het feit dat ik nogsteeds met flight of the amazon queen bezig ben, en een boek aan het lezen in de trein, zo veel te doen zo weinig tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:46 schreef lizardtattoo het volgende:
Legaal gratis via ScummVM dus wat houdt je tegen?
Op je telefoon zetten en zo, voor tussendoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:46 schreef lizardtattoo het volgende:
Legaal gratis via ScummVM dus wat houdt je tegen?
Daar heb ik een ander apparaat voor, mijn telefoon gebruik ik om te bellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op je telefoon zetten en zo, voor tussendoor.
Ja, valt beetje tegen, maar wel een heel origineel concept met dat overnemen en zo. Ik vond het in ieder geval niet de punten waard. Wellicht koop ik 'm als het in de aanbieding komt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:23 schreef Gehenna het volgende:
He heeft iemand deze al gespeeld dan? Stacking
Wow, vet ding.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander apparaat voor, mijn telefoon gebruik ik om te bellen
http://store.steampowered.com/quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is dat steam eigenlijk want daar zal ik nu wel aan moeten omdat ik dat shafer spel heb ge'backt'
ze zitten al over een miljoen heenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben benieuwd hoe shafer reageert als hij wakker wordt morgen vroeghet is al over de half miljoen.
De reviews overall van Double Fine zijn ook erg goed. Geen game bij die echt überslecht is. En de man is gewoon erg goed in z'n werk. Dat geeft vertrouwen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Goh als tim shafer zegt "ik wil een spel maken geef me geld" krijgt hij gewoon al bijna 2 miljoen. Dan kun je wel zeggen dat je het goed gedaan hebt, kwa reputatie
Die budgetten, het is gewoon 10 keer zo goedkoop om een hele goede adventure te maken dan een psychonauts (die laatste heb ik trouwens nog nooit gespeeld)quote:Op maandag 13 februari 2012 19:04 schreef NutKees het volgende:
Interview met Tim Schafer vandaag:
http://www.giantbomb.com/news/16-million-and-counting/3981/
De man is gewoon geniaal.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:47 schreef Gehenna het volgende:
ik dacht, met de zekerheid dat er een Mac versie komt, wil ik dit best supporten, maar dat kan duss alleen met creditcard....
fixed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |