Is het tijd voor vieze grappen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Rijstwafeltje erbij, heeft ook veel proteïnen.
Maar oké, wat is rijk aan proteïnen en kun je makkelijk zoet aan toevoegen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het tijd voor vieze grappen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het tijd voor vieze grappen?
Dat zal nog wel even blijven:quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef B.ertha het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2737104/koudegolf-einde.html
Ik heb het anders nog behoorlijk koud
Je moet niet overal zo serieus op ingaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal nog wel even blijven:
[ afbeelding ]
Maar dat een koude of hittegolf voorbij is zegt natuurlijk niet dat het niet koud/warm is
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je moet niet overal zo serieus op ingaanIk heb het vooral koud omdat de deur hier continu open gaat.
Wat zij zegtquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:30 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties allemaal
Hoe betaalt een dom blondje haar rekeningen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
De valentijnskaart van C&H is ook .. ehm.. apart
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe betaalt een dom blondje haar rekeningen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Die is tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:49 schreef Whiteguy het volgende:
De valentijnskaart van C&H is ook .. ehm.. apart
[ afbeelding ]
Verder:
[ afbeelding ]
gewoon contract?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand de engelse vertaling van opdrachtovereenkomst? Wel moeilijk al die belastingtechnische woorden vertalen in het engels
Damn ik moest echt even nadenkenquote:
Mja het is artiestenregeling dus dat is altijd gecompliceerd. Ik heb er maar agreement van gemaaktquote:
Ik denk dat dat een goeie isquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja het is artiestenregeling dus dat is altijd gecompliceerd. Ik heb er maar agreement van gemaakt
Gaat ie iets met die hond doen? Anders snap ik hem nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn ik moest echt even nadenken
Honden en chocoladequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat ie iets met die hond doen? Anders snap ik hem niet
Ah op die fietsquote:
Dat is de meer perverse insteekquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:10 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat hij dan maar de hond ging versieren
Ik dacht dat die hond hem had opgegeten ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:10 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat hij dan maar de hond ging versieren
Wat compleet in de lijn der verwachting van die strip ligtquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is de meer perverse insteek
Ik kan ook best pervers zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is de meer perverse insteek
Ik dacht eerder dat hij de hond ging opetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hond hem had opgegeten ofzo
Ik verwacht altijd meer het sadistische.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat compleet in de lijn der verwachting van die strip ligt
Klaarmaken en dan saté in een harvormige doos brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat hij de hond ging opeten
Gekocht of gekregenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:18 schreef TradeMarkie het volgende:
een dag van uitersten hier vandaag zeg...
Ik heb vandaag lekker een dagje door de jaarbeurs gelopen en ik ben een ipad rijker
En nu de lasagne opwarmen
Je loopt op de jaarbeurs en je krijgt een iPad? Something doesn't smell right!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |