SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN als een vent je opeens hop zo van achter pakt? Geen probleem dus?Maar wel een mooie lapo
Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat wij niet nu al die UDOWU-baggeraars hier krijgen![]()
quote:Neuh, vooral zelf verzamelde MP3tjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef ACT-F het volgende:
Wat vreselijk. En hier heb je een cd vol van?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dit heb je net gemist Tchock:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Moet je vooral gaan zeggen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat wij niet nu al die UDOWU-baggeraars hier krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat was dat UDOWU eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat wij niet nu al die UDOWU-baggeraars hier krijgenJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef meowingtons het volgende:
Dit heb je net gemist Tchock:Op z'n Werchters bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Breezerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zet de muziek harder en pak er een smirnoff bij
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ice of puur?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zet de muziek harder en pak er een smirnoff bij
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een baggerslowchat. Maar nu voor de weet ik veel hoeveelste keer gesloten omdat het zo bagger is dat de mods er handen vol werk aan hebben :'Dquote:![]()
Typisch FOK! ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een baggerslowchat. Maar nu voor de weet ik veel hoeveelste keer gesloten omdat het zo bagger is dat de mods er handen vol werk aan hebben :'D
Oh, ik had er 1 keer iets gepost in verveling, maar uit myat verwijderd... Ik vond het maar sukkelsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een baggerslowchat. Maar nu voor de weet ik veel hoeveelste keer gesloten omdat het zo bagger is dat de mods er handen vol werk aan hebben :'D
Jaaa, dansen! dansen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: