Was dat ook voor mishandeling?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef layhoun het volgende:
Ja ik ben schuldig, was vergeten dit te zeggen maar ik heb al een keer halt straf gekregen toen ik 15 was, wat heeft dit voor gevolgen?
Getuigen kan je sowieso niet serieus nemen. Het menselijk geheugen is onbetrouwbaar en ontzettend eenvoudig te manipuleren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:13 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar met getuigen. Als dit vrienden zijn van het slachtoffer kun je getuigen toch niet serieus nemen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Ultralaser het volgende:
Blackberry is gecodeerd en Nederland heeft geen toegang tot het BB netwerk. Als je inderdaad wat geflikt heb wat niet door de beugel kan: Dan hoop ik dat ze je 50 jaar opsluiten.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef layhoun het volgende:
Ja ik ben schuldig, was vergeten dit te zeggen maar ik heb al een keer halt straf gekregen toen ik 15 was, wat heeft dit voor gevolgen?
Als het moet dan kunnen de Nederlandse autoriteiten daar heus wel bij komen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef Ultralaser het volgende:
Blackberry is gecodeerd en Nederland heeft geen toegang tot het BB netwerk. Als je inderdaad wat geflikt heb wat niet door de beugel kan: Dan hoop ik dat ze je 50 jaar opsluiten.
Dan moeten ze dat eerst bij BB aanvragen en dreigen BB te blokken anders niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als het moet dan kunnen de Nederlandse autoriteiten daar heus wel bij komen hoor
Gefeliciteerd, je hebt zojuist bekend in het openbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:15 schreef layhoun het volgende:
di.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt zojuist bekend in het openbaar.
Gerechtelijk bevel is genoegquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat eerst bij BB aanvragen en dreigen BB te blokken anders niet.
Waarom zouden ze dit niet lezen? Politie zal echt wel op fora als dit zitten hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |