Dacht deel het toch even met jullie.quote:
Feyenorod kan wel degelijk kampioen van IJsland worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
ik ben feyenorod fan en real madrid maar feyenorod wordt sowieso geen kampioen voor de mensen die dat denken
Ok... kan niet trouwensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:08 schreef amenth het volgende:
Feyenoord en andere club...quote:
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord en andere club...
Je bent voor Feyenoord of niet.. je kan slechts sympathie hebben voor een ander...
en dat heb jij onderzocht?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord en andere club...
Je bent voor Feyenoord of niet.. je kan slechts sympathie hebben voor een ander...
Homoclub man.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!
Ben je ook voor beide clubs ooit in het stadion geweest?quote:
Kutmessiquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
UNITED!!!! oooooooooooooh MAN UNITED!!
quote:
Ofc.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kijk je kan sympathie hebben voor clubs.
Zo als ik dat vroeger had voor City altijd tegen het grote homo ManU.
Die clubs die je graag pakt bij Fifa. bijv of die club die je volgt dankzij Footbal Manager![]()
Maar 1 cluuuubie blijft altijd nummer 1.
ja manquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je ook voor beide clubs ooit in het stadion geweest?
Fenerbarce is de gekste sfeer die ik ooit heb meegemaakt zelf. Hadjuk schijnt ook kapot erg te zijn.quote:
haha ja man goede sfeer atlijd in turkse voetbalwestrijden in england ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fenerbarce is de gekste sfeer die ik ooit heb meegemaakt zelf. Hadjuk schijnt ook kapot erg te zijn.
![]()
x1000
Spelen die 2e Bundesliga?quote:
Die hertha supporters zorgen ook altijd voor een bomvol uitvak.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
Hertha is ook wel een aparte club, in de 2. Bundesliga kregen ze soms gwn het stadion van 80k man vol
Niet meer. Vorig seizoen promotie. 4 jaar gelden werden ze 3e of 4e van de BL. 2 jaar geleden degredatie.quote:
Aardig gek dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet meer. Vorig seizoen promotie. 4 jaar gelden werden ze 3e of 4e van de BL.
Dat zie je in Duitsland wel vakerquote:
Dortmund schijnt ook gaaf te zijn. Bier gewoon in glazen en geen gezeik met rellen niks.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)p_het_fok_forum.html
Kaiserslautern enkele jaren terug promotie en toen meteen weer kampioenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Bochum had dat ook volgens mij.. promotie en dan gewoon weken lang op 1 staan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:32 schreef eight het volgende:
[..]
Kaiserslautern enkele jaren terug promotie en toen meteen weer kampioen
Daar wil ik ook nog een keer naar toegaan. Bij Monchengladbach loop je ook gewoon met supporters van tegenpartij naar binnen. Je ziet daar zelfs zwervers naar binnen lopen. Ze hebben helemaal niets, behalve een seizoenskaartquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dortmund schijnt ook gaaf te zijn. Bier gewoon in glazen en geen gezeik met rellen niks.
Wannabe wijven daar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
Dit was epic, ben toen nog van een stoel gekankerd op een wijf
Spelen ze nog in het Hitler stadion?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:28 schreef eight het volgende:
[..]
Die hertha supporters zorgen ook altijd voor een bomvol uitvak.
Ik heb ze wel eens in en tegen Monchengladbach gezien, dat is gewoon dik 700 km reizen voor hun. Echt fanatieke supporters.
Lekker laten gaan.quote:
Volgens mij wel, maar nooit geweest. sowieso zijn stadions met een atletiekbaan vrij kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Spelen ze nog in het Hitler stadion?
Dat is echt fokking groot en sfeerloos
Ik ben daar eens geweest in een wedstrijd, was wel vet hoor. Moet het stadion wel vol zijn, anders is het gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Spelen ze nog in het Hitler stadion?
Dat is echt fokking groot en sfeerloos
40-45e minuut is epic daarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben daar eens geweest in een wedstrijd, was wel vet hoor. Moet het stadion wel vol zijn, anders is het gewoon kut.
Op Rap / R&B?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi, vrouw?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
neequote:
Hier vind je je lotgenoten:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
Ben al heel lang niet meer naar een eredivisie wedstrijd geweest
quote:
hoi ukkiequote:
Dat is het lot van de meeste Amsterdammers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:47 schreef Karzai het volgende:
Ben al heel lang niet meer naar een eredivisie wedstrijd geweest
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier vind je je lotgenoten:
AFC AJAX #1724: Een nieuwe dag. Een nieuwe ronde. Een nieuw beleid
We passen niet allemaal in het stadionquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het lot van de meeste Amsterdammers.
Je wordt een oude man.
quote:
Heb een stadionverbod voor het bedreigen van Ten have en Schurkenboomquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier vind je je lotgenoten:
AFC AJAX #1724: Een nieuwe dag. Een nieuwe ronde. Een nieuw beleid
Klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
We passen niet allemaal in het stadion
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe studie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een stadionverbod voor het bedreigen van Ten have en Schurkenboom
Ja tegenwoordig kom je zonder stropdas zelfs niet meer binnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb een stadionverbod voor het bedreigen van Ten have en Schurkenboom
quote:
Het niveauverschil is wel érg grootquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe studie?
HBOquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Het niveauverschil is wel érg groot
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, heel knap van je. Ga je wel elke dag netjes op tijd maar school?
nee hij spijbeltquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, heel knap van je. Ga je wel elke dag netjes op tijd maar school?
Ajax - Feyenoord, was helemaal uitverkocht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Drukst bezochte wedstrijd in de Arena moet jaarlijks wel de Toppers zijn?
Dacht ik al, beetje vreemdgaan ...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee hij spijbelt
wij zijn aan het chillen elke dag
Vingertje in je anus, toe maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee hij spijbelt
wij zijn aan het chillen elke dag
Op papier zeker?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord, was helemaal uitverkocht.
je hebt het uitgemaaktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dacht ik al, beetje vreemdgaan ...
Klinkt goed.quote:
Bij jullie berekenen ze toch altijd hoeveel bezoekers er jaarlijks ongeveer komen op basis van verkocht aantal SCC?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, echt.
Misschien dat er 10 mensen niet zijn komen opdagen.
Jullie zullen het wel betreuren dat Lee Towers gestopt isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
Drukst bezochte wedstrijd in de Arena moet jaarlijks wel de Toppers zijn?
truequote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, net een uurtje geleden. Jij bent al een lange tijd bezig
quote:
Reanimatorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Toch is 1e album het beste wat ze ooit gemaakt hebben. patrick moerland
Leen is onvermoeibaar man. Als we straks op de Coolsingel staan komt hij gewoon weer optredenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jullie zullen het wel betreuren dat Lee Towers gestopt is
Succes danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |