Ja, bij die Marijke geraakt ie vast met zijn topje in haar longquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh ik snapte er al niks vanDa's ook al een pareltje heur
Haha hilarischquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zat een spikkeltje op mijn monitor, precies tussen de i en het puntje op de i, dus ik las 'Ik wil ook naar de hel'
Thinkk, heb je nu ook een voorraadje van het orenspul meegekregen? Voor als 'ie er weer last van heeft?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Net een jas van 8 jaar geleden of zo waar ik aaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaaang niet meer inpaste eens aangetrokken, hij past
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Net een jas van 8 jaar geleden of zo waar ik aaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaaang niet meer inpaste eens aangetrokken, hij past
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sport zes dagen in de weekquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]Dat zijn de dingen waar je het voor doet en die je het stukje doorzetting geven!
(aannemend dat je aan de 'lijn' bent)
Goed bezuggggg!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik heb gisteren gezondigd met een pizza. Maar die was 83 koolhydraten dus mag wel een keer vind ik zelf. Moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezuggggg!![]()
Beter dan ik.Ik had net zo'n zin in vette hap dus een frietje speciaal achter de kiesjes. En nu zit ik aan de chocolaaa.
It giet echt oan bij jou!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik heb gisteren gezondigd met een pizza. Maar die was 83 koolhydraten dus mag wel een keer vind ik zelf. Moet wel leuk blijvenMaar goed, verder rijd ik geen stiekeme scheve schaatsen.
Hmm, herkenbaar wel van 3 keer per week sporten en niets afvallen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik sport zes dagen in de week
MUAAHAHAHAHHA.
Nee ja, dat is wel zo hoor. Sinds ik carbs eruit heb gegooid zie je het ook eindelijk op de weegschaal, dat helpt wel echt. Ik heb een jaar gesport, 2x in de week gemiddeld, soms 3, en viel niets af. Twee korte weekjes koolhydraatARM + 3x sportschool en 3 dagen hardlopen opbouwen, gelijk 3.7 eraf
It giet oan
Ik mis mijn bord nasiquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hmm, herkenbaar wel van 3 keer per week sporten en niets afvallen.
Maar ik ben nog zo dol op mn broodjes en rijst en pasta en en en en...
Ga erheen en jaag iedereen wegquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa komt zaterdag mee naar Sjakie kijken!!! Ik hoop zo dat ie er nog is
.
Kun je hem niet reserveren?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ga morgenvroeg meteen bellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga erheen en jaag iedereen weg
Oh echt? Ik ben dol op brood..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mis mijn bord nasimaar het valt me echt reuze mee. Zeker nu ze ook koolhydraatarmbrood hebben, dat maakt het voor mij sowieso al veel minder erg, dat je nog wel een plakje brood kan eten
Ga ik morgenvroeg meteen doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Kun je hem niet reserveren?
Zeker sjiek!quote:
Ik hoorde laatst dat koolhydraatarm brood echt niet veel minder koolhydraten heeft dan gewoon brood, dat het maar een minibeetje scheeltquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mis mijn bord nasimaar het valt me echt reuze mee. Zeker nu ze ook koolhydraatarmbrood hebben, dat maakt het voor mij sowieso al veel minder erg, dat je nog wel een plakje brood kan eten
Bij mijn bakker is het de helft minder, en gewoon volkoren brood heeft maar 35 koolhydraten, soit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat koolhydraatarm brood echt niet veel minder koolhydraten heeft dan gewoon brood, dat het maar een minibeetje scheelt
Ah okeequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mijn bakker is het de helft minder, en gewoon volkoren brood heeft maar 35 koolhydraten, soit.
Met de koolhydraatarme broden van de supermarkt ben ik niet bekend.
Ah, duimen dus!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
@candaasje, Sjakie is een 7 jarige ruwharige teckel man die bij ons in het asiel zit.
het gesprek op facebook was epic om te volgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
.
Ja, echt hequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gesprek op facebook was epic om te volgen
Filmpjequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat sjakie er nog is.
Wij hebben een tijger in huis. Ean tijgert
Een uniek exemplaar er is er maar 1 van en die is van mijquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef Candaasje het volgende:
* Duimt *
Ik ga aan de warme choco, tot straks! (En ondertussen blijf ik braaf doorduimen natuurlijk!)
En Ferrari, pas maar op dan!(Wat voor een is het? Een Siberische? Bengaalse? Of is het een nieuwe soort?
)
Let maar op nu is ze niet meer te houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een uniek exemplaar er is er maar 1 van en die is van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |