quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Lindytje het volgende:
Het zou zo leuk zijn om een ekten emoslinger te hebben en die te pas en te onpas bij mensen voor hun gezicht te houden die hem verdienen
Dikke snikkelquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dikke snikkel, je hebt een mooie nieuwe printer nu
een pocketsize emoslingerquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:39 schreef Lindytje het volgende:
Het zou zo leuk zijn om een ekten emoslinger te hebben en die te pas en te onpas bij mensen voor hun gezicht te houden die hem verdienen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pocketsize emoslinger![]()
![]()
Okee die ga ik morgenmiddag maken!
(met de kleurenprinter van het werk natuurlijk, lijken wassen)
Omdat het vrijdag is, productiviteit den topquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pocketsize emoslinger![]()
![]()
Okee die ga ik morgenmiddag maken!
(met de kleurenprinter van het werk natuurlijk, lijken wassen)
Ik poog al een half uur m'n broodjes te gaan pakken, maar daarvoor moet ik bukken en m'n nek doet zeer, dus ik wil niet bukken. Dus ik verhonger.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me al 3 kwartier voor te nemen om te gaan douchen
zeker, en ik heb mijn beoordelingsgesprek toch al gehadquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag is, productiviteit den top
Mwehehehquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker, en ik heb mijn beoordelingsgesprek toch al gehad
Effectiefquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog al een half uur m'n broodjes te gaan pakken, maar daarvoor moet ik bukken en m'n nek doet zeer, dus ik wil niet bukken. Dus ik verhonger.
En halen gaat ook niet, want voor m'n portemonnee moet ik ook bukken.
Afvalmethodiek, I haz.
Doe mij ook nekpijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog al een half uur m'n broodjes te gaan pakken, maar daarvoor moet ik bukken en m'n nek doet zeer, dus ik wil niet bukken. Dus ik verhonger.
En halen gaat ook niet, want voor m'n portemonnee moet ik ook bukken.
Afvalmethodiek, I haz.
Leeft het nog?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn beleg doet ontsnappingspogingen.
slagelhag?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn beleg doet ontsnappingspogingen.
Dat werkt toch niet in een broodtrommel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |