dan hoop ik maar ff dat bb de tas nog niet heeft weggemiktquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt toch nummer 1 ook? Niet doen
Oh en met je bloem naar de winkel gaanals klacht laten innemen (wel je bon meenemen
)
Kopie van bankafschrift mag ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan hoop ik maar ff dat bb de tas nog niet heeft weggemikt![]()
En nee, ik koop 'm ook niet
komt goed!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kopie van bankafschrift mag ook
heb er 1 geprobeerd, effect is echt heel duidelijk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook enthousiast over
hij leert!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:38 schreef megamandy het volgende:
Ooh en mijnhad gister gezien dag ik een nieuw lakje ophad (captain sparrows boat) en hij vond het mooi, ook echt een van de eerste keren dat hij er iets van zegt uit zichzelf
Do tellquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
de fuck mannen zijn echt mongolen
Heb je al bingo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef Lindytje het volgende:
Shrink geweest...
Was oké. Meds verdubbeld en lin is officieel nog mongoler nu, na het vermoeden twee maanden geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |