Lolwas?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
American Idiot zit ik nu mee te raggen, dat slagje is nog moeilijk!
Ik vind dat slagje best tricky, althans, zoals ik hem speel(heb ik ook bij Vertigo, nja, niet zozeer het slagje, maar meer het goed laten klinken)quote:
ah thanksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
een piezo plak elementje halen. Bij rebel music hebben ze die heel goedkoop. Plak je aan de binnenzijde van je bovenblad en klaar. Het zijn geen gigantische goede piezo's maargoed genoeg voor dat soort dingen is mijn ervaring. Zal eens googlen ze kosten eerst iets van 10 euro ofzo maar dat is alweer lang geleden.
edit: http://muziekinstrumenten(...)de-vele-reviews.html
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 04:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik richt me nu op 1 ding, en dat is het niet meer slordig spelen, ik wil met meer preciesie spelen omdat ik merk dat ik wel kàn spelen, maar het niet goed doe aangezien ik slordig ben.
Wauw gast, je hebt je nog geen halve dag op 1 ding gerichtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Weet er iemand nog nummers met vrij basic slagpatterns?
Knocking On Heavens Door lukt me al redelijk(Alleen dat Picken is moeilijk)
Hate to say i told you soquote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik geloof er geen reet van maar veel plezier
Nylon snarige of staal snarige gitaar? Die klik dingen werken nagenoeg altijd magnetisch en dus alleen bij metalen snaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ah thankszal ik naar kijken
ik zag dat je er ook een pick-up als het ware onder de snaren kunt klikken, maar dit zal wel een duurder grapje zijn
metalen snaren idd, zou dan de voorkeur nog steeds uitgaan naar piëzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Nylon snarige of staal snarige gitaar? Die klik dingen werken nagenoeg altijd magnetisch en dus alleen bij metalen snaren.
Ik ben hartstikke serieus, alleen gitaarspelen word steeds minder mijn ding lijkt wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
[..]
Wauw gast, je hebt je nog geen halve dag op 1 ding gerichtHoe serieus ben je eigenlijk, zo gaat het nooit wat worden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou ja, behalve dan dat ze binnen met een zonnebril op zitten.
quote:
Neem nou eens de tijd om één ding helemaal goed te spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke serieus, alleen gitaarspelen word steeds minder mijn ding lijkt wel.
Ik kan al vrij veel spelen, speel het alleen slordig, en wat ik gister ook al aangaf bij dribbel, mijn slagjes zijn het vaak niet, dat wil ik nu gaan oefenen, dan ga ik denk ik *Vanzelf* ook wel minder slordig spelen.
Dan zou ik persoonlijk gaan voor die uit jouw link. De klank daarvan vind ik doorgaans beter dan die van een piezo. De piezo gaat eerder rondzingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
metalen snaren idd, zou dan de voorkeur nog steeds uitgaan naar piëzo?
want ik zag b.v. dat er voor redelijke prijs aardig wat pick-ups te vinden zijn
zoals: http://www.thomann.de/nl/harley_benton_woody_hba.htm
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke serieus, alleen gitaarspelen word steeds minder mijn ding lijkt wel.
Sinds ik gitaar speel vind ik Laid to Rest van Lamb of God al zo'n vet riff. Altijd al proberen te spelen. Maar pas tig jaren later is het echt geluktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Hehe. Je wilt niet weten hoe lang het me heeft gekost om blood brothers van papa roach goed te kunnen spelen op 3/4 snelheid. Volle snelheid lukt nog steeds niet
Succesquote:
Dat heb ik nou hetzelfde met Walk with me in hell van meshuggah, ik kan die riff nou pas bijna foutloos spelen. En zelfs nu gaat het af en toe nog fout.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds ik gitaar speel vind ik Laid to Rest van Lamb of God al zo'n vet riff. Altijd al proberen te spelen. Maar pas tig jaren later is het echt gelukt
Gewoon kwestie van inzien dat je sommige dingen nog niet kan, langzaam oefenen en dan kom je steeds iets verder.
Als je nu op 3/4 gewoon goed zit duurt het niet zo lang meer voordat het je goed lukt dus dat komt wel goed
Daar begon ik mee na een jaarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds ik gitaar speel vind ik Laid to Rest van Lamb of God al zo'n vet riff. Altijd al proberen te spelen. Maar pas tig jaren later is het echt gelukt
Gewoon kwestie van inzien dat je sommige dingen nog niet kan, langzaam oefenen en dan kom je steeds iets verder.
Als je nu op 3/4 gewoon goed zit duurt het niet zo lang meer voordat het je goed lukt dus dat komt wel goed
Huh? ik noem het een traaaag nummer dat is toch makkelijk te doen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:07 schreef genakt het volgende:
Nu bezig met deze binnen 5min geleerd
vroeger haalde ik niet snelheid downpicknu wel makkelijk
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:49 schreef The_Dean het volgende:
We hebben wel eens slechtere posters gehad
[ afbeelding ]
De laatste tijd? Je doet altijd al vervelend. Het is heel erg klote voor je, maar dan moet je naar een psycholoog en niet op Fok! gaan zitten. Dat wij weten waarom je doet zoals je doet verandert nog steeds niet hoe je doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:30 schreef Braddie het volgende:
Ik hield het liever voor mezelf, maar ik merk dat het bij veel mensen nogal irritaties oplevert maar ok:
De laatste tijd heb ik last van wisselende stemmingen, sjaggerijnig, voel me nergens meer op m`n gemak... met andere woorden, ik zit in een lichte depressie heb ik het idee, dit verklaart ook mijn gedrag naar andere mensen toe, zoals het zomaar boos worden, en snel uit m`n slof schieten, voor ièdereen die ik ken / tegenkom sorry hiervoor hoop dat het nu duidelijk is
Groeten aan iedereen
Dan zou het nog steeds een manische depressie kunnen zijn, maar goed, gitaren en geen psychische aandoeningen. Uhm... Projectje met een leuke meid samen gaat de goede kant op. Ga verder nog niks laten horen, maar ik denk dat dit leuk gaat wordenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:09 schreef Braddie het volgende:
Het is blijkbaar geen depressie...... want ik ben nu weer gewoon vrolijk, moodswings? nja anyways, ik heb flink even de blues.
Nice!, ik ga A.S zondag de studio in, word ook een leuk projectje, kijken wat we daar van kunnen bakkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:11 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds een manische depressie kunnen zijn, maar goed, gitaren en geen psychische aandoeningen. Uhm... Projectje met een leuke meid samen gaat de goede kant op. Ga verder nog niks laten horen, maar ik denk dat dit leuk gaat worden
Gelijk een van de redenen dat ik niet drinkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Bier is niet goed voor me. In de kroeg komt een meisje ff praten en tijdje later valt me íets op en dan moet ik dat oook gelijk schreeuwend melden.
HAHA JIJ HEBT TROUWENS ECHT EEN BELGEN KNAR ALSOF JE ZO BENT WEGGELOPEN UIT SUSKE EN WISKE
*forever alone
Hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Bier is niet goed voor me. In de kroeg komt een meisje ff praten en tijdje later valt me íets op en dan moet ik dat oook gelijk schreeuwend melden.
HAHA JIJ HEBT TROUWENS ECHT EEN BELGEN KNAR ALSOF JE ZO BENT WEGGELOPEN UIT SUSKE EN WISKE
*forever alone
Dat, of een roadie zoeken die je beer helptquote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:13 schreef Cynic het volgende:
Ik droomde vanacht dat ik moest optreden. Het intro liep al, ik kom het podium op en zie dat mijn flightcase nog ingepakt staat, en ik realiseer me dat ik mijn preamp nog niet gereset heb en dat al mijn geluiden dus weg zijn.
Wat zou dat nou betekenen? Dat ik een nieuwe versterker moet kopen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Het wordt pas een probleem als je gitaar last heeft van ongecontroleerde stemmingswisslingn
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
*forever alone
is ie ookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Huh? ik noem het een traaaag nummer dat is toch makkelijk te doen?
Jammer dat het rotherrie isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:14 schreef KaMo het volgende:
Zebrapad moet je spelen, lekker makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 03:11 schreef Dribbel_ het volgende:
*forever alone
Waarom heb jij je snaren zo zitten op je brug en niet zoals normaal ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:33 schreef Spelvout het volgende:
Zo, ziet er stukken beter uit
[ afbeelding ]
Reflector knoppen en pointers
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom heb jij je snaren zo zitten op je brug en niet zoals normaal ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Jammer dat het rotherrie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarheid
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |