quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop ook nog steeds te stuiteren. Best day of the year so far!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Verandert dit nu ook wat aan je contract ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo gemeen ben ik niet.quote:
ik zal het even uitleggen in een spoilerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Verandert dit nu ook wat aan je contract ofzo?
Of zit je gewoon ergens halverwege en heb je garantie dat je voorlopig mag blijven werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerSuper goed !!!! Mijn post klopte dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You are a boss![]()
En Lin: Awwww zo liehieeeef
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Me haz a happy for you!!Don't come closer, I might hurt you
Dan valt je eigen falen minder op.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan valt je eigen falen minder op.
[..]
ik zal het even uitleggen in een spoilerKantoormensen met hun onmogelijk moeilijke manier van doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de uitslag is wel geweldig, dit geeft wel hele leuke vooruitzichten voor de toekomst!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OPI Holland is eigenlijk m'n enige echte faal deze maand, dus stiekem valt het wel mee.quote:
Emotioneel incontinent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet er ook bijna van huilen gewoon
Hoezo, jij hebt toch ook een keigoeie beoordeling gehad jonge! Misschien schop je het wel tot frietrayonmanager!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Lindytje het volgende:
Ohnee Skjoe, nu moet ik gaan bitchen en dat doe ik dan omdat ik jaloers ben natuurlijk....
Kak, ik snap het weer niet![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt toch ook een keigoeie beoordeling gehad jonge! Misschien schop je het wel tot frietrayonmanager!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet er ook bijna van huilen gewoon
ondankbaar sujetquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Beoordeling bij de frietboer
![]()
Joah, dat is mijn levensdoel
OPI holland, W7 en kaleidoskoopje, valt ook best meequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OPI Holland is eigenlijk m'n enige echte faal deze maand, dus stiekem valt het wel mee.
weet je hoe stoer dat staat, zo'n lange jobtitle!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Frietboerrayonmanager, dat wil toch iedereen?
Oh ja, plus W7 dan. Maar die twee tientjes maken de deuk ook weer niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
OPI holland, W7 en kaleidoskoopje, valt ook best mee
Het lijkt zo veel omdat het allemaal binnen een week gebeurde
Ja, zéker!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Frietboerrayonmanager, dat wil toch iedereen?
Datquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, plus W7 dan. Maar die twee tientjes maken de deuk ook weer niet.
Je kan 'm ook heel mooi afkorten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe stoer dat staat, zo'n lange jobtitle!
Ik stop acuut met mijn studiequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou er snelvoedseldistributierayonmanager van makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, nog mooier!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
"Cluster Manager Deep Fried Food Regio Zuid"
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
"Cluster Manager Deep Fried Food Regio Zuid"
Galgjewoordquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou er snelvoedseldistributierayonmanager van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |