Zonder hoofddoek zijn de meeste echt wel mooie vrouwen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als ze niet praktiserend zijn, gaan ze nog wel.
Je kan niet altijd helpen op wie je verliefd wordtquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef padlarf het volgende:
Nou nou, niet per se iets mis met moslims, maar ik hoef niet zo nodig een relatie met een moslima
Met hoofddoek ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonder hoofddoek zijn de meeste echt wel mooie vrouwen.
Dat ben ik met je eens, het zou ook geen dealbreaker zijn, maar het maakt de zaken wel veel ingewikkelderquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Je kan niet altijd helpen op wie je verliefd wordt
Ja dat is zeker waar, ik zou ook niet een relatie willen beginnen met een moslim, maar gevoelens kan je niet uitsluitenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, het zou ook geen dealbreaker zijn, maar het maakt de zaken wel veel ingewikkelder
Je wordt op je wenkbrauwen bediend.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef marcodej het volgende:
Geef mij de Elfstedentocht meer. Veel boeiender dan dit geneuzel.
Waarom?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ook, maar zonde dan van die hoofddoek en het geloof dan
Het is net Koninginnedag: de Amsterdammers zijn er minder mee bezig dan de restquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
De niet-Friezen zijn er meer mee bezig dan de Friezen.
EEN SCHANDE!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef inZanity het volgende:
Denk je van die kutelfstedentocht af te zijn....
Nou omdat het meestal niet goed samen gaat met een ongelovig iemand, laat staan iemand met een ander geloof. Zo bedoel ik het meer. Niet dat ik mij in het dagelijks leven erger aan hoofddoekjes.quote:
Want koninginnedag is een Amsterdams feestquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is net Koninginnedag: de Amsterdammers zijn er minder mee bezig dan de rest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel Koninginnedag in Amsterdamquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want koninginnedag is een Amsterdams feest
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Weer zo'n kutboek van dat irrelevante mens.
Om die kop welquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Paulien Cornelisse?
Matthijs net.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Weer zo'n kutboek van dat irrelevante mens.
Yep, dit is een vet lauw föhnboekje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Dit boekje is zoiets als Turbotaal van Kuitenbrouwer?
als het maar wel goed schrijft he...quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef StephanL het volgende:
Lekker boeiend hoe je jus 'd orange uitspreekt
Als je dagelijks een programma moet vullen kan je niet om zulk soort dingen heen denk ik. Wat een ergerlijke vrouw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
Mathijs heeft een puike neplach. Van binnen zal hij wel langzaam doodgaan van dit achterlijke gelul.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
als het maar wel goed schrijft he...
Suuderans.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oops comma verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik niet ...saai mensquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Zure rans.quote:
quote:
Het waren de hamsterweken.quote:
Op elk potje past een dekseltje hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef DrDentz het volgende:
waarom krijgt Michael een chick en ik nie
Matthijs heeft er geen moeite mee.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef padlarf het volgende:
Ziet er leuk uit, verder niet zo boeiend
Uit de dak goot.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Waar halen ze die bandjes toch altijd vandaan.
Platenmaatschappijen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Waar halen ze die bandjes toch altijd vandaan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef JaneDoe het volgende:
roos lijkt zowaar op een vrouw in de zeroes-clip!
Alsof dit wat kostquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef waxmask het volgende:
Ja man lachuh joh...van onze centen.....
Verrek, ik dacht dat het veel ouder was. Trouwens wel maar NET 000quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beautiful_Day
Mag wel zijn, maar ik vind ze niet typerend voor het 00s decennium.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beautiful_Day
Ja waar is haar gezellige brabo-kater accent?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Cee het volgende:
Toch verbazingwekkend dat Annemieke hier wel normaal kan praten.
No shit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Zo achterelkaar is Krezip allemaal hetzelfde.
Zijprojectje, hetzelfde geldt voor Them Crooked Vultures.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Grohl de drummer van de Foo's?
Haaaaaai wannu tel joe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
if dis is troe ei toôt den, wot wil ei fink?
Klopt, maar Grohl is zanger van de Foo's, niet de drummerquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zijprojectje, hetzelfde geldt voor Them Crooked Vultures.
Drummer van QotSA toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, maar Grohl is zanger van de Foo's, niet de drummer
Grohl is ook de drummer geweest van Nirvana.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Klopt, maar Grohl is zanger van de Foo's, niet de drummer
Maar wel in zwart-wit! Briljant idee!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Misschien kunnen ze dit elke week terug laten komen als item, en dat er dan een lijst op het eind is.
En dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Grohl is ook de drummer geweest van Nirvana.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Grohl is ook de drummer geweest van Nirvana.
Breng ze niet op ideeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Misschien kunnen ze dit elke week terug laten komen als item, en dat er dan een lijst op het eind is.
Zo alternatief is Kasabian ook weer niet, staat in GB gewoon in de hitlijsten toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is massamedia heh, dus geen alternatieve muziek.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo alternatief is Kasabian ook weer niet, staat in GB gewoon in de hitlijsten toch?
Daar heb je het al.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo alternatief is Kasabian ook weer niet, staat in GB gewoon in de hitlijsten toch?
Ik vind ze zo rommelig de laatste tijd.quote:
De zeroes request week die eraan zit te komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Nou 3fm heeft weer gratis reclame .. wat was de rullevantie van dit onderwerp eigenlijk?
Leo Blokhuis was er niet anders had hij Radiohead wel weer benoemd, verder inderdaad erg zonde dat deze acts niet genoemd zijn, in dat rijtje van je past overigens moeiteloos Interpol.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef Xrenity het volgende:
http://pitchfork.com/feat(...)of-the-2000s-20-1/2/
Niet anders verwacht, maar toch jammer dat Daft Punk, Radiohead en Arcade Fire niet eens worden genoemd in zo'n uitzending
He, het is 3FM! Kan me niet herinneren daar ooit Interpol op te hebben gehoord, ja heel misschien The Heinrich Manoeuver, maar dan houdt het op. Voor echte muziek luister je naar Studio Brussel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Leo Blokhuis was er niet anders had hij Radiohead wel weer benoemd, verder inderdaad erg zonde dat deze acts niet genoemd zijn, in dat rijtje van je past overigens moeiteloos Interpol.
Schaam je. Hun eerste is toch wel een van de tofste platen ooit.quote:
Het was gister iig ook al zo...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Specularium het volgende:
Herhaling DWDD nu op Ned 2.
Is dat nieuw?
Nee is al sinds het begin na de winterstop zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef Specularium het volgende:
Herhaling DWDD nu op Ned 2.
Is dat nieuw?
Ja hij was zeker leuk, hij heeft humor en zijn vraag over waarom literatuur elitair zou zijn en wat het verschil is met de muziek waarover werd gesproken en maar waar hij dan weer niets van begreep vond ik een goede.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:28 schreef roepdeman het volgende:
Van Dis was best te pruimen als tafelheer.
quote:Gasten in de uitzending van vrijdag 10 februari zijn o.a.: Sander van de Pavert, Roderick Vonhögen, Claudia Straatmans, Jeroen Snel, Tijs van den Brink en Martijn Koning. Muziek is er van The Backcorner Boogie Band, tafeldame is Claudia de Breij.
Ik zat al een beetje te soppenquote:
Het is toch helemaal geen nieuwe? Maar de ouwe die ze opgekrikt hebben tot 3D?quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al een beetje te soppen
[..]
Het is toch helemaal geen nieuwe? Maar de ouwe die ze opgekrikt hebben tot 3D?
Wel een beetje een non-item verzonnen om hem weer eens in beeld te krijgen. Star Wars fan of zo.quote:
Wiequote:
Volgens mij gaat ie ook nog iets zeggen over zijn Lucky's met Tijs in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wel een beetje een non-item verzonnen om hem weer eens in beeld te krijgen. Star Wars fan of zo.
De jongeman die de Lucky itempjes bedenkt en knutselt op zijn zolderkamertje.quote:
Ik zag wat je deedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Eenskijken het volgende:
claudiadenkt dat in haar jeugd alles beter was..
quote:
Tijs kijkt wel boos.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef claus_johann het volgende:
Gaan die tijs vd brink en jeroen snel klagen over lucky tv?
Ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef claus_johann het volgende:
Gaan die tijs vd brink en jeroen snel klagen over lucky tv?
Aarsman schrijft al jaaaaaren over fotografie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom ben je in Nederland altijd meteen expert als je 3 keer ergens een mening over hebt?
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Iedere dag een glaasje ochtendurine.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Pisdrinker vind ik het meer op lijken.
Ok, bedankt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:43 schreef k_man het volgende:
Aarsman schrijft al jaaaaaren over fotografie.
Ans en Beaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:44 schreef k_man het volgende:
Theo & Thea![]()
Daar kwam Ans Aarsema in voor. Bijna famile van Aarsman.
Dat wel.quote:
Het verhaal wat-ie nu verteld had je zeker ook zelf kunnen zien hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, bedankt.
Wellicht heb ik tot nu toe nooit duiding nodig gehad bij doorgaans voor zichzelf sprekende foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |