Je moet gewoon je eigen stijl aanhoudenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, zo gaaf. Ik weet alleen niet hoe ik mijn haar zo krijg
. En ik vind los bij mij sowieso mooier
.
Maar, de stijl op die foto, dat korrelige, vind ik echt zo mooiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet gewoon je eigen stijl aanhouden
Die heb ik wel maar die is zooooooo saaiquote:
Met Photoshop zou je een dergelijke nabewerking kunnen doen, maar het beste schiet je de foto meteen goed.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:25 schreef Samzz het volgende:
Maar, de stijl op die foto, dat korrelige, vind ik echt zo mooi.
Alleen als jij mee gaat de hut in..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
heb je sex in de hut ook Morph?
Ja, dat laatste lijkt mij het meest slim. Geen idee hoe, though.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met Photoshop zou je een dergelijke nabewerking kunnen doen, maar het beste schiet je de foto meteen goed.
Die is lekker meligquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar die is zooooooo saai
Is iets met de Smurfen ook goed?
Sex in de hut? Neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
heb je sex in de hut ook Morph?
Om wat te doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef Melting het volgende:
En Charmed.... al iemand gevonden die volgende week mee deze kant op komt?
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef Melting het volgende:
En Charmed.... al iemand gevonden die volgende week mee deze kant op komt?
Ow die draai ik morgenavond dan welquote:
High key fotograferen, zeg maar net niet overbelicht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste lijkt mij het meest slim. Geen idee hoe, though.
Ik ga volgende week zondag naar Oldenzaalquote:
En alleen komen is geen optie natuurlijk...... wellicht dat iemand van hier mee komt?quote:
Hmzzzz ik heb er wel zin in... ik kan nog een andere vriendin proberen....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
En alleen komen is geen optie natuurlijk...... wellicht dat iemand van hier mee komt?
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
High key fotograferen, zeg maar net niet overbelicht.
[..]
Ik ga volgende week zondag naar Oldenzaal
Ik wil ook wel. Ligt eraan op welke dag, though.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz ik heb er wel zin in... ik kan nog een andere vriendin proberen....
waar is het
We hebben sowieso slaapplaatsen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel. Ligt eraan op welke dag, though.
En Schrobbelčr!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben sowieso slaapplaatsen...
En bier
Meeh, ik weet mn rooster nog niet...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En bier
Welke dagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En bier
Wat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! De optocht kijken met een vriendin. Die wil echter niet uit
.
Wie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morphje, stukje Michel Telo er doorheen voor Charmed?
Playlist zit vol en je moet C_A niet teveel pleasenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar snel downloaden huphup
Je hebt mooi weer te pakken om de foto's te schietenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rioman. Knappe vent
.
Ik ben toch al haar kleine broertje, dus dat maakt al niet meer uitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Playlist zit vol en je moet C_A niet teveel pleasen
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morphje, stukje Michel Telo er doorheen voor Charmed?
Morphjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Playlist zit vol en je moet C_A niet teveel pleasen
What?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben toch al haar kleine broertje, dus dat maakt al niet meer uit
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morphje
Ik vind het jammer dat je morgen niet langs kan komen
Charmed en ik waren schaatsen vanmiddag, vroeg een random vrouwtje aan haar of ik dr kleine broertje wasquote:
Hoe ging het schaatsen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Charmed en ik waren schaatsen vanmiddag, vroeg een random vrouwtje aan haar of ik dr kleine broertje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |