Wie? Wie?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom praat deze kerol zo saaaai
Het is best interessant maar hij verpest het
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Herstel!
"Cluster Manager Deep Fried Edible Consumer Goods Regio Brabant-Zuid"
Is toch veel beter dan zo'n WO-titel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Wat ik al zei: stoppen met mijn studie
Ja man, deze titel is veel langerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch veel beter dan zo'n WO-titel.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Maar eerst even naar de inzage van statistiek vanmiddag
Ik viel bijna van m'n kruk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
HUUUUUUUUUU wat is deze?????![]()
![]()
[ afbeelding ]
succesfull troll is succesfullquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Lolololololol ik ga als ik thuis ben asap een adblocker installerenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die lipglans heeft zich helemaal de ziekte gegoogle-ad, ik zie haar werkelijk op elke beautyblog
Opdoeken?! Wat moet ik dan met m'n tijd?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
lipglans is taking over Fok
Straks mascha feoktistova nog en dan kunnen we wel opdoeken
Ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opdoeken?! Wat moet ik dan met m'n tijd?!
BAN!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolololololol ik ga als ik thuis ben asap een adblocker installeren
Oh shit je mag niet adblock gebruiken hier toch?![]()
Mijn gezicht deed dit:quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hebbik nooit gehadquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vermeer, van sociolinguistiek
Blijft toch leukquote:Als je hebt geschreven over de Miss Lipgloss Shop, kan je me altijd mailen, en dan krijg je wat extra Kusjes (spaarsysteem).
Bitch pleasequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
We moeten mailen, we hebben hier al heul veul over die shop geschreven!![]()
![]()
Ik wil geen kusjes, wil jij de mijne?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
![]()
ik wil ook kusjes van liplansquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
![]()
Wil jij geen lebber van mij?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil geen kusjes, wil jij de mijne?
Ik spuugde mijn melk bijna uitquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijft toch leuk.
![]()
Van jou welquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil jij geen lebber van mij?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van jou wel, maar niet van lipglans.
Leedvermaak: ze hebben een hele slechte cd met 2 nummers op repeat staan hier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nog steeds in shock
mijn goeden humeur wat deed je
Jij en je goede voornemenschquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stond vanochtend op de weegschaal en nu ga ik dus echt geen chips meer vreten he, weer 2kg erbij
ik heb statler en Waldorf achter me zittenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leedvermaak: ze hebben een hele slechte cd met 2 nummers op repeat staan hier.
Dat had ik van de week met de weegschaal. Misschien toch maar eens wat minder zooi vreten, 102 is gewoon té.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stond vanochtend op de weegschaal en nu ga ik dus echt geen chips meer vreten he, weer 2kg erbij
74 kilo op 1.65quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik van de week met de weegschaal. Misschien toch maar eens wat minder zooi vreten, 102 is gewoon té.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |