Arme ZFR die zijn nu natuurlijk het haasje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Let maar op nu is ze niet meer te houden
Heb je hem Ingetje genoemd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Live vanaf m'n Ingetje![]()
Heb ik nou altijd al es willen doen
Ja maar die maken zich wel uit de voetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Arme ZFR die zijn nu natuurlijk het haasje.
Je hebt em zeker niet op FB?quote:
Nope, nog steeds niet, ik geloof dat pa vanmiddag wat vroeger heen zou om te kijken of de arts tijd had voor een gesprek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met je opa Ing? Is de tube al verwijderd?
YWquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had post van je Ing bedankt.
Nope.quote:
Jeetje wat duurt het langquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet, ik geloof dat pa vanmiddag wat vroeger heen zou om te kijken of de arts tijd had voor een gesprek.
Zal ze zo ff bellen
Graagquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Samzz ik ga heel hard voor jou en natuurlijk sjakie duimen :-)
Ik doe ook niet echt aan kernafval. heel heel misschien dat ik zondag heel even de kroeg hier in duik maar ik vermoed eigenlijk van niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh ja carnaval dat is het al weer bijna.
Gelukkig ben ik dit jaar de vrijdag vrij. Ik heb er echt zo'n hekel aan.
Jij woont nog meer in de carnavalsprovincie dan ik. Is het nog steeds zo dat scholen 2wk dicht zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik doe ook niet echt aan kernafval. heel heel misschien dat ik zondag heel even de kroeg hier in duik maar ik vermoed eigenlijk van niet.
Volgens vrienden moet je als vrijgezel juist vol het kernafval gedruis in gaan, maar dat laat ik maar mooi aan me voorbij gaan.
quote:
Hier hebben ze 1 week vakantie, dat is dan de voorjaarsvakantie die valt hier altijd in de carnavalsweek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jij woont nog meer in de carnavalsprovincie dan ik. Is het nog steeds zo dat scholen 2wk dicht zijn?
Ik ga misschien even naar de optocht kijken maar dat ligt aan het weer en hoelaat het is i.v.m. Ean
Aaawquote:
Ze vindt dieren niet leuk. Kan nog niet eens een goudvis in leven houden.quote:
Dus afwachten weer, dat is altijd het ergstequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Net gebeld met pa; ging nog niets beter met opa, dus die blijft sowieso het weekend wel liggen![]()
En mijn hemel; die man kan echt niets in het kort vertellen![]()
Wat naar zeg dat het nog niets beter gaatquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Net gebeld met pa; ging nog niets beter met opa, dus die blijft sowieso het weekend wel liggen![]()
En mijn hemel; die man kan echt niets in het kort vertellen![]()
Wanneer ben je jarig dan ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Partingglass het volgende:
Ik ben ook erg vaak met carnaval jarig. Helemaal leuk denkt ineens de halve kroeg of zaal waar je staat dat ze je kennen enzo.
De oude stamkroeg deed niet zo mee aan carnaval wel dezelfde openingstijden maar normale muziek en niet verkleed. Helaas is die kroeg opgedoekt
Uiteindelijk is die fobo daarvoor denk ik. Zodat mensen een klein beetje een idee hebben van diegene achter de post. Gewoon heel klein beetje meer info.quote:
Niet bepaald neequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Partingglass het volgende:
Om eerlijk te zijn 2 dagen eerder. Ik heb een beetje gelogen op het profiel daarover. ivm met niet te snel traceerbaar zijn. Ik wilde op dit forum wat minder open boek spelen. (maar lukt me niet?
Maar dat geeft niets, we zullen het niet verder vertellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Partingglass het volgende:
Om eerlijk te zijn 2 dagen eerder. Ik heb een beetje gelogen op het profiel daarover. ivm met niet te snel traceerbaar zijn. Ik wilde op dit forum wat minder open boek spelen. (maar lukt me niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |