Je mag het eten gaan kokenquote:Op maandag 14 december 2009 02:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo wasje in de droger an afwas gedaan. Wat is mijn beloning?
nah heb nog geen honger. Ontbeten/geluncht bij een all you can eat aziatisch buffet..quote:
heb je zoveel gegeten dan?quote:Op maandag 14 december 2009 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah heb nog geen honger. Ontbeten/geluncht bij een all you can eat aziatisch buffet..Zou me niets verbazen als dat mijn avondeten in een keer ook zou zijn
Hmja aardig watquote:Op maandag 14 december 2009 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb je zoveel gegeten dan?
Ik duik mn bedje in slaapse voor later
Is ze dan in maart niet redelijk laat/vroeg met kerstlichtjes?quote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouja het resultaat van mijn slapeloosheid is dat mijn moeder nu een ticket geboekt heeft en hier de elfde van maart op de stoep staat en dat ze nu kerstlampjes voor me aan het kopen is
coolquote:Op maandag 14 december 2009 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat vind ik geen kerstversiering, maar wel een heel tof ding
Wij hebben trouwens ipv 1 grote kerstboom 6 kleintjes her en der in huis staan, ik moet zeggen dat dat ook wel een leuk effect geeft
* Whiteguy mompelt iets met achterlijk enzo in de zin.quote:Extremisten blazen meisjesschool op
Extremisten hebben vanmorgen vroeg een meisjesschool opgeblazen in het district Khyber in het noordwesten van Pakistan, niet ver van de Afghaanse grens. Er was niemand in het schoolgebouw op het moment van de aanslag. "Het zijn de Taliban geweest, dezelfde mensen die niet willen dat kinderen onderwijs krijgen'', zei een plaatselijke bestuurder, Rahim Gul Khattak.
Extremisten hebben in de afgelopen jaren honderden schoolgebouwen verwoest of beschadigd in het noordwesten van Pakistan, vooral scholen voor meisjes. Zij vinden dat die niet naar school behoren te gaan. Door Khyber, waarin ook de Khyberpas is gelegen, loopt de belangrijkste route tussen het noorden van Afghanistan en Pakistan.
Leger van de Islam
Pakistaanse militairen zijn in september een offensief in het gebied begonnen om de strijders van de Afghaans-Pakistaanse Taliban en die van de plaatselijke bendeleider Mangal Bagh uit te schakelen. Baghs wrede bende extremisten noemt zich Lashkar-e-Islam (Leger van de Islam).
Ja, moet je even naar het plaatje hierboven kijken en je snapt waaromquote:Op maandag 14 december 2009 11:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy mompelt iets met achterlijk enzo in de zin.
Tering.. het is 1 nachtje -2 graden, en RTLz belt nu al met schaatsvereniging Haaksbergen wanneer eindelijk die eerste natuurijs marathon is
Dat snap ik, maar dan lijkt mij een telefoontje naar het KNMI logischer dan een pipo van de schaatsvereniging.quote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, moet je even naar het plaatje hierboven kijken en je snapt waarom
Nou, er was deze week ook een artikel over 2 leraressen die met elkaar van bil gingen terwijl de rest van de school in het auditorium o.i.d. zat. Ze waren ontdekt door de concierge. Domme ventquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Scholieren aangeklaagd na seks in klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |