abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107806652
Ik heb een wokkel O+
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:26:17 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107806714
lol
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 februari 2012 @ 21:26:29 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107806727
Wokkelpoes :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_107806831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Ik doe ook niet echt aan kernafval. heel heel misschien dat ik zondag heel even de kroeg hier in duik maar ik vermoed eigenlijk van niet.

Volgens vrienden moet je als vrijgezel juist vol het kernafval gedruis in gaan, maar dat laat ik maar mooi aan me voorbij gaan.
Jij woont nog meer in de carnavalsprovincie dan ik. Is het nog steeds zo dat scholen 2wk dicht zijn?
Ik ga misschien even naar de optocht kijken maar dat ligt aan het weer en hoelaat het is i.v.m. Ean
pi_107807109
De scholen zijn dacht ik 1 week dicht. Het is in het verleden wel eens geweest dat ze er twee weken van gemaakt hebben omdat er dan ergens anders dagen over waren ofzoiets. Maar goed ik heb geen kinderen dus ben daar niet heel goed van de hoogte.

De meeste bedrijven in ieder geval op maandag en dinsdag. Ik hoop dat er bij ons genoeg werk ligt dat ik daar geen dagen aan op hoef te offeren zoals voorgaande jaren.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107807162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een wokkel O+
[ afbeelding ]
*;
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Jij woont nog meer in de carnavalsprovincie dan ik. Is het nog steeds zo dat scholen 2wk dicht zijn?
Ik ga misschien even naar de optocht kijken maar dat ligt aan het weer en hoelaat het is i.v.m. Ean
Hier hebben ze 1 week vakantie, dat is dan de voorjaarsvakantie die valt hier altijd in de carnavalsweek.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_107807167
Q, wat eet jij als je buikpijn opspeelt en je hebt honger? :P
pi_107807282
Hier ook maar mijn ex had mooi 2wk met carnaval altijd.
Daar was ook echt bijna alles min een week dicht.
Ik was er vroeger nooit altijd bij mijn oma. En de 1e keer dat ik wel thuis was vond ik het maar flauwekul dat er winkels dicht waren. En weer later was ik altijd de pineut om te werken met carnaval. Dit vond ik niet erg maar als die dronken mensen 's avonds die overlast veroorzaakte wat minder. En dan ben ik ook nog vaak met carnaval jarig -O-
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:37:12 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_107807340
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:25 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een wokkel O+
[ afbeelding ]
Aaaw O+

Net gebeld met pa; ging nog niets beter met opa, dus die blijft sowieso het weekend wel liggen :P
En mijn hemel; die man kan echt niets in het kort vertellen :') _O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_107807401
Dat is minder Ing
Ik heb een snurkende meneer schandaal op bed liggen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:38:10 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_107807409
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom niet
Ze vindt dieren niet leuk. Kan nog niet eens een goudvis in leven houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 februari 2012 @ 21:38:23 #237
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107807421
Hier wordt ook Karneval gevierd maar de scholen zijn alleen maandags en dinsdags vrij.

Christan gaat komende week op schoolreis, ze gaan skiën ~:)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_107807493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Aaaw O+

Net gebeld met pa; ging nog niets beter met opa, dus die blijft sowieso het weekend wel liggen :P
Dus afwachten weer, dat is altijd het ergste -O- , de duimen draaien nog door hier , veel sterkte :*
pi_107807510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Aaaw O+

Wat naar zeg dat het nog niets beter gaat -O- Bah!
pi_107807512
Ik ben ook erg vaak met carnaval jarig. Helemaal leuk denkt ineens de halve kroeg of zaal waar je staat dat ze je kennen enzo.

De oude stamkroeg deed niet zo mee aan carnaval wel dezelfde openingstijden maar normale muziek en niet verkleed. Helaas is die kroeg opgedoekt
pi_107807608
Onze katten zijn gek. Ze hebben net eten gehad (5 minuten geleden), maar eten de brokjes nooit helemaal op. We ruimen normaliter de bakjes met brokken meteen op, maar nu niet dus gaan ze voor een tweede ronde :') Waarom eten ze niet gewoon genoeg in 1x? :')
pi_107807613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Partingglass het volgende:
Ik ben ook erg vaak met carnaval jarig. Helemaal leuk denkt ineens de halve kroeg of zaal waar je staat dat ze je kennen enzo.

De oude stamkroeg deed niet zo mee aan carnaval wel dezelfde openingstijden maar normale muziek en niet verkleed. Helaas is die kroeg opgedoekt
Wanneer ben je jarig dan ?
pi_107807641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef indaha het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig dan ?
28 februari :7
pi_107807871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

28 februari :7
Jij hebt gespiekt :P
pi_107807886
Om eerlijk te zijn 2 dagen eerder. Ik heb een beetje gelogen op het profiel daarover. ivm met niet te snel traceerbaar zijn. Ik wilde op dit forum wat minder open boek spelen. (maar lukt me niet?
pi_107807931
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef indaha het volgende:

[..]

Jij hebt gespiekt :P
Uiteindelijk is die fobo daarvoor denk ik. Zodat mensen een klein beetje een idee hebben van diegene achter de post. Gewoon heel klein beetje meer info.
pi_107808135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Partingglass het volgende:
Om eerlijk te zijn 2 dagen eerder. Ik heb een beetje gelogen op het profiel daarover. ivm met niet te snel traceerbaar zijn. Ik wilde op dit forum wat minder open boek spelen. (maar lukt me niet?
Niet bepaald nee _O-
pi_107808241
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Partingglass het volgende:
Maar dat geeft niets, we zullen het niet verder vertellen :P
pi_107808268
Ik ga mijn bed eens opzoeken :W
pi_107808341
Ik zit gewoon niet zo in elkaar denk ik. Wil eigenlijk gewoon een open boek zijn en iemand mag dan kijken of die wil lezen of het dicht wil maken en wegzetten. No suprises etc achteraf.

Maar toen ik me hier aanmelden had ik nog zoiets van misschien een beetje minder als op andere fora maar tis binnen een week al mislukt.

had vandaag zelfs al iemand die de FB gevonden had hahaha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')