Is het tijd voor vieze grappen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rijstwafeltje erbij, heeft ook veel proteïnen.
Maar oké, wat is rijk aan proteïnen en kun je makkelijk zoet aan toevoegen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het tijd voor vieze grappen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het tijd voor vieze grappen?
Dat zal nog wel even blijven:quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef B.ertha het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2737104/koudegolf-einde.html
Ik heb het anders nog behoorlijk koud
Je moet niet overal zo serieus op ingaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even blijven:
[ afbeelding ]
Maar dat een koude of hittegolf voorbij is zegt natuurlijk niet dat het niet koud/warm is
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je moet niet overal zo serieus op ingaanIk heb het vooral koud omdat de deur hier continu open gaat.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:30 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties allemaal
Hoe betaalt een dom blondje haar rekeningen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
De valentijnskaart van C&H is ook .. ehm.. apart
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe betaalt een dom blondje haar rekeningen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Die is tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
De valentijnskaart van C&H is ook .. ehm.. apart
[ afbeelding ]
Verder:
[ afbeelding ]
gewoon contract?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand de engelse vertaling van opdrachtovereenkomst? Wel moeilijk al die belastingtechnische woorden vertalen in het engels
Damn ik moest echt even nadenkenquote:
Mja het is artiestenregeling dus dat is altijd gecompliceerd. Ik heb er maar agreement van gemaaktquote:
Ik denk dat dat een goeie isquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja het is artiestenregeling dus dat is altijd gecompliceerd. Ik heb er maar agreement van gemaakt
Gaat ie iets met die hond doen? Anders snap ik hem nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn ik moest echt even nadenken
Honden en chocoladequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat ie iets met die hond doen? Anders snap ik hem niet
Ah op die fietsquote:
Dat is de meer perverse insteekquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:10 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat hij dan maar de hond ging versieren
Ik dacht dat die hond hem had opgegeten ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:10 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat hij dan maar de hond ging versieren
Wat compleet in de lijn der verwachting van die strip ligtquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is de meer perverse insteek
Ik kan ook best pervers zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is de meer perverse insteek
Ik dacht eerder dat hij de hond ging opetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hond hem had opgegeten ofzo
Ik verwacht altijd meer het sadistische.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat compleet in de lijn der verwachting van die strip ligt
Klaarmaken en dan saté in een harvormige doos brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat hij de hond ging opeten
Gekocht of gekregenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
een dag van uitersten hier vandaag zeg...
Ik heb vandaag lekker een dagje door de jaarbeurs gelopen en ik ben een ipad rijker
En nu de lasagne opwarmen
Je loopt op de jaarbeurs en je krijgt een iPad? Something doesn't smell right!quote:
in ieder stadje een ander schatje en dan een elfstedentocht in 1 dag?quote:
15 cm was het landelijk gemiddelde toch?quote:
Beetje een dubieuze vraag zo. Alsof ik het landelijk gemiddelde zelf heb vastgesteld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
15 cm was het landelijk gemiddelde toch?
Ah, dacht dat je maandag had gekeken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga nu kijken hè, net begonnen
Duidelijk!quote:
Ja, niet dat ik wiki ga checken hequote:
Bij deze temperaturen niet lijkt mequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
15 cm was het landelijk gemiddelde toch?
Kunnen ze vast wat mee.
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze temperaturen niet lijkt me
En bij de gemiddelde elfstedentocht schaatser zal ie helemaal terug in de schulp gekropen zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
Bij deze temperaturen niet lijkt me
Kinderdijk?quote:
Het is erg anders zo te zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef Soempie het volgende:
Was scrapheap weer als vanouds? Of viel het tegen?
woaaah waar is die foto van?quote:
quote:
geweldigquote:
Maar dat zei je nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geweldigEn ik bedoelde wie/wat heeft hem gepubliceerd
maar dat weet ik nu
jaweeeheel jij las het er alleen niet vanquote:
Ja, dáárom had ik 'm op je FB gepostquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geweldigEn ik bedoelde wie/wat heeft hem gepubliceerd
maar dat weet ik nu
Voor mij was het duidelijkquote:
Die comment was ook voor Etc bedoeldquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dáárom had ik 'm op je FB gepost
Ik probeer 't juist expres te doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef MadMaster het volgende:
We zijn weer online, nadat vanmiddag mijn Blackberry weer nuked was.
Altijd fijn zo'n herinstallatie vanaf scratch...
Nee niet van mezelf. En is wel bewerkt ja. Vooral contrast is aangepast. Maar welke foto is dat tegenwoordig niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
van jezelf? Lijkt me redelijk bewerkt.
het is geen commentaar, alleen een constateringquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee niet van mezelf. En is wel bewerkt ja. Vooral contrast is aangepast. Maar welke foto is dat tegenwoordig niet?
Maar van mij is het wel een commentaar. Photoshop is tegenwoordig een integraal onderdeel van de fotografie(vroeger deed je hetzelfde maar dan in de doka). Maar het moet niet overduidelijk zijn. En dat is het hier wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het is geen commentaar, alleen een constatering
Maar jij bent dan ook jij...quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik probeer 't juist expres te doentelefoon rooten en nieuwe ROM erop
dat vraag ik me af van >90% van de programma's op tvquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
Waarom heeft een programma als 'wie is de reisleider' bestaansrecht.. pff... wat een bs zeg.
quote:Voor de jongeren onder ons!
Voor iedereen die denkt dat ze nog jong zijn, eh, helaas. Open je ogen. De meeste studenten die dit jaar beginnen op de universiteit zijn geboren in .... 1994.
Zij hebben nooit: " We are the world, we are the children... of "Sunday bloody Sunday " gezongen.
Ze zijn te jong om zich de explosie van de Challenger te herinneren.
Voor hen hebben AIDS en werkloosheid altijd bestaan.
Een Twix heeft nooit een Raider geheten.
Ze hebben nog nooit gedemonstreerd tegen kernraketten.
Ze hebben nooit met een Atari of Commodore 64 gespeeld, ze hebben zelfs nog nooit van Pac-Man of Pong gehoord!
Ze hebben nog nooit een 5 1/4 inch diskette gezien.
De CD kwam op de markt toen zij net een jaar oud waren. Ze hebben nooit een single van Doe Maar gehad.
Ze weten niet wat het is om op de lange golf naar de radio te luisteren.
De meesten weten niet hoe vroeger de TV's eruit zagen, ze kunnen zelf niet
verklaren hoe ze zonder afstandsbediening kunnen functioneren en hoe je zwart-wit kunt kijken.
Ze hebben nog nooit "Startrek", "Wicky de Viking", "Maja de bij" gekeken.
Ze denken dat James Bond altijd Pierce Brosnan is geweest.
Een studiebeurs die geen lening is en waar je niet voor hoeft te presteren is voor hen een utopie.
Ze denken nooit aan de tune van "Jaws" als ze in zee zwemmen.
Ze denken dat een telefoon "met draad" science fiction is.
Rolschaatsen hebben voor hen altijd wieltjes op 1 rij gehad.
Voor hen is Michael Jackson altijd al wit geweest.
Ze weten niet dat Travolta kan dansen (op zaterdagavond).
Ze weten niet wat voor klootzak JR is (en wie op hem geschoten heeft).
Ze denken dat "Charlie's Angels" en Mission Impossible gewoon films zijn die het afgelopen jaar zijn uitgekomen.
Ze weten niet dat de regisseur Ron Howard Richie speelde in Happy Days.
Ze denken dat Picasso een naam van een auto is.
Ze weten niet beter dan dat den Uyl een vogel is.
En dan te bedenken dat dit de mensen zijn die nu gaan studeren. Zij zijn de jongeren van nu.
De symptomen waaruit blijkt dat jij ouder wordt:
1. Je begrijpt de bovenstaande tekst en je glimlacht en denkt "mijn god"
2. Je doet aan sport en je vertelt vol trots aan iedereen dat je sport(wanneer je sport).
3. Je hebt "medicijnen" in je badkamerkastje (hoofdpijn, maagpijn,...)
4. De kinderen die tot nu toe je vriendjes waren zeggen "meneer" of
"mevrouw" tegen je en spreken je met "u" aan.
5. Je hebt meer dan een ochtend nodig om van een nachtje stappen te
herstellen.
6. Je moet zelf je was opruimen.
7. Je vrienden trouwen zonder dat het echt nodig is
8. Je krijgt maagpijn van de Mac Donalds.
9. Je kunt een hele dag op het strand doorbrengen zonder te zwemmen (of je kleren uit te trekken)
10. Je weet heel goed wat je wilt, of in ieder geval doe je wat je kunt.
11. Nadat je deze mail gelezen hebt, stuur je hem aan je vrienden, die hem ook leuk gaan vinden.....
Proest...quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben door mijn oude documenten aan het gaan, deze kwam ik tegen, jaar 1994....
[..]
En vervolgens:quote:De meeste studenten die dit jaar beginnen op de universiteit zijn geboren in .... 1994.
Nou...CD's waren toen al een tijdje op de markt hoorquote:De CD kwam op de markt toen zij net een jaar oud waren. Ze hebben nooit een single van Doe Maar gehad.
Ja, same herequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik mobiel op fok ben krijg ik regelmatig de melding dat er iets mis is met de beveiligingscertificaten van fok, hebben meer mensen daar last van?
Idem hier, niet alleen mobiel, ook op de PC...quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik mobiel op fok ben krijg ik regelmatig de melding dat er iets mis is met de beveiligingscertificaten van fok, hebben meer mensen daar last van?
ja gaat wel... En bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:09 schreef lubje25 het volgende:
Hooi ps, alles wel? Mooie foto's zag ik langskomen onlangs
Alles primaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe ist bij jou? Ooit nog wat gehoord van die bijna-inbraak?
Yep, al zal dat vast niet lukken. Veel inbraken momenteel hier, skimmers en zakkenrollers. Midden in de Bible-belt op de Veluwequote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah hopen dat het rustig blijft vanaf nu
Yep maar zoals je al zei: hopen dat het mij bespaard blijftquote:
Bij mij ook niet!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Dit topic stond niet meer in mijn actieve topics.
Ik vermoed van welquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef MaJo het volgende:
Etcie, heb je gebruik gemaakt van de loonheffingskorting? Dan krijg je minder terug. Zo nee: dan krijg je alles terug mits je niet meer verdient dan 12000 euro per jaar
Fout.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed van welen ik verdien geen zak verder
omgquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was deze al gepost?
[ afbeelding ]
Is geen artikel, is een filmpje van een stel als pluche dieren verklede amerikanen die thriller van michael jackson dansenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef iamredleader het volgende:
lub, ik kan op werk niet naar die link toe, maar wat is de strekking van het artikel?
Klinkt redelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:58 schreef lubje25 het volgende:
Is geen artikel, is een filmpje van een stel als pluche dieren verklede amerikanen die thriller van michael jackson dansen
Zal wel iemand met een ban hier gedaan hebben of zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt redelijk
Waarom dan de link met het forum?
Achossie, wraakzuchtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef lubje25 het volgende:
Zal wel iemand met een ban hier gedaan hebben of zo
Waarom in hemelsnaam geen aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 03:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Alles prima![]()
Niets meer van gehoord, de politie heeft de beelden gezien. Heb geen aangifte gedaan dus er was ook geen onderzoek of zo. De USB stick met de beelden erop lag een paar dagen later weer in mijn brievenbus.
Nee maar was er wel benieuwd naar of ze er ook wat mee hadden gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was deze al gepost?
[ afbeelding ]
Of gewoon omdat GS op Fok neerkijkt, iedereen op "furries" neerkijkt en daar heet het "ondertussen op Fok". Ik snap de grap volkomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zal wel iemand met een ban hier gedaan hebben of zo
Ben je niet 4 dagen te laat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Feest mensen!!! (of niet natuurlijk) 5 jaar op FOK!
En ik ben een tijdje terug door de 50k posts grens heen gegaan, zie ik net...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dit jaar 1.1 ananasjaarquote:
He Newbie, ga eens koffie halenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
Dat mag LB doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Newbie, ga eens koffie halen
quote:
Omdat niemand kennelijk eerder voor die ster wilde betalen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie net op het nieuws dat Paul McCartney nu pas een ster krijgt. Ná Ringo Starr. Why?
Mjah, 7 jaar 4 maanden en nog wat daagjesquote:geregistreerd op: maandag 20 september 2004 @ 11:52
Whut?quote:Vorst dreigt met veto bij referendum over vetorecht
GENÈVE - De vorst van Liechtenstein zal zijn vetorecht uitoefenen over de uitslag van ieder referendum waarin een voorkeur uitgesproken wordt voor het afschaffen van het vetorecht van de vorst over uitslagen van referenda.
Ik moest lachenquote:
quote:
quote:
Omdat ze niets gedaan hebben, heb ze weggejaagd. Ze hebben niets geforceerd, niets kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam geen aangifte gedaan?
Maar poging tot inbraak stond op video toch? Lijkt me altijd handig aangifte te doen. Ook al is het alleen poging tot inbraakquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Omdat ze niets gedaan hebben, heb ze weggejaagd. Ze hebben niets geforceerd, niets kapot gemaakt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Hebben mensen hier nog (bijzondere) plannen dit weekend?
FOK!verjaardag gemistquote:dinsdag 3 februari 2004 @ 14:16
Hier ook al ruim 11 jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf bijna start Fok, maar onder andere naam (onlangs al uitgelegd)...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Hier ook al ruim 11 jaar.
Net terug van begrafenis babietje 1, hopelijk blijft de andere uit. Maar voor nu luister ik graag even naar dit mooie nummer:
Jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Ow, heb ik eind vorig jaar op de BBC al gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Mark het volgende:
DE Adele, live in de Royal Albert Hall geloof ik.
Dat dus.quote:
- biertje bij brouwerij+tapas eten+weet ik niet in Rotterdamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
Maar o zo onzeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:10 schreef Mark het volgende:
Ja, plus nog eens bijzonder sympathiek, kom daar maar eens om tegenwoordig
Mooi concert.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:07 schreef Mark het volgende:
DE Adele, live in de Royal Albert Hall geloof ik.
Edit: ja dus, morgen 21:55 Nederland 3
Dat klinkt heel goed in de orenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Misschien ga ik morgen naar België, Gent of brussel.
Weet alleen niet of die steden 'winterproef' zijn, het is immers nog knap koud morgen...
Binnen zitten kan overal en oude jenevers lust ik wel, maar om alleen daar ruim 2 uur voor te rijden...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt heel goed in de oren
Mocht je naar Gent gaan, ga dan langs het Dreupelkot. Vermits je wel eens wat jenevers wil proberen.
Gent is zo mooi
Oh zo. Ja je kunt beter met warmer weer naar die steden. Gent is echt heel erg mooi en is dus juist buiten wel leuk(terrasje enzo).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen zitten kan overal en oude jenevers lust ik wel, maar om alleen daar ruim 2 uur voor te rijden...
Vrees dat het toch wel fris wordt als je een paar uur over straat banjert, dus dat kan nog een reden zijn om niet te gaan.
Eens, maar ze ontbeert goede songs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Zag onlangs een docu en concert van Lady Gaga.
Zo gestoord als een deur, maar die kan live ook een aardig potje zingen en performen.
En dat tegelijk...
Helaas doet dat niet meer ter zake.quote:
Ze hebben uiteindelijk alleen naar binnen staan kijken en met zaklampen naar binnen geschenen. Kan de politie helemaal niets mee. Zelfs als er echt wordt ingebroken doen ze al nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar poging tot inbraak stond op video toch? Lijkt me altijd handig aangifte te doen. Ook al is het alleen poging tot inbraakJe weet maar nooit.
Morgenochtend synagoge, morgenmiddag geen plannen, 's avonds ook niet maar eigenlijk wel zin om weer een keer een leuke film met Tinuviel samen te kijken. Beetje hangen op de bank, knabbeltje erbij, zoietsquote:
Jeetje, ik wist niet dat het niet zo goed gaat/ging met je moederquote:We gaan met Mattís naar m'n moeder. Kijken of het nog door komt dat ze oma is geworden. Aan de telefoon leek ze het in de gaten te hebben (wist zelfs z'n naam nog te herhalen direct nadat ik het verteld had), maar ze heeft slechte en goede momenten.
En daarna door naar de verjaardag van m'n zwager.
Neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas doet dat niet meer ter zake.
Wat mij vooral aan haar irriteert(ZEG IK HET GOED ZEURKOUSEN?![]()
Jawelquote:
en aansluitendquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:05 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond geen bier
Eerder vanavond bereikte ons het zeer treurige bericht dat de grootmoeder van Tinuviel op sterven ligtoma is 89 jaar oud, woont in Berlijn, dus na enkele ietwat hectische uren hebben we nu alles geregeld en vertrekken morgenochtend vroeg
![]()
Ik zal vanavond/morgen/de komende dagen geen gelegenheid hebben om bij te lezen, dus tot later deze week.
Zo. Nu eerst een biertje, want dat kan ik wel gebruiken. Krijg er weer tranen van in m'n ogen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Even een korte groet vanuit het koude Berlijn![]()
Vanochtend vroeg is oma in haar slaap overleden. De begrafenis zal vrijdag plaatsvinden, op dit moment kijken Tinuviel en ik wat de mogelijkheden zijn voor haar om te blijven/heen&terug te gaan. Ik moet in elk geval terug, kan niet langer vrij nemen van werk dan morgen.
Tot zover, groetjes van
iamredleader, Tinuviel en Jair.
Welkom in het mooie schone nijvere Twente!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog maar een paar minuten en dan ben ik op station Hengelooooooooooo
Nee, moet ergert zijn. Je ergert je aan iets/iemand of iemand is irritant.quote:
Dus zei hij het goed. Hij zei: "dit irriteert mij aan haar". Niet "ik irriteer mij aan haar "quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, moet ergert zijn. Je ergert je aan iets/iemand of iemand is irritant.
Wij hebben dit weekend geen echte plannen. Even lekker rustig weekend. Vol met True Blood kijken, denk ik. Geweldige serie![]()
Mark, dat hakt erin zo'n dag of niet?
Blijft dan niet hetzelfde principe van toepassingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dus zei hij het goed. Hij zei: "dit irriteert mij aan haar". Niet "ik irriteer mij aan haar "
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Mark, dat hakt erin zo'n dag of niet?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Blijft dan niet hetzelfde principe van toepassing
Pfff, ik heb deze nog niet eens allemaal gehad...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef Etcetera het volgende:
MadMaster: http://www.amazon.com/gp/(...)ativeASIN=0789324873
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
"dat ergert mij aan haar" moet het zijn dan!
Pfff idd hartverscheurend. Sorry dat ik er weer over begon!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Mark het volgende:
Nog steeds aan de machines. Soms denkt men verbetering te zien, maar de vraag is of dat objectief is of de wens de vader van de gedachte. Ik hoop ontzettend dat het goed komt, het is hartverscheurend.
Ja hoor, ga ik weer
Dus..zei ik het nou wel of niet goed?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]het is geen wederkerig gebruik van 'mij'!
Welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus..zei ik het nou wel of niet goed?
Wat een nachtmerrie..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Mark het volgende:
Nog steeds aan de machines. Soms denkt men verbetering te zien, maar de vraag is of dat objectief is of de wens de vader van de gedachte. Ik hoop ontzettend dat het goed komt, het is hartverscheurend.
Ja hoor, ga ik weer
Op die site staat dat het allebei kan!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Hij ergert zich aan
of
Het irriteert hem
Het laatste was van toepassing
Volgens mij staat dat daar niet. Dat heeft vooral te maken met mijn zinsconstructie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op die site staat dat het allebei kan!
Als je daar irriteert vervangt door ergert..dan klopt het denk ik nietquote:Wat mij vooral aan haar irriteert
Klopt, maar 'hij irriteert zich aan' mag niet omdat irriteren geen wederkerig ww kan zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op die site staat dat het allebei kan!
Ik kan op deze vrijdagmiddag alleen maar zeggen:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:17 schreef Soempie het volgende:
IARL dat kan ik me nog herinneren inderdaad.
M'n moeder heeft een vorm van dementie. Er komt niet veel nieuws meer binnen, maar soms dus wel opeens heldere momenten.
Haha dat denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt, maar 'hij irriteert zich aan' mag niet omdat irriteren geen wederkerig ww kan zijn.
Ik denk dat we langs elkaar heen gaan
Ditoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en ik blijf gewoon doorzwetsen hoor, dat is om de boel een beetje luchtig te houden
Dat betekent niet dat ik me niets van de minder leuke onderwerpen aantrek
Daar sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, en ik blijf gewoon doorzwetsen hoor, dat is om de boel een beetje luchtig te houden
Dat betekent niet dat ik me niets van de minder leuke onderwerpen aantrek
Prachtigquote:
Whoooooooooooooquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
92% OP MIJN STATISTIEK TENTAMEN say whaatttt?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Daar begint het gesodemieter dus door, door Piet Piraat...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef Mark het volgende:
Luchtige onderwerpen worden gewaardeerd
Gisteren werd ik door mijn jongste zoon met Piet Piraat-fascinatie op mijn achterhoofd gemept met de woorden "Domme kok!"
92% statistisch gezien of...?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ze doen hier niet aan 1-10quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik moest ook even lachen. 92% op een statistiektest
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Soempie het volgende:
Men, ik heb echt de grootste kutdag.![]()
![]()
Thuiswerkende man en een baby = slechte combi.
Wat dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef Soempie het volgende:
Men, ik heb echt de grootste kutdag.![]()
![]()
Thuiswerkende man en een baby = slechte combi.
Laat ik maar niet beginnen. Begon net en dan komt er toch een hoop geklaag uit. Heb alles maar weer gewist.quote:
Het zit je gewoon even hoog begrijp ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik maar niet beginnen. Begon net en dan komt er toch een hoop geklaag uit. Heb alles maar weer gewist.![]()
Mja, weet ik. Is gewoon een combinatie van slechte timing en slaapgebrek bij mij.quote:
Vanavond een redje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:07 schreef Soempie het volgende:
Mja, weet ik. Is gewoon een combinatie van slechte timing en slaapgebrek bij mij.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Soempie het volgende:
Welke klachten? En hopelijk doen ze er dan ook daadwerkelijk wat mee.
En,voor mezelf.
Mattís in een draagdoek gedaan en nu heb ik ein-de-lijk m'n handen vrij en hij is direct in slaap gekukeld.
Euh, nou, niet dat ik naar meets ga ofzo. Ik probeer het babytopic ook te vermijden, omdat ik al die praatjes over baby's behoorlijk saai vind.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]ben jij ook een draagdoek-mama geworden? Zal DaviniaHR wel leuk vinden
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, nou, niet dat ik naar meets ga ofzo. Ik probeer het babytopic ook te vermijden, omdat ik al die praatjes over baby's behoorlijk saai vind.
De klacht naar Ticketmaster: ik heb 2x kaartjes besteld. 1 x 2 en 1 x 1. Dat zijn losse bestellingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Soempie het volgende:
Welke klachten? En hopelijk doen ze er dan ook daadwerkelijk wat mee.
Nee, ik vind het heel goed dat ze samenvoegen. Scheelt kosten én papier. Ik vind alleen niet dat mij -en meer mensen met mij- dat geld moet kosten. Ik betaal voor iets dat niet gebeurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben benieuwd wat de reactie gaat zijn.Ik denk niet dat ze het punt zullen begrijpen. Maargoed, je bestelt 2 keer en betaalt 2 keer verzendkosten, dan moeten ze het ook apart opsturen.
Nouja, dat bedoelde ik eigenlijk. Als ze die kosten rekenen, dan moeten ze het ook op die manier aanpakken. En dan wat Etcie zegt: omdat je dus twee keer een bestelling doet wordt het automatisch in rekening gebracht. Maar het is onzin om het niet samen te voegen, daarom denk ik dat ze je punt niet zullen begrijpen. Of begrijpen wel, maar ze gaan er vast niet iets aan veranderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik vind het heel goed dat ze samenvoegen. Scheelt kosten én papier. Ik vind alleen niet dat mij -en meer mensen met mij- dat geld moet kosten. Ik betaal voor iets dat niet gebeurt.
Hoe kan ik op een iPad een smiley invoegen? Geniaal ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, nou, niet dat ik naar meets ga ofzo. Ik probeer het babytopic ook te vermijden, omdat ik al die praatjes over baby's behoorlijk saai vind.
Je bent ook aan de tabletten gegaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hoe kan ik op een iPad een smiley invoegen? Geniaal dit
Je kan bij TicketMaster sowieso niet verder gaan met bestellen na een bevestigde andere bestelling en zo wordt je gedwongen om meerdere keren administratie- en verzendkosten te betalen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat bedoelde ik eigenlijk. Als ze die kosten rekenen, dan moeten ze het ook op die manier aanpakken. En dan wat Etcie zegt: omdat je dus twee keer een bestelling doet wordt het automatisch in rekening gebracht. Maar het is onzin om het niet samen te voegen, daarom denk ik dat ze je punt niet zullen begrijpen. Of begrijpen wel, maar ze gaan er vast niet iets aan veranderen.
Zeker terecht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan bij TicketMaster sowieso niet verder gaan met bestellen na een bevestigde andere bestelling en zo wordt je gedwongen om meerdere keren administratie- en verzendkosten te betalen.
Terechte klacht dus!!
ja, je mag een gegeven appel niet in je bek steken ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent ook aan de tabletten gegaan?
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, je mag een gegeven appel niet in je bek steken ofzo
haha nee, uit principe niet, omdat ik het dan zo vaak herhaal en zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Want dat hoor je nooit van je vriendin?
Dat is dan vast omdat het zelden gebeurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef TradeMarkie het volgende:
omdat ik het dan zo vaak herhaal en zo
Mag ik zonder uitnodiging die vragenlijst ook invullen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kreeg een uitnodiging van het Meertens panel voor een onderzoek:
http://www.onderzoekbijbelsenamen.nl/questionnaire/start/
Naam nummer 53 zal in Nederland vast niet veel gegeven worden
van mij welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag ik zonder uitnodiging die vragenlijst ook invullen?
Ik zie niet in waarom niet, hij is gewoon direct toegankelijk en zo te zien staat de link "overal" online.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag ik zonder uitnodiging die vragenlijst ook invullen?
Waar is dat plaatje nou van? Ik vroeg me dat laatst afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |