Arme ZFR die zijn nu natuurlijk het haasje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Let maar op nu is ze niet meer te houden
Heb je hem Ingetje genoemd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Live vanaf m'n Ingetje![]()
Heb ik nou altijd al es willen doen
Ja maar die maken zich wel uit de voetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Arme ZFR die zijn nu natuurlijk het haasje.
Je hebt em zeker niet op FB?quote:
Nope, nog steeds niet, ik geloof dat pa vanmiddag wat vroeger heen zou om te kijken of de arts tijd had voor een gesprek.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:36 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met je opa Ing? Is de tube al verwijderd?
YWquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had post van je Ing bedankt.
Nope.quote:
Jeetje wat duurt het langquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, nog steeds niet, ik geloof dat pa vanmiddag wat vroeger heen zou om te kijken of de arts tijd had voor een gesprek.
Zal ze zo ff bellen
Graagquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Samzz ik ga heel hard voor jou en natuurlijk sjakie duimen :-)
Ik doe ook niet echt aan kernafval. heel heel misschien dat ik zondag heel even de kroeg hier in duik maar ik vermoed eigenlijk van niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh ja carnaval dat is het al weer bijna.
Gelukkig ben ik dit jaar de vrijdag vrij. Ik heb er echt zo'n hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |