quote:
Ik weet niet hoor. Mijn oog is behoorlijk verlegen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
Vind ik ook, vooral van de mannen hier.
ik geloof je niet, pics.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
mijn rechteroog is kleiner dan de linker
ik kan de linkeroog geen knipoog gevenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Anonymousz het volgende:
mijn rechteroog is kleiner dan de linker
quote:
Mwah, niet te snel willen gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woho nu maar hopen dat er na deze stap terug 10 vooruit kunnen worden gezet.
Ze hadden lucht gekregen van de progressie die ADO denkt te gaan maken met het bouwen van een extra ring en probeerden ze hiermee voor te zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Derde ring op de Arena gebouwd.
Zoiets ja al schijnt er niet over de lichtinval zijn gedacht voor het grasquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hadden lucht gekregen van de progressie die ADO denkt te gaan maken met het bouwen van een extra ring en probeerden ze hiermee voor te zijn?
Druk maar eens op de aan/uit knop van je tvquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef eight het volgende:
[..]
Druk maar eens op de aan/uit knop van je tv
Ofcourse, wel al een aantal keer gezien trouwens. Heb ook alles op DVD.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
Niemand boeit dat Ajax van jullie. Hou dat gezemel lekker in het desbetreffende Ajax-topic aub. Wil er trouwens ook niks over horen, en gelukkig geen idee wat er aan de hand is.
Avond trouwens.
[..]
Ofcourse, wel al een aantal keer gezien trouwens. Heb ook alles op DVD.
Ik ook. Goede films!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef De_kromme het volgende:
Niemand boeit dat Ajax van jullie. Hou dat gezemel lekker in het desbetreffende Ajax-topic aub. Wil er trouwens ook niks over horen, en gelukkig geen idee wat er aan de hand is.
Avond trouwens.
[..]
Ofcourse, wel al een aantal keer gezien trouwens. Heb ook alles op DVD.
Alsof je dat echt zou willen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er aan de hand bij Ajakkes dan jongens ? Moeten ze de Licentie inleveren?
Doet ze het nog steeds dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Hé Jojoortje, je bent wel een beetje in aanzien gedaald. Chicks die gamen.![]()
Sowieso gamen, dat doe je maar als je 13 t/m 15 bent.
Effe serieus ben net weer nuchter wat hebben ze nou weer?quote:
He balen...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Speel je SoulCaliburquote:
Messi en Ronaldo zijn gecontracteerd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Effe serieus ben net weer nuchter wat hebben ze nou weer?
Of is DWDD van Friesland Tv straks weer Ajax draait door?
Ze kunnen niet tippen aan de echte JB, though. Wel triest dat Jason Bourne zijn initialen en stijl over moet nemen.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tippen aan de echte JB, though. Wel triest dat Jason Bourne zijn initialen en stijl over moet nemen.
De échte JB. Daar kan geen film aan tippen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze kunnen niet tippen aan de echte JB, though. Wel triest dat Jason Bourne zijn initialen en stijl over moet nemen.
De échte JB. Daar kan geen film aan tippen.![]()
![]()
Cruijff heeft de rechtzaak gewonnen wat betekent dat Van Gaal niet aangesteld mag worden en de RvC heeft aangegeven op te stappen. Als het goed is is het bijna over, nog ff volhouden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Effe serieus ben net weer nuchter wat hebben ze nou weer?
Of is DWDD van Friesland Tv straks weer Ajax draait door?
RvC ging sowieso weg, het allermooiste is dat Sturkenboom en Blind opgerot zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff heeft de rechtzaak gewonnen wat betekent dat Van Gaal niet aangesteld mag worden en de RvC heeft aangegeven op te stappen. Als het goed is is het bijna over, nog ff volhouden.
Ze doen maar bij Ajax weetje.. Ik hoe het alleen niet op tv te zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cruijff heeft de rechtzaak gewonnen wat betekent dat Van Gaal niet aangesteld mag worden en de RvC heeft aangegeven op te stappen. Als het goed is is het bijna over, nog ff volhouden.
Het valt (vandaag dan) wel mee met de media-aandacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze doen maar bij Ajax weetje.. Ik hoe het alleen niet op tv te zien.
Soms ben ik wel blij dat ze niet voor ons zijn daar in medialand hebben we dat gezeur tenminste niet.
Voor non-Ajacieden is het een zoet-zuur moment. Jammer dat de soap voorbij is, aan de andere kant had ik er al een tijd geleden genoeg van. Er gaan mooie boeken geschreven worden over dit seizoen. Bakken drama.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt (vandaag dan) wel mee met de media-aandacht.
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor non-Ajacieden is het een zoet-zuur moment. Jammer dat de soap voorbij is, aan de andere kant had ik er al een tijd geleden genoeg van. Er gaan mooie boeken geschreven worden over dit seizoen. Bakken drama.
Ajacieden weten dat ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.
Dat houdt de non-Ajacied gaande.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:13 schreef eight het volgende:
[..]
Ach, de non-ajacied weet dat een nieuwe soap nooit ver weg is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
Chicks die gamen.![]()
quote:
Ok.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef msnk het volgende:
Weet niet wat ik erger moet vinden... Ik denk toch dat De_kromme zijn reactie wint
[..]
[..]
Was vaak we lachen ja, ben wel benieuwd eigenlijk hoe het met die figuren gaat.quote:
Huub heeft een account op FOK!, even kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was vaak we lachen ja, ben wel benieuwd eigenlijk hoe het met die figuren gaat.
Ik zag die Brian paar maanden terug bij eigen huis en tuin.
Mario Kart op de Gamecube "oude tijden" noemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Enige gamen wat vet is; is inderdaad met maten. Beetje mariokarten op de Gamecube ofzo, oude tijden herleven.
Op het begin waren die livestreams nog gratis kon je fitties kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef msnk het volgende:
Ik heb De Gouden Kooi nooit gezien, thank gooooddd
Nog actief ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Huub heeft een account op FOK!, even kijken.
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Mario Kart op de Gamecube "oude tijden" noemen
Vet vinden
SNES broer, SNES.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over?
ditisHuubquote:
nou ja zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef De_kromme het volgende:
dudequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over? En niet haten op Mario Kart ouwe.
[..]
SNES? Waar the fuck heb je het over?
??????????????????quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef De_kromme het volgende:
Vergeten dat ik hier met 13jarige Ajacieden zit.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ditisHuub
http://forum.fok.nl/user/history/245248
Hier vertelt ie veel en pics van reünie:
Ik mis DGK
Onder CKV gingen wij altijd online tegen elkaar CoD'te. Dat waren nog eens tijden. Helaas ging de tijd toen plotseling wel erg snel, en was de les zo weer afgelopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik deed op school altijd Slimeball
SNES jonguh... Dat is zoiets als... tv of wc!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pleurt op met je afkorting joh.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:17 schreef msnk het volgende:
Vragen over aanklacht mishandeling. Dringend hulp gezocht!
GeweldigCheck ook post #47
Wat was er nou?quote:
Noes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:06 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens net de film "Super" gezien, absoluut de moeite waard
Wat is deze...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
Dacht deel het toch even met jullie.quote:
Feyenorod kan wel degelijk kampioen van IJsland worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
Ok... kan niet trouwensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
Feyenoord en andere club...quote:
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord en andere club...
Je bent voor Feyenoord of niet.. je kan slechts sympathie hebben voor een ander...
en dat heb jij onderzocht?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord en andere club...
Je bent voor Feyenoord of niet.. je kan slechts sympathie hebben voor een ander...
Homoclub man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!
Ben je ook voor beide clubs ooit in het stadion geweest?quote:
Kutmessiquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!
quote:
Ofc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk je kan sympathie hebben voor clubs.
Zo als ik dat vroeger had voor City altijd tegen het grote homo ManU.
Die clubs die je graag pakt bij Fifa. bijv of die club die je volgt dankzij Footbal Manager![]()
Maar 1 cluuuubie blijft altijd nummer 1.
ja manquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je ook voor beide clubs ooit in het stadion geweest?
Fenerbarce is de gekste sfeer die ik ooit heb meegemaakt zelf. Hadjuk schijnt ook kapot erg te zijn.quote:
haha ja man goede sfeer atlijd in turkse voetbalwestrijden in england ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fenerbarce is de gekste sfeer die ik ooit heb meegemaakt zelf. Hadjuk schijnt ook kapot erg te zijn.
![]()
x1000
Spelen die 2e Bundesliga?quote:
Die hertha supporters zorgen ook altijd voor een bomvol uitvak.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
Hertha is ook wel een aparte club, in de 2. Bundesliga kregen ze soms gwn het stadion van 80k man vol
Niet meer. Vorig seizoen promotie. 4 jaar gelden werden ze 3e of 4e van de BL. 2 jaar geleden degredatie.quote:
Aardig gek dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet meer. Vorig seizoen promotie. 4 jaar gelden werden ze 3e of 4e van de BL.
Dat zie je in Duitsland wel vakerquote:
Dortmund schijnt ook gaaf te zijn. Bier gewoon in glazen en geen gezeik met rellen niks.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_het_fok_forum.html
Kaiserslautern enkele jaren terug promotie en toen meteen weer kampioenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Bochum had dat ook volgens mij.. promotie en dan gewoon weken lang op 1 staan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:32 schreef eight het volgende:
[..]
Kaiserslautern enkele jaren terug promotie en toen meteen weer kampioen
Daar wil ik ook nog een keer naar toegaan. Bij Monchengladbach loop je ook gewoon met supporters van tegenpartij naar binnen. Je ziet daar zelfs zwervers naar binnen lopen. Ze hebben helemaal niets, behalve een seizoenskaartquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dortmund schijnt ook gaaf te zijn. Bier gewoon in glazen en geen gezeik met rellen niks.
Wannabe wijven daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
Dit was epic, ben toen nog van een stoel gekankerd op een wijf
Spelen ze nog in het Hitler stadion?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:28 schreef eight het volgende:
[..]
Die hertha supporters zorgen ook altijd voor een bomvol uitvak.
Ik heb ze wel eens in en tegen Monchengladbach gezien, dat is gewoon dik 700 km reizen voor hun. Echt fanatieke supporters.
Lekker laten gaan.quote:
Volgens mij wel, maar nooit geweest. sowieso zijn stadions met een atletiekbaan vrij kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Spelen ze nog in het Hitler stadion?
Dat is echt fokking groot en sfeerloos
Ik ben daar eens geweest in een wedstrijd, was wel vet hoor. Moet het stadion wel vol zijn, anders is het gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Spelen ze nog in het Hitler stadion?
Dat is echt fokking groot en sfeerloos
40-45e minuut is epic daarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben daar eens geweest in een wedstrijd, was wel vet hoor. Moet het stadion wel vol zijn, anders is het gewoon kut.
Op Rap / R&B?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi, vrouw?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
neequote:
Hier vind je je lotgenoten:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
Ben al heel lang niet meer naar een eredivisie wedstrijd geweest
quote:
hoi ukkiequote:
Dat is het lot van de meeste Amsterdammers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
Ben al heel lang niet meer naar een eredivisie wedstrijd geweest
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier vind je je lotgenoten:
AFC AJAX #1724: Een nieuwe dag. Een nieuwe ronde. Een nieuw beleid
We passen niet allemaal in het stadionquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het lot van de meeste Amsterdammers.
Je wordt een oude man.
quote:
Heb een stadionverbod voor het bedreigen van Ten have en Schurkenboomquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier vind je je lotgenoten:
AFC AJAX #1724: Een nieuwe dag. Een nieuwe ronde. Een nieuw beleid
Klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
We passen niet allemaal in het stadion
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe studie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een stadionverbod voor het bedreigen van Ten have en Schurkenboom
Ja tegenwoordig kom je zonder stropdas zelfs niet meer binnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een stadionverbod voor het bedreigen van Ten have en Schurkenboom
quote:
Het niveauverschil is wel érg grootquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe studie?
HBOquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Het niveauverschil is wel érg groot
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, heel knap van je. Ga je wel elke dag netjes op tijd maar school?
nee hij spijbeltquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, heel knap van je. Ga je wel elke dag netjes op tijd maar school?
Ajax - Feyenoord, was helemaal uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Drukst bezochte wedstrijd in de Arena moet jaarlijks wel de Toppers zijn?
Dacht ik al, beetje vreemdgaan ...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee hij spijbelt
wij zijn aan het chillen elke dag
Vingertje in je anus, toe maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee hij spijbelt
wij zijn aan het chillen elke dag
Op papier zeker?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord, was helemaal uitverkocht.
je hebt het uitgemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht ik al, beetje vreemdgaan ...
Klinkt goed.quote:
Bij jullie berekenen ze toch altijd hoeveel bezoekers er jaarlijks ongeveer komen op basis van verkocht aantal SCC?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, echt.
Misschien dat er 10 mensen niet zijn komen opdagen.
Jullie zullen het wel betreuren dat Lee Towers gestopt isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Drukst bezochte wedstrijd in de Arena moet jaarlijks wel de Toppers zijn?
truequote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, net een uurtje geleden. Jij bent al een lange tijd bezig
quote:
Reanimatorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Toch is 1e album het beste wat ze ooit gemaakt hebben. patrick moerland
Leen is onvermoeibaar man. Als we straks op de Coolsingel staan komt hij gewoon weer optredenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie zullen het wel betreuren dat Lee Towers gestopt is
Succes danquote:
quote:
Dan moeten jullie opschietenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leen is onvermoeibaar man. Als we straks op de Coolsingel staan komt hij gewoon weer optreden
Betere shit dan die homo hardstylequote:
Uiteraard! Angerfistquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:25 schreef Grifte het volgende:
Luister je ook naar "Hef je vuist voor Boze Vuist" Stokstaart?
quote:
Laterz!quote:
Kom net terug van avondje cuba libres nakken. Ben opgelicht door brussels bontkraag taxichauffeur, en de tt is crap. Kom jij nou ook nog zeiken?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fucked up voor je man ik ga zo stoned verder gamen.
Sneeuwvlokje? Een subtiele liefdesverklaring aan de trainer van Feyenoord door een Psv-er?quote:
die naam had ik al op het internet toen koeitje hem nog niet had.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sneeuwvlokje? Een subtiele liefdesverklaring aan de trainer van Feyenoord door een Psv-er?
Hoe oud ben je dan wel niet? Toen hij die bijnaam in Barcelona had, had ik niet eens internet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
die naam had ik al op het internet toen koeitje hem nog niet had.
ik ben 39 jaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan wel niet? Toen hij die bijnaam in Barcelona had, had ik niet eens internet...
In 1993 werd het gebruik van het internet, tot dusverre voorbehouden aan overheid en onderwijs, door de Amerikaanse overheid opengesteld voor bedrijven en particulieren.quote:
of hij heeft alzheimer. Zou meteen verklaren waarom hij hier zoveel usernames heeft..quote:
Daarvoor was me bijnaam ook al wittegorilla,dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In 1993 werd het gebruik van het internet, tot dusverre voorbehouden aan overheid en onderwijs, door de Amerikaanse overheid opengesteld voor bedrijven en particulieren.
1989-1994 FC Barcelona 191 69 Primera División
In zijn Spaanse periode bij FC Barcelona had hij vanwege zijn blonde haar de bijnaam Floquet de Neu (Sneeuwvlokje naar de gelijknamige gorilla)
Dus je bent een oude jokkebrok
hehe dat kan, maar niet op internetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:26 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
Daarvoor was me bijnaam ook al wittegorilla,dus
dat klopt,maar zodra internet beschikbaar was heb ik daar ook die naamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hehe dat kan, maar niet op internet
Ja, en 83893 anderequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef wittegorilla het volgende:
[..]
dat klopt,maar zodra internet beschikbaar was heb ik daar ook die naam
nee geen behoefde aan ben al voorzien .quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier wel eens sex gehad met een andere Fokker ?
Waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand hier wel eens sex gehad met een andere Fokker ?
Zaterdag 24 maart. Kaartverkoop begint a.s. woensdag. Kaarten kosten tussen de 90 en 100 euro.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke datum? Zeker interessant namelijk.
Toe aan het weekend. Schijtziek word ik hier.
Overmorgen lekker EL middagje. Feijenoord - Vitesse zeer interessante pot.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
13:45 Manchester U. ? - ? Liverpool
16:00 Sunderland ? - ? Arsenal
18:45 AZ Alkmaar ? - ? Excelsior Rotterdam
20:45 NAC Breda ? - ? Ajax Amsterdam
14:30 PSV Eindhoven ? - ? De Graafschap
21:30 Real Madrid ? - ? Levante
Deze sowieso
Care, Zonder Robben is Bayern ook tof hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk liever Arsenal dan Bayern denk ik, want die coach laat Robben op de bank zitten.
Wat is voetbal zonder Robben?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Care, Zonder Robben is Bayern ook tof hoor.
en als Forlan er niet was dan stond er 1-2;quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan was het tegen Uruguay 2-2 geworden.
...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als Forlan er niet was dan stond er 1-2;
Dan was het alsnog 1-1 geworden tegen Slowakije.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als Forlan er niet was dan stond er 1-2;
Hoi Happel, altijd klaar voor een vrolijke notequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef Happel het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het de skihut wel.
Hehe. Ben normaal van de oldies en rock / metal maar af en toe vind ik Skihut heerlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
Als ik ergens niet tegen kan.![]()
Hele foute nederlandse muziek, prima. Maar van die baggercarnavalsmuziek
Ik word daar serieus agressief vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe. Ben normaal van de oldies en rock / metal maar af en toe vind ik Skihut heerlijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word daar serieus agressief van
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word daar serieus agressief van
Ga je kaarten voor Paul halen woensdag?quote:
Mooi, nu PSV en AZ nog verliezenquote:
Ja, denk het wel. Waarschijnlijk gezellig met mijn ouwe. Die is Beatlesmaf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je kaarten voor Paul halen woensdag?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Waarschijnlijk gezellig met mijn ouwe. Die is Beatlesmaf.
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik met m'n zusje van 19, die is Beatlesmaf haha!
Nee man, heerlijk om naar te kijken op zijn tijd, lekker sfeertje, goed niveauquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
Jongens jongens, wat is darten toch kut.
je bent toch voor twente?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
Jongens jongens, wat is darten toch kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |