quote:
Ik hoop dat je uitspraak beter is dan je spellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:15 schreef Partingglass het volgende:
hahaha ook naar de hel, nee laat maar.
Hoewel vanavond met de band weer oefenen. we zijn bezig met een liedje wat: "I rather go to hell, then spend eternity with you" heet.
Een telefoon zonder autocorrectie anders ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Partingglass het volgende:
jups. In het nederlands is dat trouwens ook al. Spelling blijft wat lastig voor een euhm partingglass. En dan werkt een telefoon met autocorrectie niet altijd even handig mee.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Oognip het volgende:
Whehehe ik ben terug van stage, maar een stukje wieldop wilde op stage blijven![]()
Weer een stoepje? Of was het deze keer iets anders?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Oognip het volgende:
Whehehe ik ben terug van stage, maar een stukje wieldop wilde op stage blijven![]()
Een stoepjequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weer een stoepje? Of was het deze keer iets anders?
De volgende keer kies ik voor de rem want ik reed veel te hardquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef Rewimo het volgende:
Ja als je dan moet kiezen, dan maar het stoepje
Ik ga even spiekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest zo hard lachen om een topic in SEX. Zo'n jongen die denkt dat hij zijn vriendin in haar baarmoederhals neemt
"In die cervix geraak ik binnen met topje"![]()
hahaha die is hilarisch idd. is al wat oude topic toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest zo hard lachen om een topic in SEX. Zo'n jongen die denkt dat hij zijn vriendin in haar baarmoederhals neemt
"In die cervix geraak ik binnen met topje"![]()
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
hahaha die is hilarisch idd. is al wat oude topic toch?
Oh nee, dat is een andere van zijn handquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil meewerken aan het wereldrecord pijpen van Hot Marijke Hier
Ooooh ik snapte er al niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nee, dat is een andere van zijn hand
Vernauwing in een kutje die!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |