SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:35 schreef themole het volgende:
Zolang erover doen en dan nog een TT fail maken.
Nee:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Gitank2 het volgende:
Is het shot van Frits in de leader nu eigenlijk altijd hetzelfde geweest (met groene jas) terwijl de rest (van de deelnemers die nog in het spel zijn) verandert ?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef DaMart het volgende:
Hey, een nieuwe intro!
Maar niet voor alle overgebleven kandidaten volgens mij.
Zelfs dan zou er nog footage zijn vanuit spanje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Zou William eruit gaan? Zijn filmpje in de intro komt nog uit IJsland.
lijkt me sterk, hij heeft tenslotte hier nu ook twee afleveringen meegedaan dus ze hadden prima daar materiaal van kunnen gebruikenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef DaMart het volgende:
Zou William eruit gaan? Zijn filmpje in de intro komt nog uit IJsland.
Ze verspreekt zichzelf?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef franklop het volgende:
Zei ze nou wie haar moeder is.. bedoelde ze zichzelf?
Dat jaquote:
Ja, en dan kan het dus een hint zijn dat zijn filmpje nog uit IJsland komt, dat verwijst naar zijn exit...quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:38 schreef Daantke het volgende:
[..]
lijkt me sterk, hij heeft tenslotte hier nu ook twee afleveringen meegedaan dus ze hadden prima daar materiaal van kunnen gebruiken
En William alsof hij de enige is die alles wel begrijpt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Redefine het volgende:
Tim doet altijd alsof hij het niet begrijpt.
Twitter bericht.quote:Voor mij maakt het natuurlijk allemaal geen klap uit. Maar...als er vrijstellingen in het spel zijn, ga ik ervoor! #widm Donderdag, 20:30 u
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
als mol zal je wel geoefend hebben toch met pijl en boog?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waarom zou een Mol de vrijstelling willen?
quote:
Vorige week?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Liesbeth heeft het nu al over een opdracht die we nog niet hebben gehad? Met die lasergun?
Twee weken terug geweest. Of was het vorige week?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Liesbeth heeft het nu al over een opdracht die we nog niet hebben gehad? Met die lasergun?
Ze heeft het wel eens vaker met iets cryptisch gehad over een volgende opdracht. Beetje verdacht vind ik.quote:
dan duurt het wel drie dagenquote:
Ik vind het wel charmantquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef franklop het volgende:
die manier van praten van liesbeth ben ik nu wel zat
wie dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijke engnek is die William toch ook, dat zo'n gozer nog zo'n leuke vriendin heeft weten te scoren is dan wel weer knap!
Wie? Marit?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een vreselijke engnek is die William toch ook, dat zo'n gozer nog zo'n leuke vriendin heeft weten te scoren is dan wel weer knap!
Wie is z'n vriendin?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Heeftie een neusje voorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Starlie het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef franklop het volgende:
die manier van praten van liesbeth ben ik nu wel zat
trouwens, het is wel een 'kruis'boog
anne mariequote:
Ik vind haar niet zo mooi :/quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
okay, dat is wel een leuk meisje idd
Anne-Mariequote:
Weet de Mol dat er dan geld in de pot komt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Oke Anne-Marie niet de mol groetjes.
Dat heb ik dus ook... ik vind het net een beetje Lucille Wernerquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Ik vind Liesbeths manier van praten echt verschrikkelijk! Ik krijg jeuk van dat geaffecteerde toontje.
Ja, die kent de opdracht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Weet de Mol dat er dan geld in de pot komt?
tuurlijk, die weet allesquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Noortje is wel leuk, die deed mee met een talentenjacht toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Starlie het volgende:
Die Noortje Hengelaar ofzo is de vriendin van William, Mary Poppins... Ken haar niet echt maar als ik hem zo zie vind ik haar te leuk voor hem!
Meestal heeft die mol voorkennis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja. De mol weet alle opdrachten en alles er om heen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn logica: de mol wil boogschieten, want dan zijn er maar drie mensen die raak kunnen schieten.
Juist wel.quote:
Logisch, inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn logica: de mol wil boogschieten, want dan zijn er maar drie mensen die raak kunnen schieten.
ja zij toch niet, zij wou die vrijstellingquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef DaMart het volgende:
Opvallende uitspraak van Liesbeth: Hebben zij geld verdiend?
Is het meest logisch inderdaad, je verwacht dat degene die aan het vlot trekken dat ding toch wel zo snel mogelijk binnen willen halen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef n0ir het volgende:
Als mol zou het wel beter zijn om bij de schutters te staan (en het dan te verpesten) dan aan dat vlot te trekken..
Hadewych stijgt op mijn verdachten-lijst.
Kan ook een moluitspraak zijn, al heb ik dezelfde gedachte als Erik: de mol wilde zijn pijlen de verkeerde kant op mikkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ja zij toch niet, zij wou die vrijstelling
Tim is de mol!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Quequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:50 schreef franklop het volgende:
waarom heb je fok!sport doorgestreept in je onderschrift staan rode koorts?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef themole het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niets die lasergamesets aangeschaft.
liesbeth zei hetquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tim heeft wat met stoer vandaag.
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er niks over gezegd.
Want, de rest hoort niet wat er gezegd wordt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hadewych heeft de porto. Dat is een fijne plek om te mollen
maar zit blijkbaar geen tijdslimiet aan.. dus maakt weinig uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesbeth nu al twee keer moeite met de stekkers.
Je kan de knop ingedrukt houden om de boodschap niet aan te laten komen of de knop niet indrukken terwijl je opdrachten doorgeeft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Want, de rest hoort niet wat er gezegd wordt?
Maar ze sluit hem wel aan voordat ze wordt afgeschoten, dan zou ze meer mollen door zich eerder af te laten schieten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Liesbeth nu al twee keer moeite met de stekkers.
Haha ! Briljante kerel jaquote:
Bijna Rambo inderdaadquote:Na zijn studie te hebben afgerond vervulde hij zijn dienstplicht in Den Helder als docent Fundamentele Voorlichting bij de Koninklijke Marine met als rang luitenant-ter-zee.
En je weet wie 't isquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:01 schreef Jorwol het volgende:
Ik wil wel bij WIDM werken, lekker betaald lasergamen de hele tijd
Nee hoor. Denk dat heel weinig mensen weten wie het is en dat ook buiten de rest wordt gehouden.quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo gek op Hadewych he![]()
. Wat een tof wijf.
quote:
Hele productieteam weet het. Lekken = 50.000 euries boete. Bron = art op 538.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dat heel weinig mensen weten wie het is en dat ook buiten de rest wordt gehouden.
Ik vind haar ook echt supertof ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo gek op Hadewych he![]()
. Wat een tof wijf.
Oke had ik niet verwacht. Ik weet wel dat toen die ene presentator het perse niet wilde weten wie de mol was omdat hij bang was dat hij onbewust bepaalde signalen af zou geven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Hele productieteam weet het. Lekken = 50.000 euries boete. Bron = art op 538.
misschien te verdachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt zo wel verdachter ja.
Aantal jaar terug was het nog 250.000 euro. Dus valt mij nog mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Hele productieteam weet het. Lekken = 50.000 euries boete. Bron = art op 538.
Dit ja, wat voor antwoord verwacht zequote:
Kijk naar andere pluspuntenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Blijf op de gezichten letten!
Weet niet wat je als geluidsman of assistent-productie verdiend, maar 50.000 is best een hoopquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aantal jaar terug was het nog 250.000 euro. Dus valt mij nog mee.
lijkt Expeditie Robinson welquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef TheArt het volgende:
Echt, tyf op met al die vertrouwensbanden
True, maar het hele seizoen is natuurlijk verkloot als het naar buiten komt. Dat zal echt wel wat meer dan 50.000 waard zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet niet wat je als geluidsman of assistent-productie verdiend, maar 50.000 is best een hoop
zou ze dat moeten ? of gewoon omdat ze zelf de mol zelf is..quote:
Liesbeth, ze heeft het zelfs nu toegegeven door ja te knikken maar nee te zeggen.quote:
Maar goed, als medewerker is het ook jouw geesteskindje natuurlijk. En je wordt neit zomaar aangenomen,.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
True, maar het hele seizoen is natuurlijk verkloot als het naar buiten komt. Dat zal echt wel wat meer dan 50.000 waard zijn.
Ze wordt te verdacht gemaakt, nu begin ik te twijfelen.quote:
Dan weten ze bij de test meteen dat je gelogen hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom de waarheid vertellen. Ik zou gewoon een vraag verzinnen "de vraag voor de test is, wat is de lievelignskleur van de mol" ofzo
.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Starlie het volgende:
Hadewych is hier al zwanger of niet?!
Er zijn best veel makkelijke hints die op haar slaan. Beetje makkelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef wolferl het volgende:
Mocht Liesbeth de Mol zijn, dan is het een slechte Mol.
Ik zou op alle vragen liegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan weten ze bij de test meteen dat je gelogen hebt..
Het zaadje is al geplant ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Starlie het volgende:
Dacht 't wel ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Starlie het volgende:
Van Frits?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Starlie het volgende:
O, is ze zwanger?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Starlie het volgende:
al bevallen zelfsquote:
Zo niet, gaat er 5000 uit de pot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Starlie het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou op alle vragen liegen. Als je overal op liegt dan weet niemand wanneer je liegt omdat je de waarheid wil verbergen of omdat je gewoon liegt om het liegen
.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:09 schreef Jorwol het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/148/tetten17nh.jpg (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |