SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN als een vent je opeens hop zo van achter pakt? Geen probleem dus?Maar wel een mooie lapo
Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat wij niet nu al die UDOWU-baggeraars hier krijgen![]()
quote:Neuh, vooral zelf verzamelde MP3tjesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef ACT-F het volgende:
Wat vreselijk. En hier heb je een cd vol van?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dit heb je net gemist Tchock:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Moet je vooral gaan zeggen jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat wij niet nu al die UDOWU-baggeraars hier krijgen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat was dat UDOWU eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat wij niet nu al die UDOWU-baggeraars hier krijgenJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef meowingtons het volgende:
Dit heb je net gemist Tchock:Op z'n Werchters bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Breezerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zet de muziek harder en pak er een smirnoff bij
Ice of puur?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zet de muziek harder en pak er een smirnoff bij
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een baggerslowchat. Maar nu voor de weet ik veel hoeveelste keer gesloten omdat het zo bagger is dat de mods er handen vol werk aan hebben :'Dquote:![]()
Typisch FOK! ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een baggerslowchat. Maar nu voor de weet ik veel hoeveelste keer gesloten omdat het zo bagger is dat de mods er handen vol werk aan hebben :'D
Oh, ik had er 1 keer iets gepost in verveling, maar uit myat verwijderd... Ik vond het maar sukkelsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst, een baggerslowchat. Maar nu voor de weet ik veel hoeveelste keer gesloten omdat het zo bagger is dat de mods er handen vol werk aan hebben :'D
We gaan dus niet meer in t donker schaatsen Charmed?![]()
Morph! *mee luistert bij paps en mams*
*doet mee*
![]()
![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Luisteren je ouders ook mee?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
*doet mee*
![]()
![]()
Ze zorgden blijkbaar voor meer werk dan welke slowchat dan ook qua TR's en verbaggering van de ONZ-Feedbackquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oh, ik had er 1 keer iets gepost in verveling, maar uit myat verwijderd... Ik vond het maar sukkels![]()
![]()
Paps slaaptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Luisteren je ouders ook mee?
Mams zit naast me
Heeft met Melting afgelopen week ook mee zitten luisteren
nee ik heb het eindelijk warm....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
*doet mee*
![]()
![]()
![]()
Idd..... was humor!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heeft met Melting afgelopen week ook mee zitten luisteren
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Tof!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Paps slaapt
Mams zit naast me
Heeft met Melting afgelopen week ook mee zitten luisterenLekker is dat he? Alleen zo slecht voor de lijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IceWat dat dronk ik afgelopen zaterdag ook
Komen VH, Faye, Knetter en JJH hier nog wel eens? Of heb ik iets gemist?
Hihi, ik al een hele tijd.. Had dan even gebeld joh, ik had binnen 10 minuten terug geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik heb het eindelijk warm....
ja ik weet hetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Lekker is dat he? Alleen zo slecht voor de lijn
Maar ik stond opeens met die dingen in me handen
Dus dronk ik het maar. En nu zag ik nog een halve fles staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet het
Maar ik stond opeens met die dingen in me handen
Dus dronk ik het maar. En nu zag ik nog een halve fles staanHet drinkt heel makkelijk weg en is lekker fris
Weinig tot niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen VH, Faye, Knetter en JJH hier nog wel eens? Of heb ik iets gemist?![]()
Ja, ja, nee, ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Komen VH, Faye, Knetter en JJH hier nog wel eens? Of heb ik iets gemist?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja en zo'n flesje staat zo leuk en je doet er lang meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het drinkt heel makkelijk weg en is lekker fris
![]()
![]()
Net als bier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het drinkt heel makkelijk weg en is lekker fris
![]()
En het is ook goedkoper en gezonder.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, drink ook liever bier![]()
ik drink allesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt, drink ook liever bier![]()
![]()
Mja het is allebei niet heel gezondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En het is ook goedkoper en gezonder.
Dat hangt van de hoeveelheden af. Te veel water is ook niet gezond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja het is allebei niet heel gezond![]()
True. Af en toe flink zuipen is niks mis meequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hangt van de hoeveelheden af. Te veel water is ook niet gezond.
Dan drink je dus niet alles.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
wel geprobeerd trouwens![]()
En het is zo lekker als borreltje.
Ain't it funny how it is
Oh, dit is een opwarmertjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo fokking veel zin in de skihut
Ik maak gewoon plaats
Echt zo'n oude mannen drankjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan drink je dus niet alles.![]()
En het is zo lekker als borreltje.
En dat ga ik morgen doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
True. Af en toe flink zuipen is niks mis mee![]()
![]()
Het is toch apart als dit lied je toegezongen wordt door vijf mannen met iets te veel bier op.
Haha melting is een oude manquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt zo'n oude mannen drankje![]()
![]()
Hosselen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
Het is toch apart als dit lied je toegezongen wordt door vijf mannen met iets te veel bier op.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt zo'n oude mannen drankje
Ain't it funny how it is
Whehe, ja, ik denk dat je me maar in de VIP moet komen halen en meteen daarheen ofzo.. Plein is anders ook wel gezellig, of Foutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo fokking veel zin in de skihut
Ik maak gewoon plaats
Maar hmm ik denk niet dat ik voorkeur heb na t feest thuis
Nouhou!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha melting is een oude man
Ain't it funny how it is
Het geeft niet, als het zover is komen we je wel bezoeken in het verzorgingshuisquote:
Kom je niet eerder een Schrobbelèrtje drinken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het geeft niet, als het zover is komen we je wel bezoeken in het verzorgingshuis
Ain't it funny how it is
Joh, dat was 3 jaar geleden, maar het was wel grappigquote:.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom je niet eerder een Schrobbelèrtje drinken?
Waarom wilden ze je foto i.p.v. jou?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, dat was 3 jaar geleden, maar het was wel grappig.
![]()
Omdat ik op foto leuker benquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom wilden ze je foto i.p.v. jou??
De volgende is eigenlijk ook voor Jofu
Zwijgen is toestemmen hè, Morph!quote:
Ain't it funny how it is
Iets met een bouter en een berg?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
De volgende is eigenlijk ook voor JofuDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh, gaan we met z'n allen carnaval vieren in Brabant?quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sorry, gemist. Moest ff ingrijpen in VBLquote:
Nee, geen carnaval, ik haat carnaval
We'll seequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met een bouter en een berg?
Maakt niet uit.... hier is alcohol ook zeker zo belangrijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry, gemist. Moest ff ingrijpen in VBL
Nee, geen carnaval, ik haat carnaval
Ain't it funny how it is
Jaa, zo gaafquote:. Ik weet alleen niet hoe ik mijn haar zo krijg
. En ik vind los bij mij sowieso mooier
.
Je moet gewoon je eigen stijl aanhoudenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, zo gaaf. Ik weet alleen niet hoe ik mijn haar zo krijg
. En ik vind los bij mij sowieso mooier
.
![]()
![]()
Maar, de stijl op die foto, dat korrelige, vind ik echt zo mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet gewoon je eigen stijl aanhouden.
De radio moet zelfs harder van mams nu pa naar bed is en niet meer op de bank ligt
Die heb ik wel maar die is zooooooo saaiquote:
Is iets met de Smurfen ook goed?
Met Photoshop zou je een dergelijke nabewerking kunnen doen, maar het beste schiet je de foto meteen goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
Maar, de stijl op die foto, dat korrelige, vind ik echt zo mooi.
![]()
Alleen als jij mee gaat de hut in..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
heb je sex in de hut ook Morph?
Ja, dat laatste lijkt mij het meest slim. Geen idee hoe, though.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met Photoshop zou je een dergelijke nabewerking kunnen doen, maar het beste schiet je de foto meteen goed.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die is lekker meligquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar die is zooooooo saai
Is iets met de Smurfen ook goed?Ach, je doet maar
![]()
![]()
Sex in de hut? Neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
heb je sex in de hut ook Morph?
En Charmed.... al iemand gevonden die volgende week mee deze kant op komt?
Ain't it funny how it is
Om wat te doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef Melting het volgende:
En Charmed.... al iemand gevonden die volgende week mee deze kant op komt?
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef Melting het volgende:
En Charmed.... al iemand gevonden die volgende week mee deze kant op komt?Ow die draai ik morgenavond dan welquote:![]()
![]()
High key fotograferen, zeg maar net niet overbelicht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt mij het meest slim. Geen idee hoe, though.Ik ga volgende week zondag naar Oldenzaalquote:![]()
![]()
En alleen komen is geen optie natuurlijk...... wellicht dat iemand van hier mee komt?quote:
Ain't it funny how it is
Hmzzzz ik heb er wel zin in... ik kan nog een andere vriendin proberen....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En alleen komen is geen optie natuurlijk...... wellicht dat iemand van hier mee komt?
waar is het![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
High key fotograferen, zeg maar net niet overbelicht.
[..]
Ik ga volgende week zondag naar Oldenzaal! De optocht kijken met een vriendin. Die wil echter niet uit
.
Ik wil ook wel. Ligt eraan op welke dag, though.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz ik heb er wel zin in... ik kan nog een andere vriendin proberen....
waar is het“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
We hebben sowieso slaapplaatsen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel. Ligt eraan op welke dag, though.
En bier![]()
![]()
En Schrobbelèr!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben sowieso slaapplaatsen...
En bier
Ain't it funny how it is
Meeh, ik weet mn rooster nog niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En bier
Welke dagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En bier.
Wat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! De optocht kijken met een vriendin. Die wil echter niet uit
.
Wil ze voor de TV hangen
![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morphje, stukje Michel Telo er doorheen voor Charmed?
Playlist zit vol en je moet C_A niet teveel pleasenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar snel downloaden huphup
Je hebt mooi weer te pakken om de foto's te schietenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rioman. Knappe vent
.
![]()
![]()
Ik ben toch al haar kleine broertje, dus dat maakt al niet meer uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Playlist zit vol en je moet C_A niet teveel pleasen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morphje, stukje Michel Telo er doorheen voor Charmed?![]()
![]()
Morphjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Playlist zit vol en je moet C_A niet teveel pleasen
Ik vind het jammer dat je morgen niet langs kan komen![]()
![]()
What?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben toch al haar kleine broertje, dus dat maakt al niet meer uit
Ain't it funny how it is
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morphje
Ik vind het jammer dat je morgen niet langs kan komenJa helaas, al wat anders geplanned! Maar geniet ervan en drink vooral niet te weinig
Charmed en ik waren schaatsen vanmiddag, vroeg een random vrouwtje aan haar of ik dr kleine broertje wasquote:
Hoe ging het schaatsen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Charmed en ik waren schaatsen vanmiddag, vroeg een random vrouwtje aan haar of ik dr kleine broertje was
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Charmed en ik waren schaatsen vanmiddag, vroeg een random vrouwtje aan haar of ik dr kleine broertje was
Ain't it funny how it is
Ik kwam vooruit.. Laten we het daar op houden, zie facebook anders..quote:
Charmed kan rondjes draaien op het ijs.quote:
Ain't it funny how it is
Ze schaatste zelfs rondjes om mij heen at some pointquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Charmed kan rondjes draaien op het ijs.![]()
Hoeveel keer heb je het ijs gekust?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kwam vooruit.. Laten we het daar op houden, zie facebook anders..
Ja, waar moet ik overnachten dan. Ik ga niet op een parkbankje hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom met ons mee, dan gaan we voor de camera naar haar thuis zwaaien.
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt mooi weer te pakken om de foto's te schieten. Het weer is perfect! Nu de foto's technisch mooier krijgen, maar dat lukt nog niet zo goed
.
Niet.. Nouja, ik viel 1 keer achterover en ving me op met mn handquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je het ijs gekust?![]()
Nu nog last van mn pols..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je het ijs gekust?![]()
![]()
![]()
![]()
C_A heeft je toch wel verzorgd he?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet.. Nouja, ik viel 1 keer achterover en ving me op met mn hand![]()
Nu nog last van mn pols..Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nah, ik ben een vent, opstaan en doorgaan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
C_A heeft je toch wel verzorgd he?
Al schrok ze wel een beetje geloof ik.. Kwam best hard neer volgensmij
Opstaan en op je bek gaan bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik ben een vent, opstaan en doorgaan!
Al schrok ze wel een beetje geloof ik.. Kwam best hard neer volgensmij
Nee, nee, ben maar 1 keer gevallenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Opstaan en op je bek gaan bedoel je?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee, ben maar 1 keer gevallenIJshockey of Noren?
Morgenmiddag ga ik een mix van 3.5 uur maken
Zal daarna wel doodop zijn
Wordt zo'n zelfde setje als die ik eerst al geupload had![]()
![]()
Idd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hockey, want steviger voor mn zwakke enkelsNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Overnachten? Ik ben een feestbeest, maar om vanaf de middag door te gaan tot middernacht gaat mij zelfs te verquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar moet ik overnachten dan. Ik ga niet op een parkbankje hoor.
Rond 21:00 is het een keer mooi geweest
![]()
![]()
Je hebt ook van die plastic norenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hockey, want steviger voor mn zwakke enkels![]()
![]()
Zo vroegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Overnachten? Ik ben een feestbeest, maar om vanaf de middag door te gaan tot middernacht gaat mij zelfs te verRond 21:00 is het een keer mooi geweest
Kan best, maar die zijn ook meteen 2x zo duurquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je hebt ook van die plastic noren
Dan alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Overnachten? Ik ben een feestbeest, maar om vanaf de middag door te gaan tot middernacht gaat mij zelfs te verRond 21:00 is het een keer mooi geweest
?
Volgend jaar koop ik nieuwe Bauers, m'n ouders hebben mijn oude weggepleurd
Ja.... door jou kom ik bijna een half uur te laat bij het darten.quote:![]()
Niet meer zo lekker draaien, dus!![]()
Ben er nu dus weg van.
Ain't it funny how it is
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... door jou kom ik bijna een half uur te laat bij het darten.![]()
Niet meer zo lekker draaien, dus!![]()
Ben er nu dus weg van.
Have Fun!
Ja... Sex met die kalequote:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Deze vindik zo leuk Morhp
Ik hou van je.... en oeps... de smirnoff slaat aan
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Deze vindik zo leuk Morhp
Ik hou van je.... en oeps... de smirnoff slaat aan
Gaat ie lekker meid? Dat wordt nog wat morgen
Heb je een dweilpas dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
We beginnen om 13:00 hèTot 21:00 is 8 uur lang
quote:
Ja die avond wordt baasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat ie lekker meid? Dat wordt nog wat morgen![]()
![]()
Ik zou morgen maar goed eten als ik jou wasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja die avond wordt baas
Ik ga niet in staat zijn je met spoed weg te brengen ben ik bang
Haha. Volgende nummer krijg je van C_A morgenquote:
ik eet pizza en chips... komt goed..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou morgen maar goed eten als ik jou was
Ik ga niet in staat zijn je met spoed weg te brengen ben ik bang
En laatst heeft WT mij ook goed naar de trein gebracht...![]()
![]()
Erhm.. oh dear..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha. Volgende nummer krijg je van C_A morgen
![]()
Stoere vogel...Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Als t echt mis gaat enzo, dan lukt hem dat niet alleen hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik eet pizza en chips... komt goed..
En laatst heeft WT mij ook goed naar de trein gebracht...
Maar goed, komt gewoon goed!![]()
Ik heb er zin iiiiiiiin![]()
![]()
O ja, dat is officieel nodig om drank te krijgen? Ik heb wel een stek waar ik in elk geval terecht kanquote:![]()
![]()
Deze is ook voor Jofu!!
Kan er ook niks aan doen
Snarfjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als t echt mis gaat enzo, dan lukt hem dat niet alleen hoor
Maar goed, komt gewoon goed!![]()
Ik heb er zin iiiiiiiin![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet overalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, dat is officieel nodig om drank te krijgen? Ik heb wel een stek waar ik in elk geval terecht kan. Maar ik hoef zo'n pas niet, die zijn ook zo uitverkocht.
Met hoeveel gaan jullie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaa, goed slapen, je gaat het nodig hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb rode wangentjes.... ach ik kan straks wel lekker slapen
Ik schop mn broertje er ook op tijd uit, de hele dag goed eten enzo
Je schopt je broertje eruitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaa, goed slapen, je gaat het nodig hebben
Ik schop mn broertje er ook op tijd uit, de hele dag goed eten enzo.
Zn bed uitquote:
Het is zijn feestje, dus hij moet ook op tijd wakker zijn en goed eten enzoDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
In elk geval 2 vriendinnen vanuit Goor om een vriend in Oldenzaal te bezoeken die daar aan het werk is. Dus bier zonder dweilpasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet overal. Maar ik hoef zo'n pas niet, die zijn ook zo uitverkocht.
Met hoeveel gaan jullie?Voorlopig met z'n vieren. Als je mee wilt zijn we met z'n vijven
![]()
![]()
Oh, zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zn bed uit
Het is zijn feestje, dus hij moet ook op tijd wakker zijn en goed eten enzo.
Klinkt wel leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In elk geval 2 vriendinnen vanuit Goor om een vriend in Oldenzaal te bezoeken die daar aan het werk is. Dus bier zonder dweilpasVoorlopig met z'n vieren. Als je mee wilt zijn we met z'n vijven
.
* Samzz dansje doet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil met jou het dansje doenIk kan alleen niet dansen
Ja omdat het keiharde waarheid isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoiets kan ik me herinneren ja....
Kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja omdat het keiharde waarheid is. Maar, het was wel schattig
.
Hou opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar, het was wel schattig
.
Dat dacht ikquote:Ga jij verkleed? Ik denk zelf niet, want ik zou niet weten wat
Ik ben nu net met die vriend aan het WA'en om te vragen hoe het met die dweilpassen zit.
![]()
Hihihiquote:.
Hij danste zo m'n bed inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wacht, Samzz heeft Morph zien dansen?.
Ik doe de dirndl aan jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat dacht ikGa jij verkleed? Ik denk zelf niet, want ik zou niet weten wat
Ik ben nu net met die vriend aan het WA'en om te vragen hoe het met die dweilpassen zit.
.
Dansen zou ik het niet willen noemenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wacht, Samzz heeft Morph zien dansen?
I know what you mean.. Ik ken de pasjes, maar de uitvoering heeft hulp nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dansen zou ik het niet willen noemen
Ik ken er helemaal niks van, ja beetje springenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know what you mean.. Ik ken de pasjes, maar de uitvoering heeft hulp nodig
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi.
[..]
Hij danste zo m'n bed in.
[..]
Ik doe de dirndl aan ja.
Wie heeft jouw bed nog niet gezien verder?
Jij.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Wie heeft jouw bed nog niet gezien verder?
Volledig genegeerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zin om vrolijke feel-good muziek te draaien maar rooster volJaaa, dansen! dansen!![]()
Ehhh ik wil niet met een vent in bed liggenquote:
Ik Ben aan de tweede 75cl fles bier bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel op maar ik snap je niet?
Ow MorphDit nummer is leuk
![]()
![]()
Waarom ben ik nu weer een ventquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehhh ik wil niet met een vent in bed liggen.
Oh, wacht, ik lees verkeerd.
Ik heb hier een brief voor m'n mooooooooooooooooooooeder!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik Ben aan de tweede 75cl fles bier bezig
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer een vent.
Oh, wacht, ik lees verkeerd.
Ik zag het op de TCquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik Ben aan de tweede 75cl fles bier bezig
een groene fles
jij bent ook op TCquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het op de TCeen groene fles
![]()
![]()
Is de Radio 49 TinyChat er nog steeds ja?
Ooh ? wist niet dat die bestond...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de Radio 49 TinyChat er nog steeds ja?Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Ja die was er altijd wel. Gingen we cammen met z'n allen, beetje kansloosquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ooh ? wist niet dat die bestond...
Tinychat is ook echt totaal niet goed voor het topic en je postcountquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ooh ? wist niet dat die bestond...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Stefan die gaat zingen enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja die was er altijd wel. Gingen we cammen met z'n allen, beetje kansloos
Morgenavond welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de Radio 49 TinyChat er nog steeds ja?
Tijdens de M&M show...
Maar gelieve niet in TC chatten, maar in dit topic![]()
![]()
Kan misschien nog een stuk luisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik en een vriendin van half 9 tot 10![]()
Met een speciale gast
Mams zingt sommige dingen ook gewoon echt mee, je hebt er een fan bij Morph
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mams zingt sommige dingen ook gewoon echt mee, je hebt er een fan bij MorphMeestal draai ik rock en metal he
Weet ik whehequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Meestal draai ik rock en metal he
Wij doen een beetje dezelfde dingen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik whehe
Wij doen een beetje dezelfde dingen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan misschien nog een stuk luisteren![]()
![]()
Deze Morph![]()
![]()
Welke seks met die kale versie doe je eigenlijk Morph? Of heb ik m al gemist? *Kings of Leon is gaver..*Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Shit, als ze morgenavond deze shizzle ook weer draaien dan ben ik niet stil te houden..
EN NEE GEEN FILMPJES CHARMED!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nou gezellig hoor op Tiny chat..... In mijn eentje...
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
Van de Lawineboys en DJ Jeromequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Welke seks met die kale versie doe je eigenlijk Morph? Of heb ik m al gemist? *Kings of Leon is gaver..*
Heel veel filmpjes morgen maken Charmed
Link?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef dekatophetspek het volgende:
nou gezellig hoor op Tiny chat..... In mijn eentje...Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hihihi, aan de ene kant is dit echt gewoon een kutnummer, maar aan de andere kant ook gewoon tof.
Ik durf te wedden dat jij na een paar biertjes net zo hard mee brultquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, aan de ene kant is dit echt gewoon een kutnummer, maar aan de andere kant ook gewoon tof.
Ik hoorde deze voor het eerst bij het concert van Guusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef Samzz het volgende:
Werden er constant kale mannen in beeld genomen op de grote schermen
Ik blehr 'm zonder drank ook al heel hard mee, hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij na een paar biertjes net zo hard mee brult.
Ja, met Koninginnedag ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoorde deze voor het eerst bij het concert van GuusWerden er constant kale mannen in beeld genomen op de grote schermen
.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik blehr 'm zonder drank ook al heel hard mee, hoor.
[..]
Ja, met Koninginnedag ook.
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vergeet het rooster, Morph de nacht doorZoveel Skihut nummers heb ik niet meer
En na 2 uur ben ik het ook wel zat
Ik zit hierquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:29 schreef dekatophetspek het volgende:
nou gezellig hoor op Tiny chat..... In mijn eentje...
http://tinychat.com/avnzmg![]()
Als je hebt gedronken en je doet mee met dit liedje in hetzelfde tempo, lig je relatief snel op de grond.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben sowieso instabiel met dit nummerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Als je hebt gedronken en je doet mee met dit liedje in hetzelfde tempo, lig je relatief snel op de grond.
the classicsquote:
Dictators free themselves but they enslave the people. Let us fight to free the world!![]()
AVNZMG?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit hier
http://tinychat.com/avnzmgNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Luister en kom er achterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:42 schreef So_Surreal het volgende:
Wtf is de kat draait door om 22:00 ?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: