SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!.....Kennedy
Bij Almere Cityquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
RVC, Sturkeboom én Blind weg dus. Mooi.
Hoop wel dat er een plek voor Blind wordt vrijgemaakt.
Ja bij Almere City.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
Die heeft gegokt en verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
Jawel, maar die kan verhaald worden op de leden van de RvC zelf.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Muto het volgende:
Na een rechterlijke uitspraak hoeven er geen afkoopsommen betaald te worden toch?
Ja, al kost dat tijd. Je merkt waarschijnlijk pas iets na minimaal 3, 4 jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Nou eindelijk een beetje schot in de zaak, nu als de sodemieter plan Cruyff oppakken en dan maar kijken of het echt allemaal goed gaat komen met de club
Opgerot met Blind. Hoop dat hij gelijk Daley meeneemt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
En zo niet, geven 'we' gewoon de Arena de schuld, of Cohen, of Wilders, of... Daley Blind.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Nou eindelijk een beetje schot in de zaak, nu als de sodemieter plan Cruyff oppakken en dan maar kijken of het echt allemaal goed gaat komen met de club
Terreinknecht ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:19 schreef Catch22- het volgende:
Ajax met 18/19 jarigen, en Barcelona met een gemiddelde van 16.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Maanvis het volgende:
Overigens wel frappant dat gisteren de A1 van Ajax (van de opleiding van van Gaal) van de A1 van Barcelona (van de opleiding van Cruijff) won.
Bewijs dat de opleiding van Cruijf wel werktquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Maanvis het volgende:
Overigens wel frappant dat gisteren de A1 van Ajax (van de opleiding van van Gaal) van de A1 van Barcelona (van de opleiding van Cruijff) won.
Utrecht won van Ajax, is Utrecht nu ook de betere club dan Ajax?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Maanvis het volgende:
1 hele goede lichting in een werkend elftal maakt of breekt nog geen jeugdopleiding.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Maanvis het volgende:
En wat mij betreft neemt hij zoonlief ook lekker gelijk mee!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef Geo4kant het volgende:
Blinddie parasiet moet gewoon weg.
De selectie van Utrecht was een betere dan die van Ajax op die dag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Utrecht won van Ajax, is Utrecht nu ook de betere club dan Ajax?
En iedereen maar zeggen dat 1995 zo'n goede lichting was dankzij Cruijff, maar dat is dus incidenteel blijkbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 hele goede lichting in een werkend elftal maakt of breekt nog geen jeugdopleiding.
De grote talenten van Barca worden in Barcelona B gestald.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Maanvis het volgende:
Winnen van een elftal is wel iets anders dan ongeslagen kampioen worden en de CL winnen. Ga nou niet direct raar doen en met gekke verwijzingen komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen dat 1995 zo'n goede lichting was dankzij Cruijff, maar dat is dus incidenteel blijkbaar.
En die zijn echt goed, oei... Als je ziet wat ze kunnen laten spelen als er basisspelers geblesseerd zijn bij het eerste, wordt je misselijk van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef J2T het volgende:
[..]
De grote talenten van Barca worden in Barcelona B gestald.
Doet ie anders nooit hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Winnen van een elftal is wel iets anders dan ongeslagen kampioen worden en de CL winnen. Ga nou niet direct raar doen en met gekke verwijzingen komen.
jij ook al?quote:
Dit is ook al zo'n iemand die je even gelijk moet geven. Dan houdt hij wel op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En iedereen maar zeggen dat 1995 zo'n goede lichting was dankzij Cruijff, maar dat is dus incidenteel blijkbaar.
Is toch mogelijk dat iemand een andere mening heeft? Dan heeft hij recht om het te verkondigen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is ook al zo'n iemand die je even gelijk moet geven. Dan houdt hij wel op.
Klopt. Maar daar is al heel vaak een discussie over geweest. Waarin alles tot op de details is uitgelegd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch mogelijk dat iemand een andere mening heeft? Dan heeft hij recht om het te verkondigen.
Ik vind het ook altijd zo debiel... Ik geloof dus ook gewoon tótáál niet dat Cruijff de boel op de rit krijgt. Maar dat merken ze vanzelf wel als Cruijff 15 jaar lang de jeugdopleiding runt en er misschien hoogstens een kwartfinale'tje CL gehaald isquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Is toch mogelijk dat iemand een andere mening heeft? Dan heeft hij recht om het te verkondigen.
De wedstrijd gisteren was weer een bewijs van wat er mis is. De barcelona spelers waren individueel veel beter dan Ajax. Ajax was als team en het fysieke gedeelte sterker ja. Uiteindelijk kom je niet als team in Ajax 1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Maanvis het volgende:
Slechter dan nu kan het toch niet. Dus waarom niet..quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo debiel... Ik geloof dus ook gewoon tótáál niet dat Cruijff de boel op de rit krijgt. Maar dat merken ze vanzelf wel als Cruijff 15 jaar lang de jeugdopleiding runt en er misschien hoogstens een kwartfinale'tje CL gehaald is.
Oh een CL overwinning haal ik ook helemaal niet in mijn hoofd hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo debiel... Ik geloof dus ook gewoon tótáál niet dat Cruijff de boel op de rit krijgt. Maar dat merken ze vanzelf wel als Cruijff 15 jaar lang de jeugdopleiding runt en er misschien hoogstens een kwartfinale'tje CL gehaald is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jeuuujj, geen Daley Blind meer!
Dat zou ook heerlijk zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
AFC Cruijffquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
AFC AJAX![]()
AFC AJAX![]()
AFC AJAX![]()
AFC AJAX![]()
Die zal gewoon nog spelen hoor als er zoveel blessures zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat nou, is toch positief?
Geen idee hij komt sowieso te kort, maar alsof een Denswil het afgelopen week beter had gedaan en om Blind nou overal bij te betrekken word ik ook wat moe van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat nou, is toch positief?
Ik hoop het. Al zal alles niet zo snel gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
Nondeju de rest ook weg, fantastisch nieuws.
Als maar 30% klopt van de verwachtingen van de fans ITT, dan gaan we al fantastische jaren tegemoet :poundit:
Klopt. De eerste stap is nu iig dat De Boer, Bergkamp en Jonk nu baas zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef HeatWave het volgende:
We zijn de goeie weg ingeslagen denk ik ja, maar vooralsnog is er nog HEEL erg veel te doen lijkt me. Nieuwe, betrouwbare, voetbalmensen zoeken bijv. Maar ook een team mensen die zich niet met het voetbal bemoeien, maar wel weer verstand van zakendoen hebben, en dus GEEN voetbal-ego.
Die zijn er wel meer :quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Klopt. De eerste stap is nu iig dat De Boer, Bergkamp en Jonk nu baas zijn.
Heb het volste vertrouwen dat zij betrouwbare mensen binnen zullen halen.
Wel lekker veel vacatures nu bij Ajax...Wellicht een CVtje sturen met als basis mijn 14 jaar ervaring met Football/Championship manager
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die zijn er wel meer :
http://sports.yahoo.com/s(...)the-M?urn=sow-325075
Maar goed, OT : Dit is toch allemaal goed nieuws voor jullie? Maar gaat Johan eigenlijk nu ook iets doen, of is ie er helemaal klaar mee?
Ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Wie heeft nu de dagelijkse leiding? Slop?
quote:De leiding bij Ajax is nu in handen van de statutaire directieleden Henri van der Aat en Jeroen Slop.
Jonk op de toekomst?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:52 schreef rubbereend het volgende:
Wie heeft nu de dagelijkse leiding? Slop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |