nope DS emulatie is nog net te hoog gegrepenquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Overigens is Runaway 2 er ook voor de Nintendo DS dus ik zou verwachten dat je die ook wel op de Pandora aan de praat zou kunnen krijgen?
Nice.quote:Op maandag 26 november 2012 21:42 schreef lizardtattoo het volgende:
Geduld is een schone zaak
Benoit Sokal heeft vandaag bevestigd dat er een Syberia III in ontwikkeling is. Geplande releasedatum 'ergens in 2014 of 2015' en behalve dat hij er veel zin in heeft en dat het weer over Kate Walker zal gaan is er nog niets bekendgemaakt.
Ga ik ook even uitproberen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Zometeen the cave maar eens proberen geen klassieke point en click maar als ik de reviews zo lees toch zeker een adventure game
[zware stem]the cave[/zware stem]
leuk, vraag me af waar het spel zich afspeeltquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Zometeen the cave maar eens proberen geen klassieke point en click maar als ik de reviews zo lees toch zeker een adventure game
[zware stem]the cave[/zware stem]
ik heb gewoon het volle spel op steam gehaald... preorder was 12 euro dat vind ik wel een prima prijs voor een ron gilbert spelquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef Manke het volgende:
[..]
leuk, vraag me af waar het spel zich afspeelt
waar kan je de trial downoaden?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Ziet er wel leuk uit.
Ik merk wel dat ik er helemaal uit ben, dat Adventure-denken, pas The Dig geprobeerd, kwam er toch echt niet uit zonder walkthrough .
twitter:grumpygamer twitterde op woensdag 23-01-2013 om 21:26:48 If you're stuck on a puzzle in The Cave, take a break. Adventure games are meant to be savored like a fine meal, not eaten like junk food. reageer retweet
Dat deed ik vroeger ook nooit, doorgaan tot het gelukt was .quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]twitter:grumpygamer twitterde op woensdag 23-01-2013 om 21:26:48 If you're stuck on a puzzle in The Cave, take a break. Adventure games are meant to be savored like a fine meal, not eaten like junk food. reageer retweet
Ja vind ik ook een soort lost vikings maar dan met veel leukere puzzels.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef PPL het volgende:
Leuk dat The Cave!
Wel een beetje het gevoel dat ik vaak heen en weer loop, mar het beavlt tot nu toe.
Ben het nu een uurtje aan het spelen en kwam posten dat dit Lost Vikings in een nieuw jasje is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja vind ik ook een soort lost vikings maar dan met veel leukere puzzels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Koop een fatsoenlijke PC man, grafisch is het nou niet echt een hoogvlieger .quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn videokaart overhit telkens dus ik doe wat langer over de cave
Ben nog steeds bezig om de scientist, monk, adventurer uit te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |