Ja 't is ook best koud, qua gevoel... maar dat komt vast ook omdat het zonnetje nu niet schijntquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef BlueEyes het volgende:
Ik krijg het al koud als ik de koude fles cola pak, laat staan dat ik nu een ijsje zou gaan eten..
Wanneer krijg je daar wat over te horen ?quote:
Alleen rug.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer krijg je daar wat over te horen ?
En was het alleen van de voet of toch ook je rug erbij?
Ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet fijn Q
Hadden ze niet meteen ook je enkel door de MRI kunnen zwiepen, nu je er toch lag?
Ja, geen idee. In principe is er geen mri indicatie voor de enkel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt niet fijn Q
Hadden ze niet meteen ook je enkel door de MRI kunnen zwiepen, nu je er toch lag?
Nou die heb ik toevallig Maandag? Of Dinsdag? Dinsdag denk ik, ja, Dinsdag gebeld. Mijn mentor gesproken.. ja, enorm kut... maar niks aan te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Q, totaal niet relevant verder maar uit interesse; wat zegt je school van dit gedoe?
Aww. Kon je het goed met haar vinden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou die heb ik toevallig Maandag? Of Dinsdag? Dinsdag denk ik, ja, Dinsdag gebeld. Mijn mentor gesproken.. ja, enorm kut... maar niks aan te doen natuurlijk.
Ze gaat met de VUT
Ik vind het hele VUmc verschrikkelijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
Dat VUMc kanker centrum in Amsterdam is ook maar een lelijk gebouw. Jakkes.
Ja, heel goed zelfs. Dus dat is mooi hoerig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aww. Kon je het goed met haar vinden?
Dat ze hun werk goed doen is het belangrijkstequote:Op donderdag 9 februari 2012 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het hele VUmc verschrikkelijkmaar ja, ze doen hun werk goed. Ik was altijd blij als ik weer naar huis mocht.
Dat kruispunt daar als je de snelweg afkomt bij het Glass House is echt een ramp. Dat staat binnen no time vast.
Ja het is een deprimerende boel vaak.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ze hun werk goed doen is het belangrijkste. Maar het mocht best wat smaakvoller
.
quote:
Ik hoop dat je uitspraak beter is dan je spellen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:15 schreef Partingglass het volgende:
hahaha ook naar de hel, nee laat maar.
Hoewel vanavond met de band weer oefenen. we zijn bezig met een liedje wat: "I rather go to hell, then spend eternity with you" heet.
Een telefoon zonder autocorrectie anders ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Partingglass het volgende:
jups. In het nederlands is dat trouwens ook al. Spelling blijft wat lastig voor een euhm partingglass. En dan werkt een telefoon met autocorrectie niet altijd even handig mee.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Oognip het volgende:
Whehehe ik ben terug van stage, maar een stukje wieldop wilde op stage blijven![]()
Weer een stoepje? Of was het deze keer iets anders?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Oognip het volgende:
Whehehe ik ben terug van stage, maar een stukje wieldop wilde op stage blijven![]()
Een stoepjequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Weer een stoepje? Of was het deze keer iets anders?
De volgende keer kies ik voor de rem want ik reed veel te hardquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef Rewimo het volgende:
Ja als je dan moet kiezen, dan maar het stoepje
Ik ga even spiekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest zo hard lachen om een topic in SEX. Zo'n jongen die denkt dat hij zijn vriendin in haar baarmoederhals neemt
"In die cervix geraak ik binnen met topje"![]()
hahaha die is hilarisch idd. is al wat oude topic toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest zo hard lachen om een topic in SEX. Zo'n jongen die denkt dat hij zijn vriendin in haar baarmoederhals neemt
"In die cervix geraak ik binnen met topje"![]()
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
hahaha die is hilarisch idd. is al wat oude topic toch?
Oh nee, dat is een andere van zijn handquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil meewerken aan het wereldrecord pijpen van Hot Marijke Hier
Ooooh ik snapte er al niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nee, dat is een andere van zijn hand
Vernauwing in een kutje die!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |