quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop ook nog steeds te stuiteren. Best day of the year so far!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Verandert dit nu ook wat aan je contract ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo gemeen ben ik niet.quote:
ik zal het even uitleggen in een spoilerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Verandert dit nu ook wat aan je contract ofzo?
Of zit je gewoon ergens halverwege en heb je garantie dat je voorlopig mag blijven werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerSuper goed !!!! Mijn post klopte dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You are a boss![]()
En Lin: Awwww zo liehieeeef
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Me haz a happy for you!!Don't come closer, I might hurt you
Dan valt je eigen falen minder op.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan valt je eigen falen minder op.
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerKantoormensen met hun onmogelijk moeilijke manier van doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de uitslag is wel geweldig, dit geeft wel hele leuke vooruitzichten voor de toekomst!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OPI Holland is eigenlijk m'n enige echte faal deze maand, dus stiekem valt het wel mee.quote:
Emotioneel incontinent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet er ook bijna van huilen gewoon
Hoezo, jij hebt toch ook een keigoeie beoordeling gehad jonge! Misschien schop je het wel tot frietrayonmanager!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohnee Skjoe, nu moet ik gaan bitchen en dat doe ik dan omdat ik jaloers ben natuurlijk....
Kak, ik snap het weer niet![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt toch ook een keigoeie beoordeling gehad jonge! Misschien schop je het wel tot frietrayonmanager!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet er ook bijna van huilen gewoon
ondankbaar sujetquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Beoordeling bij de frietboer
![]()
Joah, dat is mijn levensdoel
OPI holland, W7 en kaleidoskoopje, valt ook best meequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OPI Holland is eigenlijk m'n enige echte faal deze maand, dus stiekem valt het wel mee.
weet je hoe stoer dat staat, zo'n lange jobtitle!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Frietboerrayonmanager, dat wil toch iedereen?
Oh ja, plus W7 dan. Maar die twee tientjes maken de deuk ook weer niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OPI holland, W7 en kaleidoskoopje, valt ook best mee
Het lijkt zo veel omdat het allemaal binnen een week gebeurde
Ja, zéker!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Frietboerrayonmanager, dat wil toch iedereen?
Datquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, plus W7 dan. Maar die twee tientjes maken de deuk ook weer niet.
Je kan 'm ook heel mooi afkorten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe stoer dat staat, zo'n lange jobtitle!
Ik stop acuut met mijn studiequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er snelvoedseldistributierayonmanager van makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, nog mooier!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
"Cluster Manager Deep Fried Food Regio Zuid"
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
"Cluster Manager Deep Fried Food Regio Zuid"
Galgjewoordquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou er snelvoedseldistributierayonmanager van maken
Wie? Wie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom praat deze kerol zo saaaai
Het is best interessant maar hij verpest het
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Herstel!
"Cluster Manager Deep Fried Edible Consumer Goods Regio Brabant-Zuid"
Is toch veel beter dan zo'n WO-titel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Wat ik al zei: stoppen met mijn studie
Ja man, deze titel is veel langerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch veel beter dan zo'n WO-titel.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Maar eerst even naar de inzage van statistiek vanmiddag
Ik viel bijna van m'n kruk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
HUUUUUUUUUU wat is deze?????![]()
![]()
[ afbeelding ]
succesfull troll is succesfullquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lolololololol ik ga als ik thuis ben asap een adblocker installerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die lipglans heeft zich helemaal de ziekte gegoogle-ad, ik zie haar werkelijk op elke beautyblog
Opdoeken?! Wat moet ik dan met m'n tijd?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
lipglans is taking over Fok
Straks mascha feoktistova nog en dan kunnen we wel opdoeken
Ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opdoeken?! Wat moet ik dan met m'n tijd?!
BAN!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolololololol ik ga als ik thuis ben asap een adblocker installeren
Oh shit je mag niet adblock gebruiken hier toch?![]()
Mijn gezicht deed dit:quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hebbik nooit gehadquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vermeer, van sociolinguistiek
Blijft toch leukquote:Als je hebt geschreven over de Miss Lipgloss Shop, kan je me altijd mailen, en dan krijg je wat extra Kusjes (spaarsysteem).
Bitch pleasequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
We moeten mailen, we hebben hier al heul veul over die shop geschreven!![]()
![]()
Ik wil geen kusjes, wil jij de mijne?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
![]()
ik wil ook kusjes van liplansquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
![]()
Wil jij geen lebber van mij?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil geen kusjes, wil jij de mijne?
Ik spuugde mijn melk bijna uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
![]()
Van jou welquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil jij geen lebber van mij?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van jou wel, maar niet van lipglans.
Leedvermaak: ze hebben een hele slechte cd met 2 nummers op repeat staan hier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nog steeds in shock
mijn goeden humeur wat deed je
Jij en je goede voornemenschquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stond vanochtend op de weegschaal en nu ga ik dus echt geen chips meer vreten he, weer 2kg erbij
ik heb statler en Waldorf achter me zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leedvermaak: ze hebben een hele slechte cd met 2 nummers op repeat staan hier.
Dat had ik van de week met de weegschaal. Misschien toch maar eens wat minder zooi vreten, 102 is gewoon té.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stond vanochtend op de weegschaal en nu ga ik dus echt geen chips meer vreten he, weer 2kg erbij
74 kilo op 1.65quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik van de week met de weegschaal. Misschien toch maar eens wat minder zooi vreten, 102 is gewoon té.
Bwhehehhehehehequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Puh, ik in het makeuptopic kijken, want nieuwe post, IS HET WEER LIPGLANS.
Emoslingers.quote:
Goeden alternatief.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga een emoslinger maken![]()
Een ekte!
En die hang ik op de meet op!
Jaaaaquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Een ekte!
nee ik doe het niet, heb sinds kerst al 3 nieuwe parenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lololol
Je hebt ze wel verdient
na dit paar krijg je ook een schoenen no buy
Hontquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een kilo aangekomen sinds ik de auto heb.
Maar heb nu hyperactieve hont, dus goede hoop dat het weer goedkomt
Over hont gesproken, ga maar eens met hem lopen
ja maar die moet je wel zelf makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaaaa
Mogen we meme maskers om van t station naar jouw huis te lopen?
Whooooooooquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scapino, dertig ekkies en gratis bezorgd.
Poetelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
knuffel voor Wimquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jij kunt het zo mooiquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar die moet je wel zelf maken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Een ekte!
Mensen die de laatste bueno nemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die de koffieautomaat niet snappen.
Insert emoslingerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die de koffieautomaat niet snappen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Lindytje het volgende:
Het zou zo leuk zijn om een ekten emoslinger te hebben en die te pas en te onpas bij mensen voor hun gezicht te houden die hem verdienen
Dikke snikkelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dikke snikkel, je hebt een mooie nieuwe printer nu
een pocketsize emoslingerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Lindytje het volgende:
Het zou zo leuk zijn om een ekten emoslinger te hebben en die te pas en te onpas bij mensen voor hun gezicht te houden die hem verdienen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pocketsize emoslinger![]()
![]()
Okee die ga ik morgenmiddag maken!
(met de kleurenprinter van het werk natuurlijk, lijken wassen)
Omdat het vrijdag is, productiviteit den topquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pocketsize emoslinger![]()
![]()
Okee die ga ik morgenmiddag maken!
(met de kleurenprinter van het werk natuurlijk, lijken wassen)
Ik poog al een half uur m'n broodjes te gaan pakken, maar daarvoor moet ik bukken en m'n nek doet zeer, dus ik wil niet bukken. Dus ik verhonger.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me al 3 kwartier voor te nemen om te gaan douchen
zeker, en ik heb mijn beoordelingsgesprek toch al gehadquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag is, productiviteit den top
Mwehehehquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker, en ik heb mijn beoordelingsgesprek toch al gehad
Effectiefquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog al een half uur m'n broodjes te gaan pakken, maar daarvoor moet ik bukken en m'n nek doet zeer, dus ik wil niet bukken. Dus ik verhonger.
En halen gaat ook niet, want voor m'n portemonnee moet ik ook bukken.
Afvalmethodiek, I haz.
Doe mij ook nekpijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog al een half uur m'n broodjes te gaan pakken, maar daarvoor moet ik bukken en m'n nek doet zeer, dus ik wil niet bukken. Dus ik verhonger.
En halen gaat ook niet, want voor m'n portemonnee moet ik ook bukken.
Afvalmethodiek, I haz.
Leeft het nog?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn beleg doet ontsnappingspogingen.
slagelhag?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn beleg doet ontsnappingspogingen.
Dat werkt toch niet in een broodtrommel.quote:
Jaaaa was echt geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chickiehoe was je vakantie?
fotos?
Awesooooome! Vertel vertel, wat heb je gedaan wat heb je gezieeen wat heb je geshoppeeeed enzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaa was echt geweldigzal zo ff alle foto's op facebook gooien
quote:Ik ga effe een peukje doen en een warm soepje over mezelf heen gooien
Wel lekker warm.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Lindytje het volgende:
Bijop school is de verwarming kapot...
Sluit ze d'r mailtje af met:
[..]![]()
Euhm ik heb zowat heel Londen gehad geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Awesooooome! Vertel vertel, wat heb je gedaan wat heb je gezieeen wat heb je geshoppeeeed enzo
Bwehehehequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
geen thee?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Benieuwdquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Euhm ik heb zowat heel Londen gehad geloof ikboottocht gedaan op de Thames, heel veel gelopen, Buckingham Palace, Westminster Abbey, Big Ben, Oxford Street, Camden, heel veel subways gezien
lekkere dingen genomd
en zal straks foto's maken van alle gekochte spullen
Misschien had ze tomatensoep en wilde ze een rood accent?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee.... ik vond het ook al een vreemde keuze....
Ik *zou* kunnen gaan samenvatten. Maar neeeh.quote:
Bij CG blijkbaar niet meer, hoe dat zit zijn we nog niet achter.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:10 schreef Diconnected het volgende:
Bij TD nog steeds 9 lakjes 20 dollar shipping? Moet een vriendin uitleggen hoe het werkt
Niet alleen met chg maar waarom geen ideequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:10 schreef Diconnected het volgende:
Bij TD nog steeds 9 lakjes 20 dollar shipping? Moet een vriendin uitleggen hoe het werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en omdat ik schoenen had gefaald heb ik geen geld voor den kapper nu
disclaimer
Naja, hij doet raar met de shipping. Met 9 opi kan je namelijk wel de flatratebox nemen, maar met 9 cg niet.quote:
Ah oke, ja meid ik kwestie wil alleen opies.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, hij doet raar met de shipping. Met 9 opi kan je namelijk wel de flatratebox nemen, maar met 9 cg niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn haar groeit te hardJe hebt een kuifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en omdat ik schoenen had gefaald heb ik geen geld voor den kapper nu
Don't come closer, I might hurt you
Dan is het gewoon nog 9 en $20.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke, ja meid ik kwestie wil alleen opies.
Pics plzquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Er loopt ook wazig volk rond hier. Nu eentje in een zwart wit geblokte altobroek. En het valt onder de noemer oud.
Ik zag gister 20 staan dacht ik. Of ik ben kippig.quote:
Ik ga geen foto's maken als er verder niemand zit.quote:
Ik dacht ergens dat te lezen maar ik weet t niet zekerquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag gister 20 staan dacht ik. Of ik ben kippig.
Whyyyquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's maken als er verder niemand zit.
Laat ik het zo zeggen: het is me in ieder geval niet opgevallen. Maar de flatrate box bestaat in ieder geval nog wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht ergens dat te lezen maar ik weet t niet zeker
Ik ben gisteren begonnen in boek 1 van the hunger games en hij is tof so far
Het is ook een beetje raar. Maar misschien is het gewoon zo dat je een minimumbedrag moet hebben voor 'ie te zien is ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat chg verhaal zo raar
Dan moeten cc's of bareille's helemaal niet kunnen want nog goedkoper? Iemand dat al geprobeerd als test?
die zijn duurder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat chg verhaal zo raar
Dan moeten cc's of bareille's helemaal niet kunnen want nog goedkoper? Iemand dat al geprobeerd als test?
Whut color clubs duurder?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn duurder.
Probeer het eens met sation of kolor ring!
Goeden laknaam is dat toch.quote:
Ze zijn hendig.quote:
makes me curiousquote:Polish Level 1
Polish Level 10
Polish Level 11
Polish Level 12
Polish Level 13
Polish Level 14
Polish Level 15
Polish Level 16
Polish Level 2
Polish Level 3
Polish Level 4
Polish Level 5
Polish Level 6
Polish Level 7
Polish Level 8
Polish Level 9
Sadistencijfer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef Dwyn het volgende:
Haat aan 5-en. Ik wil geen 5. Doe me dan een 3. Nu is het echt 'nanana, je hebt het NET NIET gehaald'.
quote:
Good busyquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf geknutseld met papier, twee markers en pen en een nagelschaartje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
hoppetee, meteen een cursus gescoord
zestien levels Poolsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Skjoe spreekt straks vloeiend Pools?
projectmanagement voor niet-projectmanagersquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
handig zo'n cursuswinkel, kan ik toch een beetje falen zonder te falen
KLIK WEG NUUUUUUUUquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
er zit een nakend 2 in mijn mandje
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nice!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
projectmanagement voor niet-projectmanagers
En risk management gooi ik ook maar ff in mijn winkelmandje, lijken wassen
en nog eentje om 3 uur!quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht zo van, ik kan vanmiddag best vrij nemen als traktatie. Koppen ze een vergadering in om 2 uur
ah well.
En hunger games ga ik ook nog lezen
Je hebt toch nummer 1 ook? Niet doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
dan hoop ik maar ff dat bb de tas nog niet heeft weggemiktquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt toch nummer 1 ook? Niet doen
Oh en met je bloem naar de winkel gaanals klacht laten innemen (wel je bon meenemen
)
Kopie van bankafschrift mag ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan hoop ik maar ff dat bb de tas nog niet heeft weggemikt![]()
En nee, ik koop 'm ook niet
komt goed!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kopie van bankafschrift mag ook
heb er 1 geprobeerd, effect is echt heel duidelijk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook enthousiast over
hij leert!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef megamandy het volgende:
Ooh en mijnhad gister gezien dag ik een nieuw lakje ophad (captain sparrows boat) en hij vond het mooi, ook echt een van de eerste keren dat hij er iets van zegt uit zichzelf
Do tellquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
de fuck mannen zijn echt mongolen
Heb je al bingo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef Lindytje het volgende:
Shrink geweest...
Was oké. Meds verdubbeld en lin is officieel nog mongoler nu, na het vermoeden twee maanden geleden
Bijnaquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je al bingo?![]()
En ik moest lachen: http://www.speld.nl/2012/(...)msterhorken-geopend/
Beetje mensen vermoordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-universiteit-.html
It wasn't me.
Ik zat wel te niksen voor ze 'm vonden.quote:
zo te zien, kun je daar goed etenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-universiteit-.html
It wasn't me.
Meh, valt tegen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zo te zien, kun je daar goed eten
????quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zo te zien, kun je daar goed eten
Werk aan je alibiquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zat wel te niksen voor ze 'm vonden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffiejuf kon me zien.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mwehehe
[..]Wat een mongol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]Wat ontzettend sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noezquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
de nieuwe baas heeft zichzelf bekend gemaakt. En da's degene waar ik altijd naast zit. Dus vaarwel Fok overdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |