Oh echt? Ik ben dol op brood..quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mis mijn bord nasimaar het valt me echt reuze mee. Zeker nu ze ook koolhydraatarmbrood hebben, dat maakt het voor mij sowieso al veel minder erg, dat je nog wel een plakje brood kan eten
Ga ik morgenvroeg meteen doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Kun je hem niet reserveren?
Zeker sjiek!quote:
Ik hoorde laatst dat koolhydraatarm brood echt niet veel minder koolhydraten heeft dan gewoon brood, dat het maar een minibeetje scheeltquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mis mijn bord nasimaar het valt me echt reuze mee. Zeker nu ze ook koolhydraatarmbrood hebben, dat maakt het voor mij sowieso al veel minder erg, dat je nog wel een plakje brood kan eten
Bij mijn bakker is het de helft minder, en gewoon volkoren brood heeft maar 35 koolhydraten, soit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat koolhydraatarm brood echt niet veel minder koolhydraten heeft dan gewoon brood, dat het maar een minibeetje scheelt
Ah okeequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij mijn bakker is het de helft minder, en gewoon volkoren brood heeft maar 35 koolhydraten, soit.
Met de koolhydraatarme broden van de supermarkt ben ik niet bekend.
Ah, duimen dus!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
@candaasje, Sjakie is een 7 jarige ruwharige teckel man die bij ons in het asiel zit.
het gesprek op facebook was epic om te volgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa komt zaterdag mee naar Sjakie kijken!!! Ik hoop zo dat ie er nog is
.
Ja, echt hequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gesprek op facebook was epic om te volgen
Filmpjequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga duimen dat sjakie er nog is.
Wij hebben een tijger in huis. Ean tijgert
Een uniek exemplaar er is er maar 1 van en die is van mijquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:57 schreef Candaasje het volgende:
* Duimt *
Ik ga aan de warme choco, tot straks! (En ondertussen blijf ik braaf doorduimen natuurlijk!)
En Ferrari, pas maar op dan!(Wat voor een is het? Een Siberische? Bengaalse? Of is het een nieuwe soort?
)
Let maar op nu is ze niet meer te houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Een uniek exemplaar er is er maar 1 van en die is van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |